Minä ostin uuden puhelimen 1.3 ja viikon käytön jälkeen meni heti huoltoon.Sain huollosta sitten puhelimen ja taas puhelin huoltoon.Sama vika kuin ennen korjausta.Eilen sain sitten huollosta puhelimen.Olivat katsoneet parhaaksi antaa uuden, koska ilm edellinen "maanantai kappale".
Latasin puhelinta eilisestä asti ja otin just käyttöön ja huomasin, ettei kielivalintana ole lainkaan suomea, vaan olen ilm. saanut kansainvälisen puhelimen.Kielivalintoina oli vain automaattinen, saksa, englanti, italia ja joku muu....
Kiva taas viedä puhelin takaisin.Minä haluan ainakin suomenkieliset valikot.Taidan sanoa nyt liikkeeseen, että laittavat Nokialle palutetta.
Eli puhelin taas takaisin Nokialle ja varapuhelin käyttöön \|O :headwall:
Latasin puhelinta eilisestä asti ja otin just käyttöön ja huomasin, ettei kielivalintana ole lainkaan suomea, vaan olen ilm. saanut kansainvälisen puhelimen.Kielivalintoina oli vain automaattinen, saksa, englanti, italia ja joku muu....
Kiva taas viedä puhelin takaisin.Minä haluan ainakin suomenkieliset valikot.Taidan sanoa nyt liikkeeseen, että laittavat Nokialle palutetta.
Eli puhelin taas takaisin Nokialle ja varapuhelin käyttöön \|O :headwall: