J
Juu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:Mistäs lähtien masennus on ollu hyvä syy mennä pussaileen muita ja kysellä oisko pettäminen jees?
Miksei mulle oo kukaan kertonu, oon masennuksesta kärsiny jo pitkään, mulle vaan tupattiin lääkitys eikä kerrottu että saan kirmata naapurin Peran kainaloon ja miehen pitää ymmärtää kun oon masentunu?
ai niin joo, sun tapasi kokea / kärsiä / potea masennusta on tietysti se ainoa, voi anteeksi että unohdimme!
Ei, kyllä se ainoa oikea tapa on mennä vieraaseen petiin.
Ei perkele sentään, ennen vanhaan pistettiin kaikki sen "noku mä olin kännissä" virren nimiin, ny on uusin suosikki tää "noku mä oon masentunu". Mä oon hei masentunu, ei mun tarvi aatella muita, mä saan loukata ketä tahdon, mun ei tarvi aatella perhettäni, vaimoani, lapsiani, mä oon hei niin masentunu että mä vaan biletän, mä halun bailaan kun mua masentaa! Ja perkeleen akka ei maksa ees taksia vaikka oon hei masentunu, mutta kyllä sellasetkin naiset löytyy jotka ymmärtää mun masennusta!"
Kiva kun ap:n miehen ei ees ite tarvi keksiä selityksiä, täältä löytyy selittäjät.