Voi peevelin Nokia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Minä ostin uuden puhelimen 1.3 ja viikon käytön jälkeen meni heti huoltoon.Sain huollosta sitten puhelimen ja taas puhelin huoltoon.Sama vika kuin ennen korjausta.Eilen sain sitten huollosta puhelimen.Olivat katsoneet parhaaksi antaa uuden, koska ilm edellinen "maanantai kappale".
Latasin puhelinta eilisestä asti ja otin just käyttöön ja huomasin, ettei kielivalintana ole lainkaan suomea, vaan olen ilm. saanut kansainvälisen puhelimen.Kielivalintoina oli vain automaattinen, saksa, englanti, italia ja joku muu....
Kiva taas viedä puhelin takaisin.Minä haluan ainakin suomenkieliset valikot.Taidan sanoa nyt liikkeeseen, että laittavat Nokialle palutetta.
Eli puhelin taas takaisin Nokialle ja varapuhelin käyttöön \|O :headwall:

juu, mulle ei kans tule enää yhtään nokialaista. pojalle ostin ja muutaman kuukauden päästä piti viedä huoltoon, ja viisi kertaa käytettiin takuuaikana ja lopulta sai uuden, jonka sit välittömästi vaihtoi pois. ukko ja mä ostettiin nokia n 80 puhelimet ja ne on täysiä susia. ukon puhelin piti viedä heti parin kuukauden jälkeen takuu huoltoon, kun alko menemään sillai, että mihinkään ei voinu soittaa, kun näppäimet ei toimineet. sit meni sillai jumiin, että ei sammunut kuin akun pois ottamalla. sai uuden tilalle ja sekään ei toimi kunnolla. ja omani alkoi tehdä just samaa kun toi ukon puhelin ja siellä se on nyt korjausreissulla. :headwall: hintaa kyllä oli jumalattomasti. mä haluun seuraavaksi ihan peruspuhelimen ja ihan eri merkkisen. :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 07:39 Nipsukka kirjoitti:
Minä ostin uuden puhelimen 1.3 ja viikon käytön jälkeen meni heti huoltoon.Sain huollosta sitten puhelimen ja taas puhelin huoltoon.Sama vika kuin ennen korjausta.Eilen sain sitten huollosta puhelimen.Olivat katsoneet parhaaksi antaa uuden, koska ilm edellinen "maanantai kappale".
Latasin puhelinta eilisestä asti ja otin just käyttöön ja huomasin, ettei kielivalintana ole lainkaan suomea, vaan olen ilm. saanut kansainvälisen puhelimen.Kielivalintoina oli vain automaattinen, saksa, englanti, italia ja joku muu....
Kiva taas viedä puhelin takaisin.Minä haluan ainakin suomenkieliset valikot.Taidan sanoa nyt liikkeeseen, että laittavat Nokialle palutetta.
Eli puhelin taas takaisin Nokialle ja varapuhelin käyttöön \|O :headwall:

VOI KIESUS: kyllä mahtaa olla vika sinussa. Automaattinen kielivalinta tarkoittaa, että saat valikoista suomenkielisen!!

Kantsis lukea käyttöohjetta:
Kieliasetukset - Kun haluat valita puhelimen näyttötekstien kielen,
valitse Puhelimen kieli. Jos valitset Automaattinen-vaihtoehdon,
puhelin valitsee kielen SIM-kortin sisältämien tietojen perusteella.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 08:12 heh kirjoitti:
:wave:
Hei älä ny mee nolaa ittees sinne liikkeeseen, vaan lue käyttöopasta
Automaattinen = suomenkielinen

No kun mulla on automaattinen päällä!Ja ei todellakaan ole suomenkielinen valikko näytössä...

<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 08:16 Nipsukka kirjoitti:
\

No kun mulla on automaattinen päällä!Ja ei todellakaan ole suomenkielinen valikko näytössä

Oletko käynnistänyt puhelimen uudelleen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 08:17 heh kirjoitti:
\
\

No kun mulla on automaattinen päällä!Ja ei todellakaan ole suomenkielinen valikko näytössä

Ja sitä paitsi se ei ole Nokian vika, jos JÄLLEENMYYJÄ antaa ei-suomalaisen puhelinversion!

