Voi p*ska, mitähän mä nyt teen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona ruskea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Kun ikääkin on yli kolmekymmentä, niin luulis naiiviuden jo kadonneen ja teidän molempien tietävän, että mihin niitä kortsuja käytetään ja miksi niitä mukana kannetaan. Mikset puhunut mitään silloin talvella, kun ekan kerran niitä löysit?

Exä ei tunnustanut pettämisiään, mutta epäili minua koko ajan ja oli aivan sairaalloisen mustasukkainen. Itse kyllä kävi vieraissa, mutta kiisti todellakin kaiken. Ei se asian kiistäminen tehtyä tekemättömänksi tee.

Nyt jälkeen päin oon ite miettinyt samaa, miksen silloin sanonut. Mutta silloin ajattelin, että jos hän pettää niin todisteeksi siitä ei riitä 2 käyttämätöntä kortsua lompakossa vaan tarvitaan jotain mikä todistaa PETTÄMISEN, ei esim sen suunnittelemisen. Ajatuksen tasollahan ihminen valitettavasti on vapaa, raja menee siinä kun ajatuksia aletaan toteuttaa. Vasta silloin teot muuttuvat todellisiksi ja "rangaistaviksi".
Lisäksi tiesin miehen hermostuvan siitä, että olin tutkinut hänen lompsaansa.

Syytöshän se paras puolustus on.

Mutta mitä sen on väliä, tunnustaako, jos kuitenkin kimpassa aiot?

Ja tilanne vaikuttaa... ellet saa kunnon vastausta vaan syytöksiä, niin on täysin selvää mitä mielessäsi hissukseen tapahtuu. Henkinen eronnehan on jo hyvää vauhtia alkanut.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tarviiko siinä nyt mitään tunnustusta vaatia, selvästä asiasta :o

Ei niinkään tunnustusta (sitä on kyseisessä tapauksessa turha edes odottaa) vaan konkreettista näyttöä pettämisestä. Niin kauan kun mulla ei ole faktaa, kaikki on mun mielikuvituksen tuotetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei niinkään tunnustusta (sitä on kyseisessä tapauksessa turha edes odottaa) vaan konkreettista näyttöä pettämisestä. Niin kauan kun mulla ei ole faktaa, kaikki on mun mielikuvituksen tuotetta.

miksi et kysy mieheltäsi asiasta? kyllä puhumatonkin äijä jossain vaiheessa avaa sanaisen arkkunsa, uhkaa erolla yms..aiheuta mieletön riita, silloin viimestään luulis totuuden tulevan..

Itse en kyllä jäisi lasten takia miehen kanssa yhteen!
Se ei ole lasten edun mukaista, koska vanhempien välit ovat tulehtuneet eikä ilmapiiri kotona olisi enää normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:

Ja tilanne vaikuttaa... ellet saa kunnon vastausta vaan syytöksiä, niin on täysin selvää mitä mielessäsi hissukseen tapahtuu. Henkinen eronnehan on jo hyvää vauhtia alkanut.

Sillä on sikäli paljonkin väliä, että mä en jaksa enkä halua olla se, jonka selän takana puuhaillaan sitä mistä muita haukutaan. Mä en halua alistua olemaan se, josta kaveripiirin perheet puhuu samalla tavalla säälitellen kuin mitä olen kuullut muista puhuttavan. Enkä mä halua olla se, kenen takia miehen kaverit joutuvat varomaan sanomisiaan etteivät mahdollisesti narauta miestä.
Ja ehkä tärkeimpänä; mun mielestä mä oon 10:n vuoden avioliiton jälkeen ansainnut parempaa.

Jotain sun miehelläs on, koska tollaset pultitottaa asiasta. Jos ei olis mitään, ei sitä tartte raivoon ruveta, vaan selittää rauhallisesti asia. Mut anna huutaa vaan, sulla on oikeus tietää !

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Itse en kyllä jäisi lasten takia miehen kanssa yhteen!
Se ei ole lasten edun mukaista, koska vanhempien välit ovat tulehtuneet eikä ilmapiiri kotona olisi enää normaalia.

Siinäpä se. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, meidän välit ei ole tulehtuneet. Tämä s*atanan ainainen asian vatkaaminen on korkeintaan saastuttanut minun mieleni. Me ei olla kertaakaan puhuttu asiasta lasten kuullen, tämä autojuttukin sattui niin että oltiin kahdestaan liikkeellä.
Me ei riidellä normaalia enempää tms. Itse asiassa mun kaveri oli meillä la kylässä ja hän sanoi, että te ootte sit aina vaan yhtä auvoisan oloinen pari. Voi, kun tietäisit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotain sun miehelläs on, koska tollaset pultitottaa asiasta. Jos ei olis mitään, ei sitä tartte raivoon ruveta, vaan selittää rauhallisesti asia. Mut anna huutaa vaan, sulla on oikeus tietää !

