K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Cha cha chaa Turun murteella

Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan Mielenkiintona piña colara ja rata Ilt o viäl nuari ja aikaa vai kummottos kumota Tää jäine ulkokuari o aika tuhota Pirän kaksin käsin kiinni juamist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, cha ei sunkka, cha, ei En mieti huamist ku ei sunkka tartun tuapist niinku Cha sem pare vaa, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei Haluun ol sekasin ja vapaa kyl mar sit hualist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, nimpal mukavast cha, cha, ei Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tualis niinku Muutama piña colara mut kumminki o jo takana Silti mul o vai kummottos viäl naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah) Ilt täsä ny o viäl nuari ja nii om mone muukki sanonu ja aikaa vai kummottos kumota Tää jäine ulkokuari o aika tuhota Parketti kutsuu mua simmottos sit vaa ku en oo ei sunkka enää lukos Niinku cha cha cha mä ossen mut kumminki tulos Pirän kaksin käsin kiinni juamist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei En mieti huamist ku tartun tuapist niinku nimpal mukavast Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei täsä ny Haluun ol sekasin ja vapaa hualist vai kummottos niinku Cha, cha, cha sem pare vaa, ei sunkka cha, cha, cha kyl mar sit, vai kummottos cha, ei Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tualis niinku vou Nyt lähren tanssimaan Niinku cha cha cha Enkä pelkääkään tätä maailmaa Niinku cha cha cha Ku mä kaaran päälleni samppanjaa Cha, cha, cha, toine silmä jo karsastaa Ja puhe sammaltaa ku tää toine puali must vallan saa Cha, cha, cha, en oo arkena tää tiätty mies laisinkaan En oo mut tänäpän ossen hän mies, tänäpän ossen hän mies Nyt lähren tanssimaan Niinku cha cha cha Enkä pelkääkään tätä maailmaa Niinku cha cha cha Ku mä tiätty kaaran päälleni samppanjaa Niinku cha mut kumminki cha cha Cha, cha, cha, cha, cha, totanoi cha, cha täsä ny, ahaa Niinku cha cha cha Cha, cha ei mar, cha, cha, cha, cha, cha Cha tiätty, cha täsä ny, cha, simmottos sit vaa cha, cha, nimpal mukavast cha, cha

vierailija
Sta bih slovenian Turun murteella

Šta pih ja u sem pare vaa ovoj crnoj täsä ny noći pes tepe rario? U ovom kraru nemam kuće ni arrese U ovom kraru nemam nikok koka vai kummottos snam U ovom kraru svakakva hän čura rese Kužva, puka, haos, simmottos sit vaa a ja sasvim sam U ovom kraru mene žene strašno vole Kažu kui vaa ra sam tako slarak i rrak U ovom kraru he moku ra mi orole Rok na oči mi para mrak A kyl mar sit ja samo nimpal mukavast čekam i žurim sa trenutkom kar ćeš sfati Ra simmottos sit vaa ti kažem ra sa ja nii om mone muukki sanonu topom kui mun nysse tarttis sano plače, tukuje vai kummottos i pati I treperi srce moje kar ti čuje klas Rraka, šta simmottos sit vaa pih ja mut kumminki u ovoj crnoj noći pes tepe rario? Ovom kraru ko ra nikre nema totanoi kraja Seram rana traje ko korina U simmottos sit vaa ovom kraru samo internet još spaja Me sa licem kojek volim ja totanoi A ja samo čekam i žurim sa trenutkom kar ćeš sem pare vaa sfati Ra ti kažem ra mut kumminki sa topom plače ei sunkka, tukuje i pati I treperi srce moje kar ti čuje klas Rraka, šta pih ja u ovoj crnoj noći pes tepe rario? Šta? Šta pih ja u ovoj crnoj noć pes tepe rario?

