Voi tätä ikävän määrää =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis eikö teillä ole muuta tekemistä perjantai-iltana kuin syyttää ap:ta itse keksityistä kauheuksista?! Miten se vauva siitä kärsii, jos on vuorokauden isänsä kanssa? Entä miten imetys kärsii siitä? Ei voi elämä olla noin mustavalkoista. |O

Hienoa ap, että vauva on päässyt isälleen ja sinä saat nukkua yön "rauhassa" =)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun mielestä ap ja vauva ja isä on tosi onnellisessa asemassa. Jos eivät yhdessä voi omista henkilökohtaisista syistä olla, niin ihanaa että molemmat kuitenkin haluavat olla lapsen kanssa ja luottavat myös toisiinsa lapsen hoidon suhteen. Isän ei varmaan olisi pakko ottaa pientä vauvaa, ellei itse hauaisi ja kyllä äidille tekee hyvää huilata jos on yh. Sitä paitsi tuon ikäinen nukkuu lähes koko ajan...tuskin huomaa pois olleensakaan.

:flower: :flower: Näin juuri!

Kyllähän monessa ydinperheessäkin äiti saattaa olla kuukauden ikäisestä lapsesta erossa yön yli ja isä hoitaa. Miten tämä eroaa siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Mun rakas vauva on isällään ensi yön ja tulee huomenna illasta vasta takaisin kotiin,miten näihin voi tottua :'( Mä oon niin vauhkona kun en saa kuunnella pienen pojan tuhinaa syöttöjen aikana saati olla kattomassa ku vauva siinä omassa sängyssään mun vasemmalla puolella.. Tiedän että pitäisi olla hyvillään kun lapsella isä joka haluaa olla lapsensa kanssa, mutta tää ikävä on niin suuri :'( Mun rakas pieni :heart: :ashamed: Milloin näihin tottuu?

Hulluko olet? Isä voi käydä katsomassa sun luona noin pientä vielä KAUAN.
Isompana aletaan vierailla isän luona öitä kun jo ainakin vuosi ja enemmän on. On siellä vauva hädissään.

Itse asiassa kun juuri hiljan soitin vauva oli tyytyväisenä lattialla huovan päällä,oli juuri syönyt 200ml maitoa ja vaipat oli vaihdettu kuiviin,luotan 100% isän kykyyn huolehtia lapsestaan,mutta toki haluaisin itse olla tekemässä näitä asioita juuri nyt..

Tottahan lapset sopeutuvat, vaikka väkivaltaan kun eivät muutaq voi. Kuukadenikäisellä ei ole kuin äiti. Tulee varmasti ihminen joka ei luota itseensä kun ei perusturvallisuutta ole saanut joka saadaan ensimmäisinä vuosina. En edes sairaana olisi lastani antanut kuukauden ikäisenä. Heidän kanssa ja vanhempienkin jopa keskolasta päästyä toivotaan tulevan yöksi huoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja en voisi jättää:
Voi pientä vaaveliinia. Mistä sä tiedät tän isukin vauvanhoitotaidot?

Siitä kun olen itse nähnyt monet kerrat kuinka vauvaa hoitaa ja lue ensimmäiseltä sivulta että on muitakin lapsia...

Siitä kun olen itse nähnyt monet kerrat kuinka vauvaa hoitaa ja lue ensimmäiseltä sivulta että on muitakin lapsia...

Et siis ole koskaan asunut edes miehen kanssa ja nyt vauva hänellä hoidossa?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
no voi hellanlettas ku on taas välkyt liikkeellä!!! kyllä meillä ainaki lapsilla on KAKSI vanhempaa joista kumpikin on yhtä paljon vanhempia eli 50 % ja 50% ja kyllä meillä on molemmilla oikeus olla lapsen kanssa ihan yhtä paljon! ja isän isyys alkaa kun lapsi syntyy, eikä vasta kun lapsi on 1 vuotias!!! aina kitisette jos isät ei ole lasten kanssa ja nyt kitisette kun isä haluaa olla lapsen kanssa..... ihme jeesustelijoita!

Tuon huomaa tuolla koulussa jo ekaluokkalaisista, Kertovat ollaanko nyt isällä vai äidillä ja niin rauhattomia, häiriköitä suorastaan. Luokassa kun viisi-kuusi samanmoista on mahdotonta opettaa kellekään mitään kun muutamat vievät kaiken huomion. Pakko vaihtaa ammattia vaikka lapsista pidänkin.
Näillä kun ei ole edes diagnoosia kaikilla eikä henkilökohtaisia avustajia silloin tietenkään.
Lapset ovat vain syliä vailla mutta eipä sitä koulussa jouda antamaan.

Mun rakas vauva on isällään ensi yön ja tulee huomenna illasta vasta takaisin kotiin,miten näihin voi tottua :'( Mä oon niin vauhkona kun en saa kuunnella pienen pojan tuhinaa syöttöjen aikana saati olla kattomassa ku vauva siinä omassa sängyssään mun vasemmalla puolella.. Tiedän että pitäisi olla hyvillään kun lapsella isä joka haluaa olla lapsensa kanssa, mutta tää ikävä on niin suuri :'( Mun rakas pieni :heart: :ashamed: Milloin näihin tottuu?