Hän kuulemma raivostuu kun syytän häntä aina turhaan vaikka ei ole mitään tehnyt. Ja mä en edes ole häntä syyttänyt kuin silloin viime viikolla eli en tosiaan puhu hänelle joka päivä tästä epäilystäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:

Sillä on sikäli paljonkin väliä, että mä en jaksa enkä halua olla se, jonka selän takana puuhaillaan sitä mistä muita haukutaan. Mä en halua alistua olemaan se, josta kaveripiirin perheet puhuu samalla tavalla säälitellen kuin mitä olen kuullut muista puhuttavan. Enkä mä halua olla se, kenen takia miehen kaverit joutuvat varomaan sanomisiaan etteivät mahdollisesti narauta miestä.
Ja ehkä tärkeimpänä; mun mielestä mä oon 10:n vuoden avioliiton jälkeen ansainnut parempaa.

Kröhöm. :xmas:

Niin KUKA se on se säälittävä? Sä, joka luotat, vai se joka pettää uskaltamatta edes kertoa?

(kaveripiirissäsi on varsin oudot moraalikäsitykset)

Ja todella, ansaitset parempaa, mutta elleit edes jätä, jos/kun mies kiinni jää niin mitä sitten? Uskotko, että muka lopettaa?

Tiedän paremmin kuin hyvin, että jos sen tekee kerran niin sen voi tehdä vielä helpommin uudestaan. Mä just mietin, että onkohan kyse siitäkin, että saamalla mieheni kiinni ja silti jatkamalla avioliittoa (mikä tokikaan ei ole vain minun hallussani oleva asia) salaa toivon voivani tehdä miehen elämästä silkkaa jäätävää helvettiä.
Oudot on moraalikäsitykset, niin. Olen yhdelle miehen kavereista pitänyt moraalisaarnan kun sain tietää hänen pettäneen avovaimoaan erään ravintolaillan päätteeksi. Lupasin myös salata asian etten aiheuttaisi pahaa mieltä naiselle, joka oli samana iltana synnyttänyt heidän esikoisensa. Nyt tietysti toivon, että nainen olisi sen saanut jotain kautta tietää mutta ei mulla ollut sydäntä järkyttää naista joka oli muutenkin vähän heikoilla synnytyksen jälkeen. Ja viestinviejähän yleensä ammutaan.

Joskus miehet ovat näin ihanan yksinkertaisia. Miksi siis suotta vatvomaan, kun ihan hyvin tietää miten asiat on.

toi nyt on melkeen syytös siitä että mä olen tollo :o :laugh:

Selvä juttuhan tuo kieltämättä on....mutta kyllä minäkin ihan selkeitä todisteita haluaisin ennenku alkaisin matkalaukkuja pakkaamaan. Paskamainen tilanne :hug:
Kyllä mie pistäsin jonku vakoilemaan ukkoa.Äkkiä saisit varmaan tilanteeseen selvyyden! B)

Joskus miehet ovat näin ihanan yksinkertaisia. Miksi siis suotta vatvomaan, kun ihan hyvin tietää miten asiat on.

toi nyt on melkeen syytös siitä että mä olen tollo :o :laugh:
Eipä!!!

kuka vakituisessa parisuhteessa elävä nyt huvikseen kortsuja mukanaan raahaa!! ei kukaan, JOS sitten ei ole tarvetta joskus käyttää niitä.... eli epäilen että kyllä ap.n miehellä taitaa sutinaa olla jonnekki suuntaan... ja tosiaan tuo hermostuminen ja huutaminen kiinni jäätyä on vaan yritys puolustautua ja syyllistää toinen siitä kun kehtaa epäillä :/ .. törkeetä käytöstä.. ja helppo on myös sanoo, että kaveri lainannu autoo ja unohtanu kortsun jämät sinne, ja paskat..

Mun ex tutki mun kännykän läpi , luki kaikki viestit ja katseli mihin olen soitellut - ja teki tämän kun nukuin. Tunnusti asian pari viikkoa myöhemmin ; sanoin että olisi se saanut ne luvan kanssakin käydä läpi , jos jotain vilunkia epäili.

Mulla ei ole salattavaa , mun puhelin on toki mun , mutta saa sen läpi käydä.
Mielummin niin kuin niin , että epäilee turhia , kyllähän sen jokainen tietää miten mustasukkaisuus kalvaa mieltä , vaikka olis vain epäilyskin.
Oma puolisoni jäi kiinni valehtelusta kun tein saman sen kännykälle - eli pitäis luottamuksen toimia molempiin suuntiin.
Samoin mun sähköpostin ja messengerin tunnussanat oli entisen tiedossa koko suhteen ajan , ei mulla ole mitään tarvetta pitää salaisuuksia kun seurustelen.

Jos tämän kondomikuninkaan mies on aviomies , niin kannattaisi ehkä tilata puhelu- ja viestierittely , sillähän toinen narahtaa jos jotain vilppiä harrastaa.
Tosin kannattanee ensin jutella miehen kanssa asiasta suoraan.

Ja muuten , jos kyseessä on saunalahden liittymä , niin tuo erittely on netistä luettavissa jos en ihan väärin muista.

