Voi perkele *purkaus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kirjoitin tänne eilen, että ärsyttää kun miehen 24v veli lähetti vain hätäisen onnitteluviestin miehelle, kun kolmas lapsemme syntyi ja heti viestin perässä kysyi varpajaisten ajankohtaa.

Ei ole avovaimonsa kanssa tullut vauvaa katsomaan eikä onnitellut minua edes mesessä, vaikka on nähnyt minut siellä usein online ilmanmuuta.

No olen ammatiltani kampaaja ja äsken tämä veli sitten ottaa ekan kerran yhteyttäminuun synnytyksen jälkeen sanoilla: moro, koska pääsis pulille.

Niin ja synnytin siis viime maanantaina.

Arvatkaa vaan sieppaako.

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:
Sieppaa.... enkä sinuna kyllä antas aikaa ennenkuin ensi vuonna (jos sittenkään!)!

Minä jopa leikkasin jo yhden miespuolisen ystäväni hiukset pari päivää sitten, mutta se oli eri asia. Hän kysyi, että sopiiko ja jaksanko ja hän on käynyt jo varmaan kolme kertaa hurmaantuneena katsomassa vauvaamme.

Mutta miehen veli käy meillä vain ja ainoastaan silloin, kun tukka on silmillä niin nyt pistää vituttaan ihan kympillä.

En edes tiedä mitä vastaisin sille tuonne meseen. Kirjoitanko, että no kiitos onnitteluista. ;)

On tuo kieltämättä aika inhottava tilanne, mutta voihan olla että miehesi veli on sellainen, joka ei oikein osaa muullatavoin sinuun yhteyttä ottaa. Soittaminen tai vierailu "vauva-asioissa" voi tuntua teennäiseltä tai vaikealta. Oletteko olleet ennen vauvan syntymää millaisissa väleissä? entä jos hänellä on jostain syystä sellainen olo,että et itse halua pitää yhteyttä? Juttele joskus asiasta hänen kanssaan hienovaraisesti, jos paljonkin vaivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:
Sieppaa.... enkä sinuna kyllä antas aikaa ennenkuin ensi vuonna (jos sittenkään!)!

Minä jopa leikkasin jo yhden miespuolisen ystäväni hiukset pari päivää sitten, mutta se oli eri asia. Hän kysyi, että sopiiko ja jaksanko ja hän on käynyt jo varmaan kolme kertaa hurmaantuneena katsomassa vauvaamme.

Mutta miehen veli käy meillä vain ja ainoastaan silloin, kun tukka on silmillä niin nyt pistää vituttaan ihan kympillä.

En edes tiedä mitä vastaisin sille tuonne meseen. Kirjoitanko, että no kiitos onnitteluista. ;)

Laita vaan jokin hienovarainen vihje tyyliin, että milloin tulet veljesi uusinta pikkuista katsomaan ;)

Kirjotin sille nyt, että on tässä tällä viikolla aika paljon ohjelmaa kun on neuvolantädin vierailua ja isomman lapsen kerhot ja uinnit ja miehellä jumalaton kiire töissä (siellä vähän erikoinen viikko nyt joten ylimääräisiä töitä). Niin tämä vastaa, että hän meinas vaan että ois kiva päästä kun lauantaina on ne varpajaiset ja pitäis kehdata mennä baariin.

Siis mitä?!?! Ei siitä oo varmaan edes neljää viikkoa kun leikkasin sen hiukset.

Sano suoraan, että se ärsyttää, kun ollaan yhteydessä vaan, kun halutaan hyötyä. Jos haluaa kampaamopalveluita, niin senkuin ilmoittautuu vastaanotollesi ihan oikeasti varaten ajan liikkeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano suoraan, että se ärsyttää, kun ollaan yhteydessä vaan, kun halutaan hyötyä. Jos haluaa kampaamopalveluita, niin senkuin ilmoittautuu vastaanotollesi ihan oikeasti varaten ajan liikkeeseen.

No eihän mulla mitään liikettä nyt ole, kun olen äitiyslomalla ja ollut kotiäitinä jo kolme vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No eihän mulla mitään liikettä nyt ole, kun olen äitiyslomalla ja ollut kotiäitinä jo kolme vuotta.

No mitäs se sitten tulee sulle tukkaa leikkauttaan... Menis kampaamoon ja maksais reilusti, niinku muutkin tekee. Ihmeellistä, et ku joku osaa jotain, niin toisten pitää päästä siit heti hyötymään. :(

Mun mielestä ei ole kohteliasta mennä kaverille tukanleikkuuseen tämän kotiin. Tai ainakin pitäs olla tosi varma siitä, että se sopii sille toiselle.

Ja ärsyttää sikana kaverit, jotka ottaa yhteyttä vain tarvitessaan jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Mä laittasin että jos ei herra ole vielä tajunnut että synnytin viikko sitten niin nyt se tiedoksenne annettakoon! P.S kiitos onniteluista!

*yllyttää laittamaan*

Hitto kun kehtaiskin.....

Kyllä sä kehtaat ainakin jotain asiasta sanoa. Eihän ole pakko riitaa haastaa kuitenkaan. Aika outoa käytöstä miehesi veljeltä...
Miten se käyttäytyy noin yleensä muiden lapsiesi kohdalla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Mä laittasin että jos ei herra ole vielä tajunnut että synnytin viikko sitten niin nyt se tiedoksenne annettakoon! P.S kiitos onniteluista!

*yllyttää laittamaan*

Hitto kun kehtaiskin.....

Kyllä sä kehtaat ainakin jotain asiasta sanoa. Eihän ole pakko riitaa haastaa kuitenkaan. Aika outoa käytöstä miehesi veljeltä...
Miten se käyttäytyy noin yleensä muiden lapsiesi kohdalla?

No siis se käyttäytyy niin, että ei nyt ihan niin kauheasti kiinnosta mutta jotain väkinäistä joskus. On keskimmäisen kummisetä, mutta kokee kummiuden olevan lahjojen antamista. Vaikka olen siis korostanut, että sitähän se ei ole. Ja tosiaan käy täällä vain kun hiukset on silmillä.

Mutta siis se ei vaan tajua! Oma veljeni on samanikäinen ja samanlaisessa elämäntilanteessa kuin tämä miehen veli, mutta hänelle eit ulisi mieleenkään kysyä moista hiustenleikkausjuttua ja tuli innoissaan katsomaan uusinta tulokastakin.

Yhteistyössä