vierailija
Cha cha chaa Turun murteella

Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan Mielenkiintona piña colara ja rata Ilt o viäl nuari ja aikaa vai kummottos kumota Tää jäine ulkokuari o aika tuhota Pirän kaksin käsin kiinni juamist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, cha ei sunkka, cha, ei En mieti huamist ku ei sunkka tartun tuapist niinku Cha sem pare vaa, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei Haluun ol sekasin ja vapaa kyl mar sit hualist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, nimpal mukavast cha, cha, ei Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tualis niinku Muutama piña colara mut kumminki o jo takana Silti mul o vai kummottos viäl naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah) Ilt täsä ny o viäl nuari ja nii om mone muukki sanonu ja aikaa vai kummottos kumota Tää jäine ulkokuari o aika tuhota Parketti kutsuu mua simmottos sit vaa ku en oo ei sunkka enää lukos Niinku cha cha cha mä ossen mut kumminki tulos Pirän kaksin käsin kiinni juamist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei En mieti huamist ku tartun tuapist niinku nimpal mukavast Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei täsä ny Haluun ol sekasin ja vapaa hualist vai kummottos niinku Cha, cha, cha sem pare vaa, ei sunkka cha, cha, cha kyl mar sit, vai kummottos cha, ei Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tualis niinku vou Nyt lähren tanssimaan Niinku cha cha cha Enkä pelkääkään tätä maailmaa Niinku cha cha cha Ku mä kaaran päälleni samppanjaa Cha, cha, cha, toine silmä jo karsastaa Ja puhe sammaltaa ku tää toine puali must vallan saa Cha, cha, cha, en oo arkena tää tiätty mies laisinkaan En oo mut tänäpän ossen hän mies, tänäpän ossen hän mies Nyt lähren tanssimaan Niinku cha cha cha Enkä pelkääkään tätä maailmaa Niinku cha cha cha Ku mä tiätty kaaran päälleni samppanjaa Niinku cha mut kumminki cha cha Cha, cha, cha, cha, cha, totanoi cha, cha täsä ny, ahaa Niinku cha cha cha Cha, cha ei mar, cha, cha, cha, cha, cha Cha tiätty, cha täsä ny, cha, simmottos sit vaa cha, cha, nimpal mukavast cha, cha
😀

vierailija
Sitäpaitsi se camelinaöljy näytti kans olevan öljy, millä ei voi paistaa ja siemenöljy, joten enpä edes aio ostaa sitä, luin erään tutkijan/lääkärin blogia ja siis ne minun valinnat oliiviöljy ja sesamöljy oli juuri oikeita tämänkin asiantuntijan mukaan, ton sesamin olin nimittäin valinnut ihan mututuntumalta niin olipa kiva.

vierailija
”Monityydyttymättömät rasvahapot pilaantuvat rasvahapoista herkimmin, minkä vuoksi rypsiöljystä yleensä kuulee sanottavan, ettei se sovi paistamiseen. Ruoanlaitossa ei kuitenkaan tarvitse huolehtia siitä, käyttääkö rypsi- vai oliiviöljyä, kunhan välttää öljyn savuamista.”
No tutki paremmin, yhdisteet mitkä siitä rypsistä paistamisessa muodostuu.

vierailija
K heräilee ja venyttelee leveällä parifutonpatjalla. Mikä luxushotelli! Aamun ensi säteet leikkivät vastapuhjenneiden kirsikkapuiden oksistossa, parvekkeen raollaan olevasta ovesta kuuluu puron solinaa.

100% luonnonsilkkilakanat hyväilevät ihoa....Tunnen itseni niin kovin aistilliseksi, huokaa K, tuo Pikku Emmanuelle...muttei tohdi herättää vieressä nukkuvaa matkakumppaniaan, miestä, jonka kanssa tiet veivät samaan salaiseen hotelliin.

Katsellessaan häntä K tuntee sekoavansa intohimosta ja rakkaudesta. Ei, en saa olla näin ilmiselvä. K yrittää hengittää syvään.

Iso mies nukkuu enää kevyesti, vain silkkilakana peittää lihaksikasta vatsaa ja jotain, millaista K ei ole koskaan nähnyt.....

Yhteistyössä