voi persuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
kaupunki on jättänyt maksamatta palkkiot miun tukiperheelle.. nyt sit on apu katkolla koska kuka nyt ilmaiseksi työtä tekee?? hieno homma.. tukiperhe vaan ilmoitti et valittavaa että mun lepo on nyt sit poikki kunnes kaupunki taas maksaa. :| :/

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Kuinka se niin voi tehdä :o
Oliko tullut joku erehdys maksuissa kaupungilla vai mikä?
Toivottovasti asia pian selviää =)

en voi tietää. kuitenkin maksuja ei ole tullut huhtikuussakaan joten mun lapset on ollut siellä jo kolme kertaa ilman et tukiperhe on saanut maksua :o

Kaupunkien virkamiehet tekevät ja jättävät tekemättä mitä vaan vitt....lakseen asiakkaille. Itse olen napit vastakkain oman kuntani sosiaaliviraston kanssa. ( 4 kantelua käsittelyssä oikeusasiamiehellä). 3 jo käsiteltyä kantelua, kaikista huomautukset sosiaalivirastolle. Tekevät tahallaan laittomuuksia, virheitä, viivyttelyä, jne...

ompas kummallista :/
kas kun se tukiperhe ei oo aikasemmin mitään sanonu..ei kai se auta kun ruveta soittaa langat punasina kaupungille ja yrittää ottaa selvää mikä mättää :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Törkeetä :o
Tuollaisesta virheestä (?) kärsivät eniten täysin viattomat lapset ja sinä :(

sitä se tukiperhekin valitteli. mut kyllähän mä ymmärrän ettei kukaan palkatta viikonloppuisin työtä tee. ihmettelen vaan kunnan toimintaa. mä yritin kysyä sit että pitääkö miun olla yhteydessä johonkin muttei tukiperhe osannut vastata. tietty heillä on oma sopimuksensa maksuista kaupungin kanssa, mä en niistä ole tän enempää tietoinen.

Yhteistyössä