Voi tsiisus että on ihanaa kun tuo kaverin "kauhukakara" lähti !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
kaikella kunnioituksella :headwall:

5-vee ja ei osaa alkeellisintakaan leikkiä. Kaikki vaan pitää laittaa paskaks - se poikani hyllylle unohtamana legorakennelma esim :( siellä se on palasina lastenhuoneen lattialla. Meillä on käynyt kymmeniä muitakin lapsia ja kukaan ei oo sitä rikkonut, ni tää täystuho :headwall:

ja sitte seki. että ei pestä niitä käsiä, kun käydään vessassa, ilman että pitää vahdata ja asiasta huomauttaa. en käsitä en.tosin huomasin että eipä pessyt isänsäkään kun kävi, mutta empä viittynyt lähemmäs kolmekymppistä ihmistä ruveta oikomaan.

saahan vähän turhasta nyt ärsyyntyä, eikö saakin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
kaikella kunnioituksella :headwall:

5-vee ja ei osaa alkeellisintakaan leikkiä. Kaikki vaan pitää laittaa paskaks - se poikani hyllylle unohtamana legorakennelma esim :( siellä se on palasina lastenhuoneen lattialla. Meillä on käynyt kymmeniä muitakin lapsia ja kukaan ei oo sitä rikkonut, ni tää täystuho :headwall:

ja sitte seki. että ei pestä niitä käsiä, kun käydään vessassa, ilman että pitää vahdata ja asiasta huomauttaa. en käsitä en.tosin huomasin että eipä pessyt isänsäkään kun kävi, mutta empä viittynyt lähemmäs kolmekymppistä ihmistä ruveta oikomaan.

saahan vähän turhasta nyt ärsyyntyä, eikö saakin :saint:
'

Vihjaat vielä kaverillesi että käy täältä lukemassa tän sun viestisi!!!!!!!!!!

Kyllä muakin ärsyttää tommoset lapset jotka hajottaa kaiken.. Ja toki vanhemmat vois siivota lapsensa jäljet jos lapsi ei itse osaa... Itse ainakin jos 2vee levittää kylässä esim lelut lattialle niin siivoan ne ennen lähtöä...

Senkus, ottaahan se koville. Aattele kun meillä on 24/7 tällainen kauhukaksikko talossa. Kaikki vaan paskaks ja kädetkin pestään vasta kun käsketään. Isänsä kyllä pesee kädet ja vetää pöntön, niinkuin minäkin, eikä heittele legoja, mutta lapset sitten meidäkin edestä, eikö kuulosta kivalle :)

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mulla kanssa on yksi tuttavapiirin muksu semmoinen, että koko kämppä on päreinä, kun ipana on käynyt...

no just näin.
ja se on tosi turhauttavaa, kun ei voi oikeen yhtään "rentoutua" kun kokoajan pitää katsoa että ei revi julisteita tai piirrä lattiaan tai heitä vettä lattialle.

sitä vaan oivoo, että voi ku noi jo lähtis ja miten ei enää haluu ees koko lasta kotiinsa :ashamed: mä tiedän, lasta ei saa vihata, enkä mä varmaan vihaakaan ,mutta vaikee kyl on tykätäkkään :/

Saa ärsyyntyä :) Ja tuntea helpotusta kun pyörremyrsky häipyy... Yhden tuttavaperheen 5-vuotiaan tytön käytös on pääsyy siihen, ettei tee mieli kutsua perhettä kylään. Komentelee mun tyttöäni mennen tullen, rikkoo tavaraa, riehuu, mesoaa ja pahalle päälle sattuessaan saa sellaiset kilarit, että aikuisella isolla miehelläkin on vaikeuksia saada pikkuneitiä pihalle... Vanhemmat useimmiten vain toljottavat vierestä kun tyttö tekee mitä lystää ja piipittävät välillä hiljaisella äänellä että "Äläpäs nyt, noh noh..." Äiti on vieläpä lto :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Senkus, ottaahan se koville. Aattele kun meillä on 24/7 tällainen kauhukaksikko talossa. Kaikki vaan paskaks ja kädetkin pestään vasta kun käsketään. Isänsä kyllä pesee kädet ja vetää pöntön, niinkuin minäkin, eikä heittele legoja, mutta lapset sitten meidäkin edestä, eikö kuulosta kivalle :)

