Voi LUOJA mun miestä! Että se tämänki vielä meni tekemään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä hyppäisin junaan ja lähtisin reissuun. Olis mielenkiintoista nähdä, tulisko mies sinne suunnitelmien mukaan. Ja tulisko yksin vai olisko hommannu matkaseuraa luullessaan, ettei alkuperäinen matkakumppani lähde.

Toinen vaihtoehto olis, että en lähtisi mihinkään, mutta miehen matkan aikana pakkaisin miehen tavarat ja nostelisin ne ulos ja vaihtaisin lukot....

Jos sillä kävi jännitys yli sietokyvn. Mulla yksi kaveri, joka kanssa aina innostuu kaikesta..nuorempana soitteli tosiaan monta viikkoa n.6 aamulla,kun reissu tiedossa "eiks oo ihanaa yms" . Sitten kun lähdön aika tuli, saattoi sanoa, ettei häntä huvitakkaan lähteä. Oli jo vissiin mielessään matkan tehnyt jo liian monta ,kertaa.

:o :o :o

Sinunna todella pakkaisin laukkuni ja häipyisin vanhemmille,kaverille tai ihan mihin vaan..Siinäpä sais mies hetken ihmetellä kun kotiin palaa..Vaikka nyt et lopullisesti lähtiskään,koita tuota..Ja voimia! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
no mihin tulokseen oot tullu? lähekkö saksaan vai ?jaksuja... :hug:

Mä lähden pohjoiseen lomalle ja hummaan yksinäni kaikki säästämäni rahat! Ostan kevätvaatteita ja uusia meikkejä, ja syön kalliissa ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Tuonne ravintolaan voisin ottaa jonku kaverin mukaan.
Tiedän, että miehellä on tylsää yksin Saksassa, mutta mitäs on tuommoinen ääliö!

Tässä joku vastaus.

Täys narsisti paskahan toi mies on. Ei ne kadu, ei ole myötätunto saati omaatuntoa ja vaikka ite tekis virheen niin se on silti sen toisen vika vaikka toinen ei olis mitään tehny..

Ja tollasesta eroon pääseminen ei ole todellakaan mitään helppoa. Kun hän huomaa,ettei hänen pillin mukaan enää hypitä niin johan on helvetti irti..Ja tekee ihan varmaan kaikkensa että ap:lla olis huono olo..

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
no mihin tulokseen oot tullu? lähekkö saksaan vai ?jaksuja... :hug:

Mä lähden pohjoiseen lomalle ja hummaan yksinäni kaikki säästämäni rahat! Ostan kevätvaatteita ja uusia meikkejä, ja syön kalliissa ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Tuonne ravintolaan voisin ottaa jonku kaverin mukaan.
Tiedän, että miehellä on tylsää yksin Saksassa, mutta mitäs on tuommoinen ääliö!

on älytön idea.mix kaikki rahat pitää tuhlata

Kaikki rahat tuhlataan siksi että itselle tulee parempi mieli, kaiken maailman shoppailuista, uskoisin...
Ja kun rahat säästetty yhteiseen reissuun, niin mitäpä niitä enää säilömään yhteisen elämön varalle, kun saa purkaa kiukkua niiden käyttämiseen. Itse tekisin varmasti aivan samoin, tosin huomattuani et puolet ostoksista täysin turhaa vois ehkä jälkeenpäin ketuttaa...mutta hetkellinen piristys ainaki=)

Olisi vaan mukava saada tietää ottiko mies eilen yhteyttä ap:hen vai kuinka tilanne etenee. Ja heti eilenkö ap lähti sinne omalle reissulleen. Toivottavasti ei nyt ainakaan niin käynyt että yhdessä sinne Saksaan meni, niin että mies on taas sitten omahyväisenä siellä ja ap pahoitti mielensä, mutta jälleen antoi anteeksi.

Kaikenlaista ne miehet näköjään keksii, toivottavasti tossa nyt ei ole mikää toinen nainen tms mukana, kun asian olisi kumminkin voinut hoitaa nätimminkin.

Toooodella huvittava tarina. Ei oikein tiedä miten pitäis suhtautua. Olis vaan kiva tietää enemmän taustaa, olisko vastaavanlaisia esimerkkejä aikaisemmista tempauksista? Ihan kaikki ei ole kohdallaan miehesi päässä, siis ihan todella, ei pahalla sanottuna. Lähinnä tulee mieleen nämä kaikenmaailman syndroomat. Hänen aivotoiminnassaan on pakko olla joku häiriö.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aina se vika on miehen päässä olevinaan, mitäs jos se onki siinä toisessa osapuolessa :snotty:

Onko sun mielestä tässä tapauksessa vika naisen päässä, kun mies suuttuu kun toinen ei ole yhtä innoissaan matkasta kuin hän itse ja lähtee ovet paukkuen ja käskee toisen häipyä? :o Ihan oikeesti, onko? :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aina se vika on miehen päässä olevinaan, mitäs jos se onki siinä toisessa osapuolessa :snotty:

No sulla ei ainakaan voi olla päässä vikaa, päätön kun olet?
Toimitko sä yhtä päättömästi, kuin ap:n mies ja silti vika on naisen päässä?

Toivon todellakin ettei ap lähteny sinne reissuun tollasen ukon kans... :ashamed: Helvetti tollaset tyypit ei tajua tehneensä väärin, pakottaa aina vain toisen alistuun ja pyytään anteeksi. |O

Minä olisin laittanu äijälle tällaisen viesti jotain tuntia ennenkuin koneen olis pitäny lähtee: "Hyvää matkaa. Se olet muuten sinä joka täältä muutat, voin pakata sillä välin kun olet poissa ettei tarvitse turhaan venkoilla kun tulet takaisin."

Yhteistyössä