vierailija
Ok, täytyy vissiin tutkia uudelleen, jos minun silmät näkee näin väärin, onhan sitä ikäeroa jo tossakin.No mäpä löysin 2017 lehtijutun, iknä 25v
Ok, täytyy vissiin tutkia uudelleen, jos minun silmät näkee näin väärin, onhan sitä ikäeroa jo tossakin.No mäpä löysin 2017 lehtijutun, iknä 25v
Sä oot se, joka luki sen camelinaöljyn selosteenkin väärin. Kannattaa pysyä pois julkisilta palstoilta ennen ymmärrystaidon hankkimistaOk, täytyy vissiin tutkia uudelleen, jos minun silmät näkee näin väärin, onhan sitä ikäeroa jo tossakin.
Cha cha chaa Turun murteella
Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan Mielenkiintona piña colara ja rata Ilt o viäl nuari ja aikaa vai kummottos kumota Tää jäine ulkokuari o aika tuhota Pirän kaksin käsin kiinni juamist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, cha ei sunkka, cha, ei En mieti huamist ku ei sunkka tartun tuapist niinku Cha sem pare vaa, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei Haluun ol sekasin ja vapaa kyl mar sit hualist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, nimpal mukavast cha, cha, ei Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tualis niinku Muutama piña colara mut kumminki o jo takana Silti mul o vai kummottos viäl naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah) Ilt täsä ny o viäl nuari ja nii om mone muukki sanonu ja aikaa vai kummottos kumota Tää jäine ulkokuari o aika tuhota Parketti kutsuu mua simmottos sit vaa ku en oo ei sunkka enää lukos Niinku cha cha cha mä ossen mut kumminki tulos Pirän kaksin käsin kiinni juamist niinku Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei En mieti huamist ku tartun tuapist niinku nimpal mukavast Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei täsä ny Haluun ol sekasin ja vapaa hualist vai kummottos niinku Cha, cha, cha sem pare vaa, ei sunkka cha, cha, cha kyl mar sit, vai kummottos cha, ei Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tualis niinku vou Nyt lähren tanssimaan Niinku cha cha cha Enkä pelkääkään tätä maailmaa Niinku cha cha cha Ku mä kaaran päälleni samppanjaa Cha, cha, cha, toine silmä jo karsastaa Ja puhe sammaltaa ku tää toine puali must vallan saa Cha, cha, cha, en oo arkena tää tiätty mies laisinkaan En oo mut tänäpän ossen hän mies, tänäpän ossen hän mies Nyt lähren tanssimaan Niinku cha cha cha Enkä pelkääkään tätä maailmaa Niinku cha cha cha Ku mä tiätty kaaran päälleni samppanjaa Niinku cha mut kumminki cha cha Cha, cha, cha, cha, cha, totanoi cha, cha täsä ny, ahaa Niinku cha cha cha Cha, cha ei mar, cha, cha, cha, cha, cha Cha tiätty, cha täsä ny, cha, simmottos sit vaa cha, cha, nimpal mukavast cha, cha
No se nyt taas ei tähän liity, mitäs kirjoittavat niin sekavia selosteita.Sä oot se, joka luki sen camelinaöljyn selosteenkin väärin. Kannattaa pysyä pois julkisilta palstoilta ennen ymmärrystaidon hankkimista
Mun öljyt on paremmat kuin sun öljyt, lälläsläääää
Rapsiöljy on parempaa.Niin ja sillä rypsiöljyllä ei sitten saa paistaa, siitä tulee haitallisia yhdisteitä, kun joku hölmö sitä niin hyväksi väitti.
No ei ole kumpikaan.Rapsiöljy on parempaa.
Rypsi, rapsi, maissi ja kookos ne ei sovellu, mode vei taas viestin.No ei ole kumpikaan.
Paistamiseen ei, muutoin ok. Ei ainoa tietty.Kookosrasva on parasta rasvaa, myös suklaassa
Ainoana siisPaistamiseen ei, muutoin ok. Ei ainoa tietty.
Ei kun anteeksi, se neljäs oli auringonkukkaöljy, eikä kookos, tuosta en olekaan varma, pitää tutkia lisää.Ainoana siis
”Monityydyttymättömät rasvahapot pilaantuvat rasvahapoista herkimmin, minkä vuoksi rypsiöljystä yleensä kuulee sanottavan, ettei se sovi paistamiseen. Ruoanlaitossa ei kuitenkaan tarvitse huolehtia siitä, käyttääkö rypsi- vai oliiviöljyä, kunhan välttää öljyn savuamista.”Paistamiseen ei, muutoin ok. Ei ainoa tietty.
No tutki paremmin, yhdisteet mitkä siitä rypsistä paistamisessa muodostuu.”Monityydyttymättömät rasvahapot pilaantuvat rasvahapoista herkimmin, minkä vuoksi rypsiöljystä yleensä kuulee sanottavan, ettei se sovi paistamiseen. Ruoanlaitossa ei kuitenkaan tarvitse huolehtia siitä, käyttääkö rypsi- vai oliiviöljyä, kunhan välttää öljyn savuamista.”
🥱Onko miehiä paikalla?