A
allergiatesteihinkö
Vieras
Huomattiin tuossa yhtenä päivänä kun söi Lidlin ketsuppia niin tuli posket ihan punaiseksi. Toisessa poskessa iso punainen epätasainen rajoiltaa oleva läntti ja toisessa paljon pienenpiä länttejä, osa oli ihan tarkkarajaisia. Ei kuumottanut mitenkään tai ei tunnu lämpöiseltä tai kuumalta.
Tänään sitten söi pastaa ja jauhelihakastiketta( oli kaiketi tomaattista tai ainkin näytti siltä koska oli punertavaa) ravintolassa. Taas tuli poskiin selaisia länttejä ja toinen ihan kononaan punaiseksi.
Tuota punoitusta kestää noi 1-2h ja sitten häviää ja iho on ihan normaalin näköinen. Lasta ei posket vaivaa mitenkään.
Ketsuppia on syönyt ennenkin Felixin ja Hesburgerin ja niistä ei ainakaan ole ennen tullut mitään.
Ruokaa ei mennyt poskille,että voisi siitä saada ihoärsytyksen
Onko tämä nyt sit jotian tomaattiallergiaa vai mitä? Itse ajattelin jos johtuu jostain lisäaineista.
Onko kelleen käynyt lapselle näin?
Tänään sitten söi pastaa ja jauhelihakastiketta( oli kaiketi tomaattista tai ainkin näytti siltä koska oli punertavaa) ravintolassa. Taas tuli poskiin selaisia länttejä ja toinen ihan kononaan punaiseksi.
Tuota punoitusta kestää noi 1-2h ja sitten häviää ja iho on ihan normaalin näköinen. Lasta ei posket vaivaa mitenkään.
Ketsuppia on syönyt ennenkin Felixin ja Hesburgerin ja niistä ei ainakaan ole ennen tullut mitään.
Ruokaa ei mennyt poskille,että voisi siitä saada ihoärsytyksen
Onko tämä nyt sit jotian tomaattiallergiaa vai mitä? Itse ajattelin jos johtuu jostain lisäaineista.
Onko kelleen käynyt lapselle näin?