Kyl uuden luurin osto voi olla vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeeko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeeko?

Vieras
eli siis mies osti mulle uuden puhelimen, vaatimukseni oli vain että on pinkki eikä saa maksaa liikaa ( ihan siis peruspuhelin olisi riittänyt )

mies meni viime perjantaina sitten ostamaan, mutta kyseistä väriä oli kaupassa vasta maanantaina.

Noh minä sitten maanantaina hain puhelimen ja autossa aloin aukomaan pakettia: joo.o mut ei tää väri kyl ollu sitä mitä halusin =/
No ajattelin et ehkä tää sit menee.

Eilen aloin luuria latailemaan sitten ja puhelin ei tunnistanutkaan laturia. Mies kävi sitten tänään valittamassa ja vielä lähtiessä kysyin mieheltä et olikos siellä mustaa vaihtoehtoa johon mies vastasi ei, vain punaisia. No mä siihen et ota vaan sit tän värinen.

Mies meni liikkeeseen ja siellä ei ollut antaa toista pinkkiä tilalle mutta musta olisi ollut, noh mies sanoi et tulee huomenna hakemaan sitten uuden pinkin tilalle ( ei ottanut sitä mustaa vaikka siitä aikasemmin oli puhetta et ennemmin se, koska olin lähteissä sanonut et se pinkki kelpaa ). Mies tuli kotiin ja sanoi et huomen saa uuden, kysyin sitten värivaihtoehdoista ( siis siitä mustasta ) ja mies sanoi ois siel musta ollu mut en uskaltan ottaa X)

Noh sitten se lähti hakemaan sitä mustaa tilalle ( parempi olisi noin muutenkin ollut koska huomenna ei olisi keretty edes sitä pinkkiä hakemaan kun lähdetään reissuun ) , mutta myyjä oli kerennyt sen jo myydä :o

Noh myyjä oli sitten kysellyt et mites tälläinen luuri ja värivaihtoehdot musta-pun tai valk-liila. Noh mies oli maksanut erotuksen puhelimista ja sanonut et se musta. Tuli paketin kanssa kotiin ja olikin se valkoinen! Noh minähän siihen taas: yök toi liila on karsee :X

Just lähti vaihtaan taas.. saas nähä mikä sielt nyt tulee :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Niin sis miksei tuo liila nyt kelvannutkaan vaikki pinkki piti saada? Teit turhan vaikeaksi koko asian temppuilullasi.

se oli sellanen räikee liila ( en oo ikinä tykännyt koko väristä! ) ja pinkki = sellanen tumma vaaleanpunanen ( siis ainakin mun mielestä )

Joo vaikee oon ja mieskin sen tietää, mut nyt naurattaa tuo sen oma kämmäily.. vielä kotona sanoin sille et avaa se uus paketti ja kato et on oikein, no eipä ollu avannu ;)

Joo ja yleensä mäkin hommaan kaiken itse, mutta kun tää oli vähä niiku lahja niin siks meni ite :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika kiltti mies kun juoksee moisen asian takia :)

Juu niin on :D

Nyt tuli kotiin ja sanoi et ei siel ollu sit toista värii :o
Et mee sinne nettisivuille ja kato sielt minkä haluut :laugh:

Noh eipä siel ollu mitään minkä oisin halunnu, tai siis niitä värejä ei ollu, joten nyt lähti kauppaan ja sanoi et ootellaan et saadaan mustana siit ekasta mallista :)

Eli muutama päivä täs menee sit viel ennenku uuden saan käyttöön ja taidan kyllä sitten jo pitää suuni kiinni vaikka puhelin olis millanen tahansa :D

Vaikeeta on joo mut onneks vaihdan puhelinta vain noin 2-3vuoden välein :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Joskus se on vaikeeta.

Meillä mies osti mulle ihan yllärinä uuden luurin ja hyvin osas valita. Oli vaan miettiny itsekseen kuulemma, että onkohan uusi puhelin tarpeeksi naisellinen :whistle: ;)

Heh :)

Mä oon aika tuuliviiri, joten mua on vähän vaikee lukee kun aina se mieli muuttuu ja muutenkin oon tarkka... joten sinällänsäkin vaikea homma ostaa mulle mitään.

Ainoat mitkä osaa ostaa "oikein" on hajuvedet :D

Yhteistyössä