no ei muakaan haittaa kun tää laps omassa kodissaan mekastaa ja pistää paikkoja uusiksi, mutta kun tulee meille, se käy mun hermoon - en voi sille mitään :/

tiiän tunteen,mulla kans kaverin ihan kohta 5v.ja se kans kiipilee meillä telkkaritasolla ja oikeasti levittää kaikki lelut,millään ei leiki ja samoten hajotti meijän pojan legorakennelmat.äitinsä vaan tuumailee aina että poika on tommonen vähä villin puoleinen,mutta koskaan ei sitä komenna.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Saa ärsyyntyä :) Ja tuntea helpotusta kun pyörremyrsky häipyy... Yhden tuttavaperheen 5-vuotiaan tytön käytös on pääsyy siihen, ettei tee mieli kutsua perhettä kylään. Komentelee mun tyttöäni mennen tullen, rikkoo tavaraa, riehuu, mesoaa ja pahalle päälle sattuessaan saa sellaiset kilarit, että aikuisella isolla miehelläkin on vaikeuksia saada pikkuneitiä pihalle... Vanhemmat useimmiten vain toljottavat vierestä kun tyttö tekee mitä lystää ja piipittävät välillä hiljaisella äänellä että "Äläpäs nyt, noh noh..." Äiti on vieläpä lto :xmas:

tässä tapauksessa kans vanhempien reaktiot on tuota luokkaa . ja äiti on tässäkin tapauksessa lastenhoitoalalla.

Samanlaisia kokemuksia löytyy täältäkin! eli pari sukulaislasta jotka ovat olleet meillä kyläilemässä, ekaks mejän sänkyy tonkimaan, eli kaikki lakanat lattialla ja möyhennetään koko sänky kaaokseksi ja seuraavaks aletaa tonkimaan meijän laatikoita, keittiönkaapeista otetaa ite mitä mieli tekee eikä ees vedetä vessaa vaikka käytäisiin p*skalla! ja kaikenlisäks ei saa komentaa, tai näitten äiti mulkoilee vihaisesti, kun on kerta vapaa kasvatus...

tässä tapauksessa kans vanhempien reaktiot on tuota luokkaa . ja äiti on tässäkin tapauksessa lastenhoitoalalla.

No päivänselvää, eihän ne työtään kotiaan tuo. Suutarin lapsella ei ole kenkiä vai miten se meni...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meillä kävi kaksi täystuhoa leikkimässä vuonna 2006.

Sen jälkeen eivät ole tulleet :saint:

se on vaan, kun nää vanhemmat on meille miehen kans hyvii kavereita, ni ei vois ajatella että lopettais kokonaan yhteydet tms.
ja yleensä kyllä - sattuneesta syystä - koitetaan me mennä heille tai nähä jossain "ulkopuolisella".

Äiti on vieläpä lto :xmas:

Kuten myös minun ystäväni, jonka täystuhot "heitin pihalle" vuonna 2006
:o

Oho. Melkoinen sattuma :p

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Kyllä muakin ärsyttää tommoset lapset jotka hajottaa kaiken.. Ja toki vanhemmat vois siivota lapsensa jäljet jos lapsi ei itse osaa... Itse ainakin jos 2vee levittää kylässä esim lelut lattialle niin siivoan ne ennen lähtöä...

Ja meillä lapsi 2v siivoaa itse jos on sotkenut!

Tuttua..Meillä on sukulaislapset vastaavaa mallia ja koska he ovat sukulaisia niin heitä on pakko sietää.
Mutta kun millään tavaralla tai lelulla ei ole MITÄÄN arvoa, kaikki revitään kaapeista vaatteita myöten ja koko ajan saa olla vieressä sanomassa,
Ärsyttävää. Itse olen kyllä ihan lapsen äidin kuullen komentanut ja jopa ääntäni korottanut jostain asioista kun niin ottaa päähän.

