Tsemppiä de_maarit huomiselle!
Mulla myös etinen istukka ja nyt rv 32+1. Todettiin rakenneultrassa rv20 ja varattin konrolli ultra rv 30. kätilö vaan totesi asian enkä sitä itse kovin edes ymmärtänyt tai huolestunut kun kätilö vaan totesi että yleensä nämä siirtyvät kohdun kasvaessa.
pari päivää rakenne ultran jälkeen rv 20+3 mulla tuli yöllä suht runsasta verenvuotoa (johon heräsin yöllä) ja soitin kättärille, ja menin päivystyksen ja tosiaan istukan reuna vuosi veta ja olin reilun vuorokauden osastolla. Jonka jälkeen vuoto loppui ja vauvalla kaikki hyvin. rv 23+3 sama juttu uudestaan, ja olin osastolla tarkkailussa verenvuodon takia. mutta muuten kaiki ok ja töissä pystyin käydä, mutta urheilu, raaskaat nostamiset, yms kiellettyjä.
rv 30 kontrolliultra istukka siirtynyt pois mutta ei tarpeeksi, eli edeleen on kohdunsuulla mutta toivoa on että kohdun kasvaessa siirtyy tarvittavan paljon pois.
rv 31+5 taas yöllä runsasta verenvuotoa ja taas oastolla vuorokausi. jonka jälkeen olen nyt jäin viikoksi sairaslomalle, lepään jotta vuoto ei uusiudu ja muutenkin istumatyö alkanut painaa nivusissa ja kohdun alaosassa.
seuraava kontrolli rv 33 joten tiedän taas enemmän. töitä olisi vielä kaksi viikkoa kontrollin jälkeen katsotaan pääsenkö vielä töihin. vauva oli rv 30 ultrassa perätilassa mutta rv 31+5 oli kääntynyt rt mutta istukan paikkahan määrää miten lapsi syntyy. kovasti haluisin että alatie olsi vaihtoehto mutta jos ei niin ei, siihen kun ei itse voi vaikuttaa...
sorry romaani mutta tsempitykset ap:lle!