Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:
Mistäs lähtien masennus on ollu hyvä syy mennä pussaileen muita ja kysellä oisko pettäminen jees?

Miksei mulle oo kukaan kertonu, oon masennuksesta kärsiny jo pitkään, mulle vaan tupattiin lääkitys eikä kerrottu että saan kirmata naapurin Peran kainaloon ja miehen pitää ymmärtää kun oon masentunu?
Minusta masennus ei ole mikään hyvä syy tehdä niin. Mutta jos on masennuksensa kanssa jo tilanteessa, jossa millään ei tunnu olevan enää mitään väliä, niin teon ymmärtää paremmin. Teon ymmärtäminen ei kuitenkaan tarkoita, että teko pitäisi hyväksyäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:
Mistäs lähtien masennus on ollu hyvä syy mennä pussaileen muita ja kysellä oisko pettäminen jees?

Miksei mulle oo kukaan kertonu, oon masennuksesta kärsiny jo pitkään, mulle vaan tupattiin lääkitys eikä kerrottu että saan kirmata naapurin Peran kainaloon ja miehen pitää ymmärtää kun oon masentunu?

ai niin joo, sun tapasi kokea / kärsiä / potea masennusta on tietysti se ainoa, voi anteeksi että unohdimme!

Se äijä on sopinut tän daamin kanssa mökkiyöstä jo aiemmin. Kuka saastanan pässi on niin tyhmä, että järkkää ittensä 11km päähän kotoa vailla rahaa, vailla tietoa yöpaikasta? Joku pahasti jälkeenjäänyt kenties, mutta oiskohan tässä kyse ihan vaan suunnitelmallisuudesta...

Naisella EI ole puhtaat jauhot pussissaan, koska on kutsunut teidät viettämään iltaa. Jos hän olisi kokenut miehen lähentelyn vastenmieliseksi, ois mies jäänyt kyllä kutsumatta................... :whistle:

Onpahan munaton sälli, kun ei suoraan uskalla sanoa, ettei perhe/vaimo enää nappaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isä kahdelle, juuri asunnon ostanut ja työttömäksi joutunut, remontti painaisi päälle kuten kolmannen lapsen syntymäkin. Oikeasti, eikö tuo olisi rankka tilanne kenelle tahansa? Siis pitäisi pystyä elättämään kolme lasta, maksaa asuntoa ja maksaa vielä remonttiakin siihen, työttömänä? Aika painajainen minusta.

Olo paranee merkittävästi, kun kaiken tuon päälle vielä pilaa parisuhtensakin?

Isä kahdelle, juuri asunnon ostanut ja työttömäksi joutunut, remontti painaisi päälle kuten kolmannen lapsen syntymäkin. Oikeasti, eikö tuo olisi rankka tilanne kenelle tahansa? Siis pitäisi pystyä elättämään kolme lasta, maksaa asuntoa ja maksaa vielä remonttiakin siihen, työttömänä? Aika painajainen minusta.

No jos tuntee olevansa täydessä umpikujassa ja epäonnistunut niin mitä väliä enää millään?

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Se äijä on sopinut tän daamin kanssa mökkiyöstä jo aiemmin. Kuka saastanan pässi on niin tyhmä, että järkkää ittensä 11km päähän kotoa vailla rahaa, vailla tietoa yöpaikasta? Joku pahasti jälkeenjäänyt kenties, mutta oiskohan tässä kyse ihan vaan suunnitelmallisuudesta...

Naisella EI ole puhtaat jauhot pussissaan, koska on kutsunut teidät viettämään iltaa. Jos hän olisi kokenut miehen lähentelyn vastenmieliseksi, ois mies jäänyt kyllä kutsumatta................... :whistle:

Onpahan munaton sälli, kun ei suoraan uskalla sanoa, ettei perhe/vaimo enää nappaa.

Eipä nyt sekoiteta sitä kaveria tähän. Jos se kaveri nyt niiiiin kovasti tätä ap:n miestä haluaisi, tuskin olisi jättänyt baarin ulkopuolelle ja mennyt yksin sisään. Kyllä se ap:n mies nyt mokasi ihan omin käsin ilman kenenkään apua.

Eipä nyt sekoiteta sitä kaveria tähän. Jos se kaveri nyt niiiiin kovasti tätä ap:n miestä haluaisi, tuskin olisi jättänyt baarin ulkopuolelle ja mennyt yksin sisään. Kyllä se ap:n mies nyt mokasi ihan omin käsin ilman kenenkään apua.

