Voi perkele *purkaus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kirjoitin tänne eilen, että ärsyttää kun miehen 24v veli lähetti vain hätäisen onnitteluviestin miehelle, kun kolmas lapsemme syntyi ja heti viestin perässä kysyi varpajaisten ajankohtaa.

Ei ole avovaimonsa kanssa tullut vauvaa katsomaan eikä onnitellut minua edes mesessä, vaikka on nähnyt minut siellä usein online ilmanmuuta.

No olen ammatiltani kampaaja ja äsken tämä veli sitten ottaa ekan kerran yhteyttäminuun synnytyksen jälkeen sanoilla: moro, koska pääsis pulille.

Niin ja synnytin siis viime maanantaina.

Arvatkaa vaan sieppaako.

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:
Sieppaa.... enkä sinuna kyllä antas aikaa ennenkuin ensi vuonna (jos sittenkään!)!

Minä jopa leikkasin jo yhden miespuolisen ystäväni hiukset pari päivää sitten, mutta se oli eri asia. Hän kysyi, että sopiiko ja jaksanko ja hän on käynyt jo varmaan kolme kertaa hurmaantuneena katsomassa vauvaamme.

Mutta miehen veli käy meillä vain ja ainoastaan silloin, kun tukka on silmillä niin nyt pistää vituttaan ihan kympillä.

En edes tiedä mitä vastaisin sille tuonne meseen. Kirjoitanko, että no kiitos onnitteluista. ;)

On tuo kieltämättä aika inhottava tilanne, mutta voihan olla että miehesi veli on sellainen, joka ei oikein osaa muullatavoin sinuun yhteyttä ottaa. Soittaminen tai vierailu "vauva-asioissa" voi tuntua teennäiseltä tai vaikealta. Oletteko olleet ennen vauvan syntymää millaisissa väleissä? entä jos hänellä on jostain syystä sellainen olo,että et itse halua pitää yhteyttä? Juttele joskus asiasta hänen kanssaan hienovaraisesti, jos paljonkin vaivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:
Sieppaa.... enkä sinuna kyllä antas aikaa ennenkuin ensi vuonna (jos sittenkään!)!