Voi tsiisus että on ihanaa kun tuo kaverin "kauhukakara" lähti !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Aina ei komenneta.Välillä on hauska katsoa kuinka hurjaksi meno yltyy jos ei sano mitään :laugh:

Ei elämä ole aina niin vakavaa...

No, kunhan pidätte tuonkaltaista hauskaa ihan vaan kotonanne tai sellaisten luona joiden tiedätte siitä tykkäävän, niin eihän se haittaa.

Mutta lapsianne se kyllä hämää: miksi tämä on nyt sallittua, vaikka yleensä tästä kielletään? Johdonmukaisuushan on tärkeimpiä asioita lasten kasvatuksessa.

Mutta eivät ole minun lapsiani, ettekä kyläile meillä, joten ihan sama :D

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Aina ei komenneta.Välillä on hauska katsoa kuinka hurjaksi meno yltyy jos ei sano mitään :laugh:

Ei elämä ole aina niin vakavaa...

Eihän sen kyllä aina tarvii niin vakavaa olla, mutta tosipuheissa kyllä toisen omaisuutta ( tavaroita ) tulee kunnioittaa sen verran, ettei niitä hajoteta tms. Lisäksi voi opetella olemaan vieraanvarainen ja istumaan pöydässä kunnolla syöden sitä yhtä keksiä kerrallaan. Tykkään myös että jos mun lapset sotkee vieraissa niin ne siivotaan ennen lähtöä.

Mä en vois sietää tollasta eikä taatusti ois meille asiaa. Mutta en kyllä kehtais itsekään mennä kyläilemään vaikka kuinka olettaisin että lapset on tervetulleita laittamaan huushollin sekaisin :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä