Esikoinen tuossa äsken ruuan päätteeksi meni pöntölle kakalle.
Ainahan se toimitus kestää ja kestää, mutta nyt vielä kauemmin.
Kunnes alkoi itkeä ja valittaa. Pyysin pyllistämään :ashamed: ja heti arvasin, että on vatsa niin kovalla, ettei saa tulosta aikaiseksi. Kakka ihan näkyi aukolla, mutta ei vaan tullut ulos, kun oli niin kovaa. (Kokeilin hanskaisella sormella varovasti)
En keksinyt mitään muuta hätäpäissäni, kun että laitoin lääkeruiskulla sinne suoleen vähän ihan tavallista rypsiöljyä. :ashamed:
Teinköhän ihan hullusti? Ei se tosin ainakaan vielä auttanut, istui vielä hetken yrittämässä, mutta kun ei niin ei.
Laitoin poikasen nukkumaan, kun olo näytti vähän helpottuneen.
Mitä kotikonsteja ummetukseen nopeaan helpotukseen olisi?
Tää on eka kerta, ennen on saatu luumulla pehmenemään, jos on näyttänyt olevan tiukassa.
:flower:
Ainahan se toimitus kestää ja kestää, mutta nyt vielä kauemmin.
Kunnes alkoi itkeä ja valittaa. Pyysin pyllistämään :ashamed: ja heti arvasin, että on vatsa niin kovalla, ettei saa tulosta aikaiseksi. Kakka ihan näkyi aukolla, mutta ei vaan tullut ulos, kun oli niin kovaa. (Kokeilin hanskaisella sormella varovasti)
En keksinyt mitään muuta hätäpäissäni, kun että laitoin lääkeruiskulla sinne suoleen vähän ihan tavallista rypsiöljyä. :ashamed:
Teinköhän ihan hullusti? Ei se tosin ainakaan vielä auttanut, istui vielä hetken yrittämässä, mutta kun ei niin ei.
Laitoin poikasen nukkumaan, kun olo näytti vähän helpottuneen.
Mitä kotikonsteja ummetukseen nopeaan helpotukseen olisi?
Tää on eka kerta, ennen on saatu luumulla pehmenemään, jos on näyttänyt olevan tiukassa.
:flower: