voi prkl!!!Nyt meni joulufiilis ja vihelsi mennessään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
Meillä OLI lasten isän kanssa sopimus että joka toinen joulu toisella, no ollaan sitten sovittu että joulusin vaihto 25 tai 26 päivä illalla ja että pukki on unohtanut sitten iskän/äidin luo lahjoja!!! No eipä se sitten kai niin toimikkaan. Lasten mummu(miehen äiti) kävi tänään lapsia katsomassa ja ilmoitti vain ohimennen ETTÄ LAPSET SAA SIELLÄ JO LAHJANSA SUNNUNTAINA ENNEN KUIN ÄITILLE LÄHTEVÄT: Järkytyin niin pahasti etten sanaa saanut suusta :headwall: . Siis nehän pilaa saatanan paskapäät meiän joulun. Mitä ne lapset enää joulua odottaa jos ne saa lahjoja jo kolme päivää ennen joulua ...VOI NYT PRKL!! En yleensä edes kiroa mutta nyt oli pakko purkaa!

No voi ny kauhee ja kamala paikka jos ne saa muutaman paketin etukäteen. Kyllä on ny koko joulu pilalla. Nyyh, muuten ois ollu niin kiva joulu mutta toi pilaa kaiken. Kyllähän se tosiaan niin on että jos lapselle antaa jouluna yhen paketin, niin ei ne niitä enää oota koskaan enää.

Etköhän hermostu suotta. Tottakai he saavat itse päättää miten toimivat. Toimi itse niin kuin lapsille katsot parhaaksi. Eniten joulu menee pilalle, jos annat huonon tuulesi tarttua.

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
MUUTAMAN; satun tuntemaan lasteni mummun ja heidän isän, se ei ole mikään muutama lahja!!!

Sulla on lasten MIEHEN kanssa sopimus, lasten MUMMU käy teillä ja sanoo sulle jotain paketeista, ja sä et saa yskästyä että voisko ne paketit antaa vasta aattona?

Juu on se hirvee noita se nainen.

En nyt ymmärrä kyllä että miten tuolla mitään joulua pilataan? Meillä joulu kestää normaalistikin 3 päivää, eikä ainakaan mein 6v oikein tajua että milloin on se "oikea" joulu.

Meillä siis saadaan lahjoja kolmena päivänä, kun kierretään sukulaisissa.

Yks vuosi antoi tytölle joululahjan 2 päivää etukäteen kun ties että oltiin ostettu melkein samanlaiset nuket niin pitihän hänen saada antaa eka. SIIS JOS SEN AKAN TUNTISITTE NIIN ETTe kaksnaamasempaa ole ikinä nähneetkään. No mua ottaa päähän! JOulu on jouluna ei kolme päivää ennen. Ja " JUST" mieti omalle kohdalles jos sulla ois joulu kerran kahdessa vuodessa lasten kanssa, olisit jouluihminen ja oisit sitä valmistellut pitkään ja hartaasti... :/

No yritini jo lasten isälle soittaa mutta ei vastannut ja oisin asiasta maininnut että ei, en minäkään näin toimi.voi jumaliste että mua oikeasti käy vihaks. En tiedä ehkä kaikkia ei kävis...

mieti omalle kohdalles jos sulla ois joulu kerran kahdessa vuodessa lasten kanssa, olisit jouluihminen ja oisit sitä valmistellut pitkään ja hartaasti... :/

No, sitä vietettäisiin myös pitkään ja hartaasti, lahjojakin saisi useampana päivänä. Anteeksi, en kyllä näe miten tuo pilaisi joulun.

Yks vuosi antoi tytölle joululahjan 2 päivää etukäteen kun ties että oltiin ostettu melkein samanlaiset nuket niin pitihän hänen saada antaa eka. SIIS JOS SEN AKAN TUNTISITTE NIIN ETTe kaksnaamasempaa ole ikinä nähneetkään. No mua ottaa päähän! JOulu on jouluna ei kolme päivää ennen. Ja " JUST" mieti omalle kohdalles jos sulla ois joulu kerran kahdessa vuodessa lasten kanssa, olisit jouluihminen ja oisit sitä valmistellut pitkään ja hartaasti... :/

Jos tiesit että lahjat ovat samanlaiset, niin olisit voinut vaihtaa omaa lahjaasi. Meillä me saatetaan antaa isommat lahjat jo kuukauttakin ennen. Kuten wii-konsoli aikoinaan. "Taidettiin olla niin kilttejä että pukki toi jo etuajassa lahjoja..." :)

Tää on nyt taas tätä. Miks hitossa ei voi mennä sellaiset parit yhteen, jotka myös pysyvät.
Ei tarvis aina vääntää ja lasten kärsiä. Menkää itseenne hölmot. Se on joulufiilis olemassa ihmisillä, jotka elävät oikeaa elämää. Anteeksi, että olen tätä mieltä, enkä halua halata yhtään näitä sählääjiä. Menkää muualle tappelemaan.

HÄH, hän ostaa kiusallaan samoja lahjoja :headwall: Siis jos sanon jotainmitä ostin, hän käy ostaan lähes saman. En tiedä saako hän jotain sairasta mielihyvää siitä että lapsi sitten äidin lahjasta toteaa vain että sain tämmösen jo. Mua vituttaa ihan suoraan sanoen ja lujaa

No sitä yhdessä pysymistä ei kukaan voi etukäteen tietää vai voiko...ei voi. Voit itsekin herätä aamuun ja sinä samana päivänä saada kuulla että miehesi pettää sinua, sinä et sitä ikinä tiedä etkä koskaan voi sanoa että EI MINUN MIEHENI!. liikaa ei saa toiseen ihmiseen luottaa. Joo, en ole lapsille tästä maininnut tai heille kiukutellut asiasta.

HÄH, hän ostaa kiusallaan samoja lahjoja :headwall: Siis jos sanon jotainmitä ostin, hän käy ostaan lähes saman. En tiedä saako hän jotain sairasta mielihyvää siitä että lapsi sitten äidin lahjasta toteaa vain että sain tämmösen jo. Mua vituttaa ihan suoraan sanoen ja lujaa

Älä sitten sano, niin yksinkertaista. Itse tosin sanoisin ostaneeni jotain kalliimmanpuoleista ja sitten odottaisin tyytyväisenä että toinen ostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja moralisoija:
Tää on nyt taas tätä. Miks hitossa ei voi mennä sellaiset parit yhteen, jotka myös pysyvät.
Ei tarvis aina vääntää ja lasten kärsiä. Menkää itseenne hölmot. Se on joulufiilis olemassa ihmisillä, jotka elävät oikeaa elämää. Anteeksi, että olen tätä mieltä, enkä halua halata yhtään näitä sählääjiä. Menkää muualle tappelemaan.

Hienoa jos itse elät täydellistä elämää. Meillä muilla on näinkin outoja ongelmia tosiaan :kieh:

no ollaan sitten sovittu että joulusin vaihto 25 tai 26 päivä illalla ja että pukki on unohtanut sitten iskän/äidin luo lahjoja!!!

JOulu on jouluna ei kolme päivää ennen.

Öh.... lahja mummulta kolme päivää ennen tuhoaa kaiken ja galaksit räjähtää, iskän lahjat kaksi päivää myöhässä on ihan ok ja tontut ne vaan on ollu hajamielisiä?

Mietis ny itekin.

Kyllä ne lapset odottaa...meillä poika joka toinen joulu isällä ja joka toinen meillä....ja silti odottaa kovasti myös niitä lahjoja jotka odottaa jommassa kummassa kodissa....

Yhteistyössä