vierailija
No minulla on myös kokemusta kyseisestä asiasta ja jos gastroenterologian polilla asiaa ei olisi tutkittu niin henki olisi mennyt.Ihan omaa kokemusta tuo on vaan. Henki meinasi mennä.
No minulla on myös kokemusta kyseisestä asiasta ja jos gastroenterologian polilla asiaa ei olisi tutkittu niin henki olisi mennyt.Ihan omaa kokemusta tuo on vaan. Henki meinasi mennä.
Mihin se henki ois mennyt?No minulla on myös kokemusta kyseisestä asiasta ja jos gastroenterologian polilla asiaa ei olisi tutkittu niin henki olisi mennyt.
no näin pääsi tapahtumaanEikös se mennyt rikki kun lehmä potkaisi vuosia sitten?
Siirtynyt osaksi maailmankaikkeutta.Mihin se henki ois mennyt?
Ei mullakaan ole mut lääkäri oli päättänyt että on. Hän ei uskonut et syyskaalissa oli joku vika.Ei pidä paikkaansa. Tutkimukset, ravinto, elämäntavat jne käydään tarkkaan lävitse ennen kun mitään lääkkeitä määrätään. Kaikilla ei ole divertikkeleitä. Oletko taas kuullut huhuja?
Käytännöt nyt vaan on sellaisia. Parempi pysyä poissaNo minulla on myös kokemusta kyseisestä asiasta ja jos gastroenterologian polilla asiaa ei olisi tutkittu niin henki olisi mennyt.
Kotona. Just on istutusaika, ei ehdi muuta kuin sapuskat tehdä puhteiden välillä.Missä ihmeen maailmassa oikein elät?
Se muuten olis pitänyt leikata heti ettei vaiva varomisen takia siirry lonkkaan>selkäänno näin pääsi tapahtumaan
Suo nyt anteeksi mutta ei tuohon kaalijuttuun usko muutkaan. Kaali on paha sappivaivoista kärsiville ja joillekin aiheuttaa runsaasti ilmavaivoja. Jos suoliston bakteerikanta on säädetty karpille niin ei ne kasvikset kyllä sovikaan kun varovaisesti lisättynä ravintoon.Ei mullakaan ole mut lääkäri oli päättänyt että on. Hän ei uskonut et syyskaalissa oli joku vika.
no näin pääsi tapahtumaan
Katopa miten Dannylle kävi kun ei älynnyt jättää pullia pois
No tuo nyt olis kiinnostanut Eviraa, jos olis ollut luomukaali. Soitin sinne johtoportaaseenSuo nyt anteeksi. tuohon kaalijuttuun usko muutkaan. Kaali on paha sappivaivoista kärsiville ja joillekin aiheuttaa runsaasti ilmavaivoja. Jos suoliston bakteerikanta on säädetty karpille niin ei ne kasvikset kyllä sovikaan kun varovaisesti lisättynä ravintoon.
no ei todellakaan. mun polvi ei parane ilman kirunginveitseä
Varsinainen Hyacinth BucketNo tuo nyt olis kiinnostanut Eviraa, jos olis ollut luomukaali. Soitin sinne johtoportaaseen
2 hurjaa lääkekuuriaIhan omaa kokemusta tuo on vaan. Henki meinasi mennä.
Eikun käskivät kirjoittaa paperin, jolla pyydetään tutkimaan kaalissa olevat vierasainejäämät. Kysyin kuka sen maksaa niin itse olis pitänyt maksaa " useamman tuhannen euron" lasku mut jos olisi ollut Luomutuote, ei olis tarvinnut. Niitä aineita kun on niin paljon erilaisia. Sillee ihminen oppii, omissa nahoissaan. En ole normikaaliin koskenut sen jälkeen.Varsinainen Hyacinth Bucket![]()
Entäpä jos tutkimus olisi tehty eikä kaalista olisi löytynytkään mitään? Mitenkä asian sitten olisit selittänyt? Tietoja pimitettiin ja oltiin hys,hys vai että sinun oireitasi ei otettu vakavasti?Eikun käskivät kirjoittaa paperin, jolla pyydetään tutkimaan kaalissa olevat vierasainejäämät. Kysyin kuka sen maksaa niin itse olis pitänyt maksaa " useamman tuhannen euron" lasku mut jos olisi ollut Luomutuote, ei olis tarvinnut. Niitä aineita kun on niin paljon erilaisia. Sillee ihminen oppii, omissa nahoissaan. En ole normikaaliin koskenut sen jälkeen.
Ei ole kaikilla mut lääkäri kuitenkin niin sanoi kerranEi pidä paikkaansa. Tutkimukset, ravinto, elämäntavat jne käydään tarkkaan lävitse ennen kun mitään lääkkeitä määrätään. Kaikilla ei ole divertikkeleitä. Oletko taas kuullut huhuja?
Niitä voi antaa hyvin kanoille virikkeeksiLuomukaali on muuten sellainen missä on etanoita ja kaaliperhosen toukkia, uloimmat lehdet reikäisiä jne. Kaupan luomukaalit ovat aivan jotain muuta.
Niissä kuitenkin käytetään paljon erilaisia aineita ja jäämiä jää aina vähän. Talvikaalia ei saa ottaa käyttöön ennen kevättalvea ollenkaan, kun varoajat ovat niin pitkiäEntäpä jos tutkimus olisi tehty eikä kaalista olisi löytynytkään mitään? Mitenkä asian sitten olisit selittänyt? Tietoja pimitettiin ja oltiin hys,hys vai että sinun oireitasi ei otettu vakavasti?
Oireena oli hyvin korkea crp, ei muuta.Entäpä jos tutkimus olisi tehty eikä kaalista olisi löytynytkään mitään? Mitenkä asian sitten olisit selittänyt? Tietoja pimitettiin ja oltiin hys,hys vai että sinun oireitasi ei otettu vakavasti?
saivatko korjattua?Eikös se mennyt rikki kun lehmä potkaisi vuosia sitten?