M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:sen tiedän että mies ei ollut siellä mökillä tehnyt mitään. Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi ja tämän kysymyksen ukolle esitin ja sanoin että vastauksen haluan tänään, toivottavasti se on joku sellainen juttu mikä on korjattavissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:sen tiedän että mies ei ollut siellä mökillä tehnyt mitään. Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi ja tämän kysymyksen ukolle esitin ja sanoin että vastauksen haluan tänään, toivottavasti se on joku sellainen juttu mikä on korjattavissa.
Mistä sä sen tiedät?
Älä vaan sano että mies sanoi, tai ystäväsi sanoi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi
Alunperin tuntui olevan kyllä ystävän käytös se, mikä suututti...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:sen tiedän että mies ei ollut siellä mökillä tehnyt mitään. Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi ja tämän kysymyksen ukolle esitin ja sanoin että vastauksen haluan tänään, toivottavasti se on joku sellainen juttu mikä on korjattavissa.
Mistä sä sen tiedät?
Älä vaan sano että mies sanoi, tai ystäväsi sanoi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kätevä mies kun keksii ohjelmaa jotta sä ehdit ap rauhoittua nnen kuin keskustelette -jos edes keskustelette.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi
nii susta siis tuntui..kyllä mua kuule tuo ukko suututti enemmän, mutta kyllä tää kaveri on nyt tekstaillu mulle että on pahoillaan ettei toiminut toisin.
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Toivottavasti jutellessa selviää mikä painaa mieltä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi
nii susta siis tuntui..kyllä mua kuule tuo ukko suututti enemmän, mutta kyllä tää kaveri on nyt tekstaillu mulle että on pahoillaan ettei toiminut toisin.
niellä "kaverin" käytöksen koska on "pahoillaan"?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Mutta siis tässä nyt kyse että mikä miehen on muuttanut ihan toiseksi ihmiseksi
niellä "kaverin" käytöksen koska on "pahoillaan"?
en aijo!!
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Toivottavasti saatte puhuttua asiat selviksi ja selviäis mikä miehen käytökseen vaikuttaa. Pidetään peukkuja että saisitte asiat niin järjestykseen ettei eroa tulisi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja H:Oon kuullu nyt usealta kaverilta,että niillä on miehet ´seonnu´kesän korvalla. Vähäpukeiset naiset,muistot nuoruudesta ja terassitunnelma ilmeisesti tms..
Oma mies vielä järjissään,mutta siis,ehkä ongelma selviää jos annat miehelle aikaa.