Ja tarjolle ei uskalla laittaa mitään, he vetävät KAIKEN napaansa. Siis 7-8kpl piparia per nenä tarkoittaa että kaksi pakettia ei riitä yhteen kahvihetkeen. Plus pullat ja muut päälle. Kyllä meillä syödä saa mutta yksi kerrallaan edes että kaikilla olisi edees mahdollisuus ottaa yksi.

se on vaan, kun nää vanhemmat on meille miehen kans hyvii kavereita, ni ei vois ajatella että lopettais kokonaan yhteydet tms.
ja yleensä kyllä - sattuneesta syystä - koitetaan me mennä heille tai nähä jossain "ulkopuolisella".

Juuh, niin on noidenkin lasten äiti mun hyvä kaverini.

Nähdään vaan nykyään muualla, tai meillä ilman hänen lapsiaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Ja meillä lapsi 2v siivoaa itse jos on sotkenut!

Joo toi onki mukava ikä, kaikkeahan ne tekee vielä innoissaan, ootahan 10 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin:
Ja tarjolle ei uskalla laittaa mitään, he vetävät KAIKEN napaansa. Siis 7-8kpl piparia per nenä tarkoittaa että kaksi pakettia ei riitä yhteen kahvihetkeen. Plus pullat ja muut päälle. Kyllä meillä syödä saa mutta yksi kerrallaan edes että kaikilla olisi edees mahdollisuus ottaa yksi.

joo tää kans mua ihmetyttää.
että niitä pipereita ja keksejä ja muita vedetään niin kauan ja paljon ennenku ne loppuu, ei mitään rajotuksia. ja sitten vielä viedään niitä jonnekkin olkkariin sohville jossa ne syödään ja murustellaan ja lääpitään sinne tänne ( kaikkea ei ehi näkee ja sanoo ) .

ok.
ja se ei oo muuten mitenkään helppoa että sanois toiselle - vaik ois kuin hyvä kaveri - että "anteeks, mut saisitko muksuas mitenkään kuriin". äitiys on niin herkkä asia kuitenkin ja mä ehkä kuitenkin kestän nää satunnaiset kyläilyt meillä - mutta koen kyllä tarpeekseni niistä joskus avautua jollekin muulle :ashamed:
olen varmaan aika lapanen, juuh.

Tässä ketjussa lähes kaikkien kohdalla tekijät on kaverin lapsia. No hyvä että lähes kaikilla on hyväkäytöksisiä lapsia itsellään :) Missäs ne kaikki huonokäytöksisten lasten vanhemmat lymyää, vai onko täällä ketään? Luulisi että on kun näitä kauhuperheitä jokaisen tuttavapiiriin kuuluu, vai tajuaako kukaan itse kuuluvansa epätoivottujen vieraiden listalle....

Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin:

joo tää kans mua ihmetyttää.
että niitä pipereita ja keksejä ja muita vedetään niin kauan ja paljon ennenku ne loppuu, ei mitään rajotuksia. ja sitten vielä viedään niitä jonnekkin olkkariin sohville jossa ne syödään ja murustellaan ja lääpitään sinne tänne ( kaikkea ei ehi näkee ja sanoo ) .

tai toinen versio on et haukataan vaan pala, vaikka nyt kymmenestä keksistä ja kaikki on pahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä ketjussa lähes kaikkien kohdalla tekijät on kaverin lapsia. No hyvä että lähes kaikilla on hyväkäytöksisiä lapsia itsellään :) Missäs ne kaikki huonokäytöksisten lasten vanhemmat lymyää, vai onko täällä ketään? Luulisi että on kun näitä kauhuperheitä jokaisen tuttavapiiriin kuuluu, vai tajuaako kukaan itse kuuluvansa epätoivottujen vieraiden listalle....

mun kaveri ei varmaan itse- ihan oikeesti- tajua sitä oman lapsensa rasittavuutta . hänestä vaan "pekka" on vähän villi. ja meidän poika se on niin helppo ja ihana kasvattaa.

Uusimmat

Yhteistyössä