Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:
Mistäs lähtien masennus on ollu hyvä syy mennä pussaileen muita ja kysellä oisko pettäminen jees?

Miksei mulle oo kukaan kertonu, oon masennuksesta kärsiny jo pitkään, mulle vaan tupattiin lääkitys eikä kerrottu että saan kirmata naapurin Peran kainaloon ja miehen pitää ymmärtää kun oon masentunu?

ai niin joo, sun tapasi kokea / kärsiä / potea masennusta on tietysti se ainoa, voi anteeksi että unohdimme!

Ei, kyllä se ainoa oikea tapa on mennä vieraaseen petiin.

Ei perkele sentään, ennen vanhaan pistettiin kaikki sen "noku mä olin kännissä" virren nimiin, ny on uusin suosikki tää "noku mä oon masentunu". Mä oon hei masentunu, ei mun tarvi aatella muita, mä saan loukata ketä tahdon, mun ei tarvi aatella perhettäni, vaimoani, lapsiani, mä oon hei niin masentunu että mä vaan biletän, mä halun bailaan kun mua masentaa! Ja perkeleen akka ei maksa ees taksia vaikka oon hei masentunu, mutta kyllä sellasetkin naiset löytyy jotka ymmärtää mun masennusta!"

Kiva kun ap:n miehen ei ees ite tarvi keksiä selityksiä, täältä löytyy selittäjät.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Vai onko hän pettänyt,en kaikki ole lukenut liian monta sivua?

Mies kyllä tuntui ainakin suunnittelevan pettämistä, kun oli kerran kysynyt vaimoltaan että meneekö välit poikki jos hän "hölmöilee"=pettää.

tuo miehen kysymys on järjetön. Mulla olisi tuohon kysymykseen vain yksi vastaus kyllä rakkaani välit menee poikki!

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Isä kahdelle, juuri asunnon ostanut ja työttömäksi joutunut, remontti painaisi päälle kuten kolmannen lapsen syntymäkin. Oikeasti, eikö tuo olisi rankka tilanne kenelle tahansa? Siis pitäisi pystyä elättämään kolme lasta, maksaa asuntoa ja maksaa vielä remonttiakin siihen, työttömänä? Aika painajainen minusta.

Olo paranee merkittävästi, kun kaiken tuon päälle vielä pilaa parisuhtensakin?

No jos tuntee olevansa täydessä umpikujassa ja epäonnistunut niin mitä väliä enää millään?

Viisainta kun ei koita tehdä asialle mitään eikä varsinkaan sanallakaan mainita asiasta läheisilleen, kyllä se onni löytyy toisten naisten pöksyistä.

Niin, kun on ihan loppu niin ei tosiaan viitsi yrittää, eikä millään ole mitään väliä. Itse asiassa silloin tuntuu siltä että vois vaikka vaan... niinpä. Mutta sätitään sitä nyt vielä vähän lisää.

Niin, kun millään ei ole mitään väliä eikä jaksa mitään yrittää, niin naisten vonkaus ja piletys ne vasta maistuukin...

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Vai onko hän pettänyt,en kaikki ole lukenut liian monta sivua?

Mies kyllä tuntui ainakin suunnittelevan pettämistä, kun oli kerran kysynyt vaimoltaan että meneekö välit poikki jos hän "hölmöilee"=pettää.

EHKÄ MIES HEITTI VIHASTUNEENA TUON LÄPÄLLÄ? Oletteko ajatelleet sitä? Toisilla kun on vähän erikoisempi huumori.

Meinaat että ap ei viiden vuoden jälkeen tunne miehensä "erikoisempaa huumoria"? No onneksi sinä sentään paremmin tiedät.

Isä kahdelle, juuri asunnon ostanut ja työttömäksi joutunut, remontti painaisi päälle kuten kolmannen lapsen syntymäkin. Oikeasti, eikö tuo olisi rankka tilanne kenelle tahansa? Siis pitäisi pystyä elättämään kolme lasta, maksaa asuntoa ja maksaa vielä remonttiakin siihen, työttömänä? Aika painajainen minusta.

No jos tuntee olevansa täydessä umpikujassa ja epäonnistunut niin mitä väliä enää millään?

Viisainta kun ei koita tehdä asialle mitään eikä varsinkaan sanallakaan mainita asiasta läheisilleen, kyllä se onni löytyy toisten naisten pöksyistä.

Niin, kun on ihan loppu niin ei tosiaan viitsi yrittää, eikä millään ole mitään väliä. Itse asiassa silloin tuntuu siltä että vois vaikka vaan... niinpä. Mutta sätitään sitä nyt vielä vähän lisää.

No eikös silloinkin joudu maksamaan siitä miten toimii? Jos menee hölmöilemään ajatuksella "mitään ei ole millään enää väliä", niin so? Joutuuhan hän siltikin seuraavana päivänä vastata tekemisistään? Vai tuolla menttaliteetillako pitäisi päästä kuin koira veräjästä, koska ei välittänyt yhtään asioista?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

No eikös silloinkin joudu maksamaan siitä miten toimii? Jos menee hölmöilemään ajatuksella "mitään ei ole millään enää väliä", niin so? Joutuuhan hän siltikin seuraavana päivänä vastata tekemisistään? Vai tuolla menttaliteetillako pitäisi päästä kuin koira veräjästä, koska ei välittänyt yhtään asioista?