Aivan niin ;)

Sä olet ap vielä nuori ja kerkeät varmasti löytää itsellesi paremman kumppanin :hug: Voimia sulle ja toivon kyllä itsesi takia että eroat tuommosesta,varmasti alkuun raskasta lasten kanssa mutta eiköhän se mies niitä kuitenkin tapaa? Uskon että henkisesti helpompaa kun ei tartte miehestä stressata.

olisin jättäny tyysti vastaamatta ukon puheluihin ja saati siihen että vaikka olis ollu rahaa maksanu sen taksin kotio.tiedä mitä se olis touhunnu sen muijan kanssa ton aikaa kun kerta kourinut ja pussanutkin joskus.ja kaverin haistattasin inariin ja ukolle näyttäisin ovea et sais opetuksen kuinka perhettä ei noin jalkoihin tallota.
ap mitä sä oot meinannut miehen suhteen vai tietääkö joku?
en ehdi ketjua läpi lukeen just.

Mun mielipite on se ettei mitään vakava ole tapahtunut että tarvi otta ero =)
Mistä sä voit tietä,ehkä hän on purkkanut pahaa oloa vaan,stressia ja hän on myös nuorikin näköjään,hyvää että nyt hän on kotona ja Wiivi,selvitelkää asiat,älä lähtee vain sen takia pois, teillä on kohta 3lasta,mä olen varma että sulle tulee vielä myöhämmin pahaa oloa ettet ole mietinyt tarpeeks ja lähdit vaan pois,et sä voit ikinä tietä mikä on seurava mies tulee,voi olla joku hakkaja ja vaikka mitä tulee ja sulla on kuitenkin 3lasta kohta

Kyllä mä lähtisin ainakin hetkeksi pois..kattosin miltä se yksin asuminen tuntuu ja sais mieskin miettiä rauhassa tekosiaan,todennäkösesti tulisi myös hyvin ilmi haluaako enää olla yhdessä vai ei. Miehesi todennäkösesti luulee (tietää?) että voi tehdä mitä vaan ja sinä et jätä koska vauva syntymässä pian.

mutta onks meistä kukaan ollut näkemässä ettei ne todellakaan ole samas baaris ollu?
tai se kaveri sie pihalla..en sulattais kummaltakaan tollasta vaan pistäisin välit kaveriin kokonaan poikki ja mieheen niin että lapsia tapaisi.
ja olisin vittumainen ja soittaisin tuon kaverin miehelle kysyen mitä varten kävi sie mökillä meuhkaan ja missä oli molemmat silloin nukkuneet

Alkuperäinen kirjoittaja s:

mutta onks meistä kukaan ollut näkemässä ettei ne todellakaan ole samas baaris ollu?
tai se kaveri sie pihalla..en sulattais kummaltakaan tollasta vaan pistäisin välit kaveriin kokonaan poikki ja mieheen niin että lapsia tapaisi.
ja olisin vittumainen ja soittaisin tuon kaverin miehelle kysyen mitä varten kävi sie mökillä meuhkaan ja missä oli molemmat silloin nukkuneet
No lapset on tilanteeseen syyttömiä joten miksi heitä pitäis rangaista siitä sillä ettei enää isäänsä saisi nähdä?

Kyllä mä lähtisin ainakin hetkeksi pois..kattosin miltä se yksin asuminen tuntuu ja sais mieskin miettiä rauhassa tekosiaan,todennäkösesti tulisi myös hyvin ilmi haluaako enää olla yhdessä vai ei. Miehesi todennäkösesti luulee (tietää?) että voi tehdä mitä vaan ja sinä et jätä koska vauva syntymässä pian.

Yksin? Ap on raskaana ja hänellä on jo ennestään 2 lasta. Minne ap laittaisi nämä lapset?

Ja anteeksi vain, mitä se mies olisi voinut tehdä? Rahattomana kaupungilla, ei varaa tulla kotiin taksilla, eikä vaimo (voi) tule hakemaan. Jäädä johonkin porttikongiin nukkumaan? Kävellä koko yö kohti kotia? Sammua ja paleltua? Minusta miehen vaihtoehdot olivat aika vähissä siinä tilanteessa kun soitti aplle ja pyysi hakemaan pois.