\
\
\

Kyllä!Mieskin tutki puhelimen, eikä löytänyt suomenkielistä valikkoa ja onhan mulla ennenkin ollut vastaavanlainen puhelin.Sain Nokian huollosta vaan uuden, kun eivät alkaneet korjaamaan edellistä enää
Etsin valikon language ja kielivalintana on automatic. Muut vaihtoehdot ovat English, Francais, Deutsh,Italiano eli siinä ne ja automaticilla ei todellakaan ole suomenkieltä näytöllä.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 08:58 höh kirjoitti:
Ok, vika voi olla sinun SIMissä tai sitten puhelimessa. Käyppä kertomassa miten kävi kun käyt jälleenmyyjän luona.

Puhelin lähti takaisin Nokialle.Myyjä pyöritteli päätään ja sanoi ettei moista ole vastaan ennen tullut.Eli ei ollut minussa ja ohjeiden luvussa vikaa.
Myyjä sanoi, että laittaa todellakin sellaiset saatekirjeet mukaan, että ssavat antaa selityksen(Ilman että pyysin moista tekemään).
Eli teille, jotka pelkäsivät, että häpäsin itseni, tällä kertaa ei vika ollut käyttäjässä ja onneton tumpelo teknisten vehkeiden kanssa muuten olen.

Eli kerron sitten taas lisää, kun saan puhelimen takaisin, että kuin kävi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 08:21 Nipsukka kirjoitti:
\
\
Muut vaihtoehdot ovat English, Francais, Deutsh,Italiano eli siinä ne ja automaticilla ei todellakaan ole suomenkieltä näytöllä.

Heh, semmonen lainaussäätöhässäkkä että ihme jos menee oikein. :)

mutta asiaan.
Ei puhelin ite sitä kieltä osaa vaikka siinä kuinka olisi automaattinen, se osaa niitä kieliä mitkä siihen on ohjelmoitu. Automaattinen tarkoittaa jotakuinkin sitä että se osaa automaattisesti valita niistä muista valikossa jo olevista sen oikean ja kun tuossa listassa ei ole suomea taikka vaikka arameaa niin eihän se puhelin niitä kieliä sitten osaa. :wave:

Virhe ei tosiaan ole myyjässä vaan Nokia on ajanut väärän ohjelman tuohon suomessa myytävään tuotteeseen. Suomessa myytävissä puhelimissa pitäs (muistaakseni) olla kielinä suomi, ruotsi, norja ja englanti ja saattaa olla jotain muitakin ja tuollaisella softalla varustettuja puhelimia myydään sitten niissä maissa missä puhutaan ko. kieliä..

Semmosia ajattelee hän. B)

:attn:

No niin.Tänään sain tekstarin, että puhelin tullut huollosta. Kohta lähden puhelinta hakemaan, kunhan mies kotiutuu koulusta.Saa nähdä tuleeko mitään selitystä mukana ja toivottavasti nyt saan vihdoin ja viimein toimivan puhelimen!!!

Mulla on ollut ainakin 10 nokian puhelinta ja kaikki toiminut moitteettomasti. Pojan puhelin makas reilu kuukauden lumihangessa ja loskassa, ja toimii moitteettomasti. ettei voi sanoa että kaikissa nokian puhelimissa olis vikaa... enkä oo tuttavapiiriltäkään kuullut kyl. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 11:52 jonna-76 kirjoitti:
Mulla on ollut ainakin 10 nokian puhelinta ja kaikki toiminut moitteettomasti. Pojan puhelin makas reilu kuukauden lumihangessa ja loskassa, ja toimii moitteettomasti. ettei voi sanoa että kaikissa nokian puhelimissa olis vikaa... enkä oo tuttavapiiriltäkään kuullut kyl. :whistle:

Juu, ei varmasti kaikissa olekkaan vikaa,mulla sattui huono tuuri.Kaikki puhelimeni ovat olleet nokialaisa ja ovat toimineet moitteettomasti

Nokialta tulee niin tiheeseen tahtiin uusia puhelimia et suurin osa niistä on ihan p.askoja. osa malleista on sellasia et lähes joka puhelin omaa samat viat ja huoltamiset ei auta ku vähäks aikaa. kyllä ne vanhemmat mallit toimiiki ku unelma mut nää uudet on ihan toista maata :\| näin on sanonu myös ihan yks tuttu expertin mies.

Yhteistyössä