Huuto.netistä: ostaja haluaa palauttaa uudenveroisen vaatteen, koska siinä oli tahra.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nämä on aina vaikeita juttuja. Se tahrahan on voinut tulla siellä toisessakin päässä, koska omissa kuvissasi sitä ei näy. Ilmoita, että voi palauttaa vaatteen, mikäli maksaa postituksen itse.

mulla tullut samankaltainen tapaus vastaan. Noi on kyllä harmillisia!
Mulla oli niin, että möin housut joita oli käytetty kerran ja pesty kerran. Tarkistin housut päivänvalossa (luonnon) oikein tosi tosi tarkasti ennen myyntiin laittamista ja sitten vielä ennen postitusta. Vetelen aina vaatteet myös ennen postitusta tarkasti teippirullalla läpi, jottei vaan jää mitään pölyä/karvaa (vaikka meillä ei ole edes lemmikkejä...)
Sitten ostaja laittoi kaksi viikkoa postituksen jälkeen viestiä, että housut olivat täynnä pinttynyttä tahraa ja jotain "karkkimaista" likaa. Lisäsi myös kuvat pyynnöstä, kuvissa näkyi todella törkeätä ja silmiin pistävää tahraa ja likaa ja sitä oli PALJON! Hän väitti kiven kovaa, että tahrat olivat housuissa hänen avattuaan paketti, eikä ole voinut tulla sen jälkeen.
En suostunut kaupan purkuun, koska minulla oli myös kuvat todisteena ja olisin noin hirveät tahrat kyllä siinä syynissäni huomannut!

Sain tietty sitten nega palautteen jossa huijariksi haukuttiin. Lisäksi pommitti minua ala-arvoisilla sähköposteilla joissa haukkui vaikka miksi...

Eli eli,jos ei yksi nega maailmaa kaada, niin anna tollaisten huijareiden olla, äläkä palauta rahoja. Mutta jos on yhtään epäilystä, että tahra olisi voinut olla jo vaatteessa niin sitten tietty kaupan purku.

Pitää olla rehellinen puolin jos toisin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;26336217:
Pari kertaa käytetty vaate ei ole uudenveroinen.

No, mikä on sitten uudenveroinen? Mitä eroa on parilla käyttökerralla vrt tasan yhdellä käyttökerralla? Ei se käyttökertojen lukumäärä kerro vaatteen kuntoa suoraviivaisesti: jo ensimmäisellä käyttokerralla vaate voi likaantua ja tulla kamalan näköiseksi hikitahroineen, jos on vaikka juhlavaate. Jokatapauksessa vaate yleensä pestään ennen myyntiä, riippuen vaatteen luonteesta.

Itselleni tärkein kriteeri uudenveroisessa on, että siitä ei näe mitään kulumaa eikä vikoja, ei voi sanoa, onko se uusi vai käytetty.

[QUOTE="vieras";26335720]Rasvatahra ei lähde helposti pesemälläkään. Sappisaippua auttaa mutta haalistaa joidenkin materiaalien värejä.

Jos tuotetta on kuvattu uudenveroiseksi ja siinä on tahra, vaikka kuinka pieni hyvänsä se ei ole enää uusi.

Tuote palautukseen ja kumpikin maksaa omat postarinsa. Sä maksat tuotteen hinnan takaisin ostajalle.[/QUOTE]

Rasvatahra lähtee hyvinkin helposti fairy astianpesuaineella

Yhteistyössä