Itsepähän sinne baariin halus toisen naisen kanssa. Niin on ihan sama , vaikka on kaupungilla koko yön. Ihan turha ap:tä syyllistää.
Mulle tuli vaan tunne, että naiset jotka on ollut joskus ns. toisia naisia, täällä vaan puoltaa miestä ja ap:n kaveria. Vika oli kyllä nyt ihan muualla kuin ap:ssä. Olis menny vaimonsa kanssa kotiin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Ja anteeksi vain, mitä se mies olisi voinut tehdä? Rahattomana kaupungilla, ei varaa tulla kotiin taksilla, eikä vaimo (voi) tule hakemaan. Jäädä johonkin porttikongiin nukkumaan? Kävellä koko yö kohti kotia? Sammua ja paleltua? Minusta miehen vaihtoehdot olivat aika vähissä siinä tilanteessa kun soitti aplle ja pyysi hakemaan pois.

Itsepähän sinne baariin halus toisen naisen kanssa. Niin on ihan sama , vaikka on kaupungilla koko yön. Ihan turha ap:tä syyllistää.
Mulle tuli vaan tunne, että naiset jotka on ollut joskus ns. toisia naisia, täällä vaan puoltaa miestä ja ap:n kaveria. Vika oli kyllä nyt ihan muualla kuin ap:ssä. Olis menny vaimonsa kanssa kotiin vaan.

En ole ollut toinen (tietääkseni), mutta mua ainakin nappasi silmään tuo kaverin syyttely. Mies tässä on ainoa mokaaja, ei ap eikä ap:n kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Vai onko hän pettänyt,en kaikki ole lukenut liian monta sivua?

Mies kyllä tuntui ainakin suunnittelevan pettämistä, kun oli kerran kysynyt vaimoltaan että meneekö välit poikki jos hän "hölmöilee"=pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja minea:
Ja olisin kyllä tosi vihainen myös kaverille, joka tulee sotkemaan välejä pyytelemällä miestä baariin siinä vaiheessa kun näkee että meillä on riitaa asiasta, etenkin jos kyse on kaverista, jota olen tukenut hänen omissa parisuhdeongelmissaan. Jos kaveri olis oikea ystävä, hän olisi vetäynyt tuossa tilanteessa taka-alalle tai jopa toppuutellut miestä, joka oli vieläpä niin kännissä ettei edes baariin saakka päässyt. Omassa ystäväpiirissäni olisi toimittu näin, mutta näköjään meitä on moneen junaan, koska löytyy ymmärtäjiä tämmöisellekin.

Peesaan ! Ei tarvi kinuta toisen miestä baariin, kun ap on raskaana ja lasten kanssa valmiina lähtemään kotiin. Voi teitä naisia, jotka kaiken aina ymmärrätte.

No jos tuntee olevansa täydessä umpikujassa ja epäonnistunut niin mitä väliä enää millään?

Viisainta kun ei koita tehdä asialle mitään eikä varsinkaan sanallakaan mainita asiasta läheisilleen, kyllä se onni löytyy toisten naisten pöksyistä.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Vai onko hän pettänyt,en kaikki ole lukenut liian monta sivua?

Mies kyllä tuntui ainakin suunnittelevan pettämistä, kun oli kerran kysynyt vaimoltaan että meneekö välit poikki jos hän "hölmöilee"=pettää.

EHKÄ MIES HEITTI VIHASTUNEENA TUON LÄPÄLLÄ? Oletteko ajatelleet sitä? Toisilla kun on vähän erikoisempi huumori.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Viisainta kun ei koita tehdä asialle mitään eikä varsinkaan sanallakaan mainita asiasta läheisilleen, kyllä se onni löytyy toisten naisten pöksyistä.

Niin, kun on ihan loppu niin ei tosiaan viitsi yrittää, eikä millään ole mitään väliä. Itse asiassa silloin tuntuu siltä että vois vaikka vaan... niinpä. Mutta sätitään sitä nyt vielä vähän lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
[

EHKÄ MIES HEITTI VIHASTUNEENA TUON LÄPÄLLÄ? Oletteko ajatelleet sitä? Toisilla kun on vähän erikoisempi huumori.

No en kyllä ole ajatellut että kenelläkään olisi noin outo huumori. Jos mun mies kysyisi multa että meneekö välit poikki jos hän nyt tänä yönä hölmöilee ton sun kaverisi kanssa, niin kyllä mäkin sanoisin, että nyt on paree lähteä äkkiä kotiin jos ne välit haluat säilyttää. Kai ap nyt osaisi epäillä jos mies tämän ihan huumorilla heitti?