P
pohjantähdenalla
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Outis:En ymmärrä miks lapsia tehään hulttioille jotka sit jättää tai jätetään het ku vauva syntyy..
Ei tässä kukaan lasta ole jättänyt/hylännyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Outis:En ymmärrä miks lapsia tehään hulttioille jotka sit jättää tai jätetään het ku vauva syntyy..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mun mielestä ap ja vauva ja isä on tosi onnellisessa asemassa. Jos eivät yhdessä voi omista henkilökohtaisista syistä olla, niin ihanaa että molemmat kuitenkin haluavat olla lapsen kanssa ja luottavat myös toisiinsa lapsen hoidon suhteen. Isän ei varmaan olisi pakko ottaa pientä vauvaa, ellei itse hauaisi ja kyllä äidille tekee hyvää huilata jos on yh. Sitä paitsi tuon ikäinen nukkuu lähes koko ajan...tuskin huomaa pois olleensakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mun mielestä ap ja vauva ja isä on tosi onnellisessa asemassa. Jos eivät yhdessä voi omista henkilökohtaisista syistä olla, niin ihanaa että molemmat kuitenkin haluavat olla lapsen kanssa ja luottavat myös toisiinsa lapsen hoidon suhteen. Isän ei varmaan olisi pakko ottaa pientä vauvaa, ellei itse hauaisi ja kyllä äidille tekee hyvää huilata jos on yh. Sitä paitsi tuon ikäinen nukkuu lähes koko ajan...tuskin huomaa pois olleensakaan.
Et olisi paremmin voinut kirjoittaa :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:anteeksi että kysyn mutta minkä ihmeen takia kuukauden ikäinen vauva on isällään yön??
Ei se siitä rikki mene. Hyvä vaan, että lapsen isä on mukana ja ottaa lapsenhoidon ihan tosissaan vaikka ei asukaan saman katon alla.
Meille myöskin lastenvalvoja sanoi että olisi hyvä olla yksi yö aluksi pienestä pitäöen ja sitten myöhemmin se koko viikonloppu. Isä käy itse mun luona lastaan katsomassa 2 kertaa viikossa n. 4-5 tunnin ajan. Mutta en puolustele enkä selittele sen tarkemmin asioista. Halusin vain purkaa ikävää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika paljon jos kk ikäinen syö kerrallaan 200ml maitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Itse asiassa kun juuri hiljan soitin vauva oli tyytyväisenä lattialla huovan päällä,oli juuri syönyt 200ml maitoa ja vaipat oli vaihdettu kuiviin,luotan 100% isän kykyyn huolehtia lapsestaan,mutta toki haluaisin itse olla tekemässä näitä asioita juuri nyt..
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:Alkuperäinen kirjoittaja Outis:En ymmärrä miks lapsia tehään hulttioille jotka sit jättää tai jätetään het ku vauva syntyy..
Tuossa se tärkein ja kamalin. Kuukauden ikäistä viedään äidistä ja maidosta erille. No, ap ei tietenkään imetä, muutenhan tuo ei olisi onnistunutkaan.
Olen kauhuissani, tuo lapsi ei koskaan kiinny kehenkään kun aina toiset kasvot. Taas yksi tuleva AHD tai joku verrannollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mun mielestä ap ja vauva ja isä on tosi onnellisessa asemassa. Jos eivät yhdessä voi omista henkilökohtaisista syistä olla, niin ihanaa että molemmat kuitenkin haluavat olla lapsen kanssa ja luottavat myös toisiinsa lapsen hoidon suhteen. Isän ei varmaan olisi pakko ottaa pientä vauvaa, ellei itse hauaisi ja kyllä äidille tekee hyvää huilata jos on yh. Sitä paitsi tuon ikäinen nukkuu lähes koko ajan...tuskin huomaa pois olleensakaan.
Et olisi paremmin voinut kirjoittaa :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Itse asiassa kun juuri hiljan soitin vauva oli tyytyväisenä lattialla huovan päällä,oli juuri syönyt 200ml maitoa ja vaipat oli vaihdettu kuiviin,luotan 100% isän kykyyn huolehtia lapsestaan,mutta toki haluaisin itse olla tekemässä näitä asioita juuri nyt..
200 ml maitoa? Kerralla? Kuukauden ikäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:Alkuperäinen kirjoittaja Outis:En ymmärrä miks lapsia tehään hulttioille jotka sit jättää tai jätetään het ku vauva syntyy..
Tuossa se tärkein ja kamalin. Kuukauden ikäistä viedään äidistä ja maidosta erille. No, ap ei tietenkään imetä, muutenhan tuo ei olisi onnistunutkaan.
Olen kauhuissani, tuo lapsi ei koskaan kiinny kehenkään kun aina toiset kasvot. Taas yksi tuleva AHD tai joku verrannollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Itse asiassa kun juuri hiljan soitin vauva oli tyytyväisenä lattialla huovan päällä,oli juuri syönyt 200ml maitoa ja vaipat oli vaihdettu kuiviin,luotan 100% isän kykyyn huolehtia lapsestaan,mutta toki haluaisin itse olla tekemässä näitä asioita juuri nyt..
Mitä ihmeellistä tässä nyt on?Lapsella vain kova ruokahalu koska kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Tähän ap:n ei tartte vastata jos et halua, mut siis onko sun isommilla lapsilla eri isä/isät?
Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Itse asiassa kun juuri hiljan soitin vauva oli tyytyväisenä lattialla huovan päällä,oli juuri syönyt 200ml maitoa ja vaipat oli vaihdettu kuiviin,luotan 100% isän kykyyn huolehtia lapsestaan,mutta toki haluaisin itse olla tekemässä näitä asioita juuri nyt..
Mitä ihmeellistä tässä nyt on?Lapsella vain kova ruokahalu koska kasvaa.
On minusta ihmeellisen paljon kuukauden ikäiseksi. Tai sitten omat lapseni ovat jo niin isoja, etten muista ruokamäärien suuruuksia. Monenko tunnin välein hän syö?
Alkuperäinen kirjoittaja veditkö muuten röökiä:Veditkö muuten tässä raskaudessa 40 kpl päivässä röökiä kuten poikasi kohdalla teit? Kiinnostaa vaan.