Mulla oli samantapainen tilanne aikoinaan, ja ainahan ne oli "kaverin jäljiltä" unohtuneita, milloin pelireissulla kaveri vahingossa pakannut miehen laukkuun eikä omaansa, milloin mitäkin idioottimaista. Se oli veemäistä kun tiesi, muttei pystynyt todistamaan. Mutta alkuperäiselle, ei sitä hetkeä tule että pystyt aukottomasti todistamaan, jos mies vaan kieltää. Vaikka narauttaisit ne samasta makkarista, mies voi raivota että epäilet turhia, kun hän vaan kaverin muijaa auttaa makkarin seinien mittailussa tapetointia varten. Mikään ei todista mitään, sä vaan hullu akka epäilet.

Eksä on asunut nyt 4 vuotta sen hoitonsa kanssa, ja edelleen väittää että olen hullu kun epäilen että niillä on jotain. Ne on vaan kavereita. Koskaan ei oo ollu MITÄÄN, mä vaan kuvittelen. Joopa joo.

Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:
Mä laittaisin sanomatta mitään sen kortsun johonkin näkyvälle paikalle, vaikka hänen tyynylleen :D

Mä poimisin sen sieltä omaan käsilaukkuuni ja jättäisin laukun tahallisesti auki vaikkapa keskelle pöytää.

Voisi saada mies uusia ajatuksia..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuka vakituisessa parisuhteessa elävä nyt huvikseen kortsuja mukanaan raahaa!! ei kukaan, JOS sitten ei ole tarvetta joskus käyttää niitä.... eli epäilen että kyllä ap.n miehellä taitaa sutinaa olla jonnekki suuntaan... ja tosiaan tuo hermostuminen ja huutaminen kiinni jäätyä on vaan yritys puolustautua ja syyllistää toinen siitä kun kehtaa epäillä :/ .. törkeetä käytöstä.. ja helppo on myös sanoo, että kaveri lainannu autoo ja unohtanu kortsun jämät sinne, ja paskat..

Heh, meilläpä on kortsut käytössä vaikka on oltu 15 vuotta yhdessä. Tiedän muutaman vielä pidempään yhdessä olleen parin joilla on kortsut ehkäisynä kun hormonaalinen ehkäisy ei sovi... Mut mielenkiintoista, mies sanoikin ett lähikaupan kassa oli katsonu sitä kuin halpaa makkaraa, kun oli hakenu kortsuja yks lauantai-ilta ilman mua, just vähän aikaa sitten olin synnyttäny... Varmaan aatteli että pettämään menos...

Taitaapi vaan ne lapset aistia teidän välit jos meinaat jäädä tunnekylmänä suhteeseen.
Ja jos vaikka 10 vuoden päästä jätät miehes tämän tilanteen vuoksi, niin itselles oot tehnyt vaan hallaa nämä vuodet :(

Eikö nyt kannattais yrittää selvittää asia... teet miehelles selväksi, ettet niin tyhmä oo kuin se kuvittelee! Kun onhan tuo nyt jo niin selvä juttu, valitettavasti :(

Ehkä miehes alkaa laulamaan kun otat eron puheeksi. Sitten päätät mitä teet kun kuulet (toivottavasti) totuuden.

Tosin tuokin vois olla hyvä juttu, että alat ite panostamaan ulkonäköös. Vähitellen lisäät asioilla käyntiä, yksin. Puhelin äänettömälle ym. Ja sit lopuksi jättäisit laukkuus vaikka kortsun paperit ;)

Selvältä tapaukselta tuo kuulostaa :/

Tuohon kännykkäkeskusteluun, niin onneksi meillä on niin avoin suhde sen tiimoilta, että mies voi käyttää mun kännyä ja mä miehen.
Sama juttu sähköpostien salasanojen kanssa. Miksi salailla, kun mitään salattavaa ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja hpw2207:
Näkyvin merkki on kumminkin ollut kännykkäkäyttäytyminen ; puhelin on kiinni tai äänettömällä , eikä sitä enää jätetä huolettomasti johonkin. Joku ottaa puhelimen mukaan jopa vessaan.
Toinen näkyvä muutos on itsestä huolehtiminen , kun mua petettiin , niin puoliso alkoi huolehtia ulkonäöstään enemmän kuin ennen , osti uusia vaatteita ja todella panosti pukeutumiseen - ihan niinkuin meidän suhteen alkuaikoina.
)

Pakko tähän heittää kommentti.
Mä olen juuri tuollainen, puhelin aina äänettömällä ja kuljetan sitä mukanani melkein joka huoneeseen, siitä on tullut tapa.
Ja itsestäni huolehtiminen alkanut ja menee hermot jollei aina jaksa.
Mutta itselläni kyse siitä, et on uusi vauva talossa ja hirveä meteli, ei jaksa vastata aina, kun joku soittaa.
Ja pakko pitää huolta, ettei aivan rupsahda :)
Eli ei nuo aina kerro, että pettää toista!

Yhteistyössä