Ei tietenkään joudu vastaamaan mistään, jos käyttää "vapaudut vankilasta" tai "mä oon nääs masentunu" -korttia.

Tuolla mentaliteetillä on usein taipumus päätyä itsariin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin_on:
Taas muistin, miksi en halua enää ikinä yhtäkään miestä elämääni. Ne on kaikki itsekkäitä sikoja, lähtevät heti vieraan matkaan kun vaan tilaisuus tulee. Olen nähnyt sen ihan riittävän monta kertaa elämäni aikana. Olen mieluummin loppuikäni yksin, kuin että ottaisin tuollaista häntäheikkiä vaivoikseni. Ja tollaset nais"ystävät" saa kanssa painua ******

Älä yleistä. Hyviä ja kunnollisia miehiä ON olemassa. Samoin kuin naisia. Ja samoin löytyy epäluotettavia naisia ja miehiä. Ap:lle jaksamisia.

Kyllä todellakin yleistän. No okei, ehkä yksi tai kaksi kunnollista miestä on olemassa, ei enempää. Tosin nekin kuitenkin osoittautuvat sioiksi jossain vaiheessa. Pettäminen, se nyt vaan on miehen luonto!

Tuli semmonen fiilis että todennäköisesti illan kulku ei mennyt edes likimain niin kuin ap:lle on uskoteltu. Siihen on sotkettu "kavereita" ja muuta säätöä (ei muka päässyt baariin) että jäis vaikutelma ettei ole ollut koko aikaa kys. emännän kanssa. Mä tunnistan paskapuheen koska oon samanlaisen paskanpuhujan kanssa niin monta vuotta tuhlannut. Onneksi tajusin lähteä lätkimään. Luulen että äijä sepitti tarinan ettei muka ole rahaa ja tiesi ettei ap lähde retuuttamaan lapsia keskellä yötä hakemaan kännistä äijää --> ap:n vika jos menee sen akan mökille.

No mitäs siinä läheiset voi? Laittaa pakkohoitoon, vaikkei tiedä ees toisen masennuksesta, koska toinen ei sitä näytä muulla kuin baarissa juoksemalla ja vieraita naista kähmimällä ja sillä, ettei oma vaimo enää innosta?

No mitäs siinä läheiset voi? Laittaa pakkohoitoon, vaikkei tiedä ees toisen masennuksesta, koska toinen ei sitä näytä muulla kuin baarissa juoksemalla ja vieraita naista kähmimällä ja sillä, ettei oma vaimo enää innosta?

No voihan siinä vaikka sättiä, potkia päähän ja kieltäytyä yrittämästä.

No voihan siinä vaikka sättiä, potkia päähän ja kieltäytyä yrittämästä.
TUliko mieleen, että ehkä mies ei ole masentunut ja syy on se, ettei miestä vaan yksinkertaista kiinnosta. Ajattelee, että ottaa toi vaimo mut takaisin, vaikka hieman kuksisin sen kaveriakin, "ei se kuitenkaan saa sitä selville", ei se kuitenkaan viitsi erota sen takia.

Ei masentunut ihminen kysele, että mitäs tapahtuu jos petän. Vai näinkö sun mielestä kysyy?

Jos masentunut ajattelee, ettei millään ole enää väliä, niin ei se välittäisi miettiä ja kysyä etukäteen mitä seurauksia tulee, jos pettää. Eiks näin?

Ja minä en ymmärrä akkoja tai ukkoja, jotka kääntää koko asian hups vaan, niin päin, että ukolla nyt ehkä onkin masennus tai jotain muuta ja häntä täytyy ymmärtää plää plää plää ja ap laittaa ärsyttäväksi akaksi.
Eikös tässä nyt ollut kyse ap:n hädästä, niin loppuketju meni ukon päänsilittelyksi.
En tarkoita sitä, etteikö kyse voi olla mistä vaan, mutta se ei nyt ollut tään jutun pointti.
Ettekö te ymmärrä kirjoitettua.
Jos ap menis kertomaan tästä esim. ammattiauttajalle niin ei tulis heti kuraa niskaan tyyliin, mitäs sinä sitten olet tehnyt ja oletkos ymmärtänyt nyt ukon asioita tarpeeksi ym. ym.
Ei niin, vaan kun ihminen huutaa hätäänsä asia kuunnellaan ja otetaan vastaan ja sitä pohditaan, eikä aleta syytellä ja kääntää toisinpäin.
Missä tämän palstan empatia ja ymmärrys. Se on sitten aivan toinen asia, mikä ukolla on hätänä vai onko mikään ja se asia taas ei kuulu tänne, vaan ap:n ja ukon välille. Ap haki nyt itse tukea ja vastaukset oli ihan ihmeellisiä muutamaa lukuun ottamatta.