Halaus ikävääsi. ei niihin varmaan totu, mutta yritä nauttia siitä että saat nukkua yön ja olla isompien kanssa .

Alkuperäinen kirjoittaja japi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä ap ja vauva ja isä on tosi onnellisessa asemassa. Jos eivät yhdessä voi omista henkilökohtaisista syistä olla, niin ihanaa että molemmat kuitenkin haluavat olla lapsen kanssa ja luottavat myös toisiinsa lapsen hoidon suhteen. Isän ei varmaan olisi pakko ottaa pientä vauvaa, ellei itse hauaisi ja kyllä äidille tekee hyvää huilata jos on yh. Sitä paitsi tuon ikäinen nukkuu lähes koko ajan...tuskin huomaa pois olleensakaan.

Et olisi paremmin voinut kirjoittaa :flower:

Näin on. Lapsella on kaksi rakastavaa vanhempaa siitä huolimatta, etteivät vanhemmat ole yhdessä.

Olen samma mieltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
ei missään heitteillä!!
Käyttäkää aivojanne, ja lopettakaa AP:n haukkuminen.
Jos Ap olis kirjoittanut, että ei anna vauvaa isälle niin taas haukuttais!

ISO PEESI!

Mitä ihmettä kaikki vouhkoaa, aivanku vauva olis jonku vaan kadulta napatun tyypin hoidossa! :D

Ihme haaskalintuja täällä taas. Mitä helvettiä te jotkut olette arvostelemaan AP:n äitiyttä tai ylipäätään yhtään mitään? Toinen kertoo ikävästään niin te riekutte kuin viimeistä päivää vääntämässä puukkoa haavassa. Hävetkää, olette muka nin "äitejä" ja niin hyviä ihmisiä, ja silti revitte toista kuin pahaiset rakit. Ällöttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ihme haaskalintuja täällä taas. Mitä helvettiä te jotkut olette arvostelemaan AP:n äitiyttä tai ylipäätään yhtään mitään? Toinen kertoo ikävästään niin te riekutte kuin viimeistä päivää vääntämässä puukkoa haavassa. Hävetkää, olette muka nin "äitejä" ja niin hyviä ihmisiä, ja silti revitte toista kuin pahaiset rakit. Ällöttävää.

Peesi, säälittävää porukkaa.

On hienoa, että isäkin haluaa olla lapsen kanssa. Siitä en mene takuuseen, että tämä on lapsen paras. Mutta vanhemmathan sen päättävätkin eikä lapsi, mikä on kulloinkin parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Et siis ole koskaan asunut edes miehen kanssa ja nyt vauva hänellä hoidossa?

:laugh: Sehän voipi vaikka puottaa sen lapsen! Vain lapsen biologisella äidillä on taito pitää vauvaa sylissään, vasta vuoden ikäisen voi luovuttaa isänsä hoitoon.

peesi!
Eiköhän ap ole tässä ajatellut lapsen parasta isäsuhteen kannalta.

Todellakin peesi tälle. Taas kerran nähdään kuinka julma ihminen voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Siis :o Vauvahan on isänsä hoivissa. Ja jos vauva on korvikkeella tai rinnan ohella huolii myös pullon, ongelma on mikä?

Se on varmaankin se ongelma monelle, etteivät edes voi kuvitella että lapsen isäkin voisi hoitaa vauvaa, tuntuu olevan niin harvinaisuus nykypäivänä :laugh:

Voi hirveetä!! iiikkk... Lapsi on OMALLA ISÄLLÄÄN.
Meillä on ainakin alusta asti hoidettu lasten hoitaminen yhdessä, Puoliksi. Se ,että minua sanotaan äidikisi ei ainakaan minusta tee mitään korvaamatonta ja sellaista joka vain ja ainostaan saa/pitää hoitaa vauvaa/lasta.
Kyllä se kuukauden ikäinen pärjää ihan yhtälailla isänsä kuin äitinsä kanssa. Äiti ei ole mikään JUMALA.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

:flower: :flower: Näin juuri!

Kyllähän monessa ydinperheessäkin äiti saattaa olla kuukauden ikäisestä lapsesta erossa yön yli ja isä hoitaa. Miten tämä eroaa siitä?

itse tilanteeseen en ota sen kummemmin kantaa, mutta tähän on pakko kommentoida.

pitääkö todella selittää, mitä eroa on vauvalle viettää reilu vuorokausi ihmisen kanssa, jonka on kohdannut päivittäin, joka elää hänen kanssaan, verrattuna siihen, että viettää ajan ihmisen kanssa, jonka on nähnyt kaksi kertaa viikossa tapaamisten ajan?

luulisi, että tämän eron ymmärtää jokainen.

Yhteistyössä