Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Minua ärsytti jo eräs mieheni kaveri, kun kuuli että olen raskaana, niin alkoi heti suunnittelemaan millaiset ryyppäjäiset voi sitten pitää...
Niin muakin oisi ärsyttänyt tuollanen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Minua ärsytti jo eräs mieheni kaveri, kun kuuli että olen raskaana, niin alkoi heti suunnittelemaan millaiset ryyppäjäiset voi sitten pitää...
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsa Possu:Ite yhessä synnytyksessä mukana olleena ymmärrän täysin varpajaisten vieton! On se sen verran henkisesti ja emotionaalisesti "tiukka" paikka. Ja varpajaiset olisin viettänyt, jos ei itsellä pientä lasta olisi ollut.
Sitä en kyllä ymmärrä, että sun pitäis lasten kanssa evakkoon lähtee, että juhlat vois teillä järjestää. Eiköhän se ukkos jonkun paikan keksi; vaikka vuokrais mökin tai veis bilekamppeet ja - tarjottavat jonkun kaverinsa luokse.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Kyllä meillä mies saa varpajaiset viettää. Tottakai. ja siksi ajaksi voin minä lähteä vauvan kans pois, jotta saa meillä kotona juhlia jos niin haluaa. En tajua mitä väärää siinä voi olla...?
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Kyllä meillä mies saa varpajaiset viettää. Tottakai. ja siksi ajaksi voin minä lähteä vauvan kans pois, jotta saa meillä kotona juhlia jos niin haluaa. En tajua mitä väärää siinä voi olla...?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Kyllä meillä mies saa varpajaiset viettää. Tottakai. ja siksi ajaksi voin minä lähteä vauvan kans pois, jotta saa meillä kotona juhlia jos niin haluaa. En tajua mitä väärää siinä voi olla...?
no enpä pienen vauvan kanssa lähtis vieraisiin nurkkiin vain sen takia että mies saa kännätä varpajaisia kotona!
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:mä en taas käsitä miks ne pitää pitää niin lähellä laskettua aikaa tai pian syntymän jälkeen,eiks kannattais ottaa sitä aikaa vähä enempi esim kaks kuukautta ennen laskettua..