Todella, TODELLA PALJON voimia sinulle!!!
Luin ketjun pikaisesti läpi ja omat tuntemukset ja pettymys nousi vahvasti pintaan. Se mitä kaikkea ex minulle tekikään ja kuinka senkin käytös pienessä ajassa muutui täysin...
Ja jos ukkos ois yöllä OIKEASTI halunnut tulla kotiin ni ois kävellyt. Itsekkin oon kävelly -20 asteen pakkasessa 12km ja vain sen takia kun en kyytiä saanut ja HALUSIN kotiin.
Jos kysyä saan ni mistä päin olet?

Koitettiin jotain jutella miehen kanssa mutta vähäiseksi jäi mutta sovittiin että huomenna puhutaan. Ehkä huomenna on parempi hetki. Haluan kuitenkin asioihin selvyyttä.

Ahistavan kuuma ja mieskin meni jo nukkumaan mutta pikkuneiti senkun mölisee tuolla sängyssään ja kiljuu. toivottavasti kohta pääsen itekki nukkumaan. kun on tullu niin vähän nukuttua niin luulen että pieni kuumuus ei haittaa, tosin huomasin ekan kerran että jalat on ihan turvoksissa.

oma pää on niin täynnä ajatuksia ja mietteitä ettei taho enää itekkää saada selvää niistä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Koitettiin jotain jutella miehen kanssa mutta vähäiseksi jäi mutta sovittiin että huomenna puhutaan. Ehkä huomenna on parempi hetki. Haluan kuitenkin asioihin selvyyttä.

Ahistavan kuuma ja mieskin meni jo nukkumaan mutta pikkuneiti senkun mölisee tuolla sängyssään ja kiljuu. toivottavasti kohta pääsen itekki nukkumaan. kun on tullu niin vähän nukuttua niin luulen että pieni kuumuus ei haittaa, tosin huomasin ekan kerran että jalat on ihan turvoksissa.

oma pää on niin täynnä ajatuksia ja mietteitä ettei taho enää itekkää saada selvää niistä. :/

oota nyt siihen huomiseen ja toivottavasti saat nukuttua. huomenna puhutte ja jos mies edelleen on välinpitämättömällä päällä niin mä lähtisin hetkeks pois,kyllä se mies sit tajuu minkä menettää jos ei ryhdistäydy!

koita jaksaa :hug:

Todellakin ikävä tilanne sulla. Voimia ja järkeä toivon kovasti. Kokonainen perhe on paras, mutta jos siellä on yksikin mätä omena se tarttuu kaikkin ennen pitkää. Harkitsisin todella asumiseroa, että saa miettiä ja maistaa omaa soppaansa. Pelkät sanat eivät riitä todisteeksi tuollaisen käytöksen jälkeen. Mies voi tulla vaikka lapsia hoitamaan sinun kotiisi ja samalla saat tarkkailla tilannetta, että onko siitä mieheksi sulle, vai jollekin muulle.

Koitan nyt ottaa selvää tuosta ukosta ensin sen että mikä hänet on muuttanu ja onko se korjattavissa, hänelle kuitenkin lapset on koko elämä, ja haluaisin oikeesti pitää perheen kasassa. mutta jos mieheltä ei mitään selitystä eikä syytä löydy siihen miksi muuttunut totaalisesti niin sitten muutan todella pian pois.

http://www.youtube.com/watch?v=OQm39D9brkY

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
:hug:
Koeta nukkua, aamulla saattavat ajatuksetkin olla kirkkaampia.

Nukkuisin jo mutta kun sain vihdoin ja viimein kuopuksen nukkumaan alotti esikko tän vessahätä, nälkä, jano rumban.. meil taitaa oikeesti olla tosi kuuma tääl sisällä ku kaikkien on vaikee mennä nukkumaan. mutta lupaan mennä heti kun esikko nukahtaa.. piru kun jalkoja kutittaa on hyttyset päässy yllättämään.

kohta annan koiralle ruoan ja menen hetkeksi ulos kuuntelemaan lintuja

voimia wiivi! Älä välitä ketjun tyhmistä kommeteista.. Itselläni oli miehen kanssa samantapasia ongelmia mut nykyään kaikki hyvin, ainakin toistaseksi.. "Kaveriin" kannattaa katkasta välit, kun näyttää ajattelevan vaan täysin itseään ja varmaan on sillä mielessä ollutkin pettäminen, tai siis sellanen asenne et minkäs teet jos niin käy kun on oman äijjän kanssa tapellut. Nainen on toiselle susi :/ Mut huomenna kaikki tuntuu taas paremmalta kunhan vaan saat nukuttua, se vaikuttaa niin paljon :/

Ja teille ketkä kommentoitte idioottimaisuuksia tähän, älkää puhuko asioista mistä ettet tiedä ja millä pitää vaan toiselle pahempi olo yrittää aiheuttaa!