Voi, nyt suree 4v *turha*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lastenohjelmissa on ennen tullut keskiviikkosin Kekseliäs Kaisa. Nyt alkoi joku uusi sarja Asha. 4v kaipaa Kaisaa ja kieltämättä ei tuossa Ashassa tunnu näin sivusilmällä paljon järkeä olevan, ei ainakaan pienimmille :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lastenohjelmissa on ennen tullut keskiviikkosin Kekseliäs Kaisa. Nyt alkoi joku uusi sarja Asha. 4v kaipaa Kaisaa ja kieltämättä ei tuossa Ashassa tunnu näin sivusilmällä paljon järkeä olevan, ei ainakaan pienimmille :(

kekseliäs Kaisa tuli kyl eilen
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lastenohjelmissa on ennen tullut keskiviikkosin Kekseliäs Kaisa. Nyt alkoi joku uusi sarja Asha. 4v kaipaa Kaisaa ja kieltämättä ei tuossa Ashassa tunnu näin sivusilmällä paljon järkeä olevan, ei ainakaan pienimmille :(

kekseliäs Kaisa tuli kyl eilen

Siis ei juma, tänään on keskiviikko :o No ilmankos, meillä jäi eilen ohjelmat väliin ja olen näköjään muutenkin ihan sekasin. Tänään onin Vili-päivä. Se ei kuulunutkaan suosikkeihin, et ei haittaa jos loppui.
 

Yhteistyössä