Sain just tietää että mun kaveri on yrittänyt iskeä mun miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todellakin harmaa

Vieras
Selvis eräitä asioita tästä kaverista. Kiero selkäänpuukottaja! No nyt mies sitten kertoi myös että tää kaveri oli yrittänyt mun miestä iskeä meidän seurustelun alussa. Pistin välit poikki kaveriin kun muut asiat selvisi. Nyt mietin pitäiskö erota. Mies väitti ettei lämmennyt mun kaverille ja oon huomannutkin että on ollut välttelevä ja etäinen sitä kaveria kohtaan. Kysyin miksei sitten kertonut mulle aiemmin. Mies sanoi että ajatteli etten mä usko häntä kun ei silloin alussa tunnettu niin hyvin. Mitä tässä pitäis oikeesti tehdä ja voinko luottaa mieheen?

[QUOTE="Vieras";24302064]Mieshän on toiminut fiksusti, miksi hänestä eroaisit?[/QUOTE]

Tuntuu pahalta että on salannut ja mietin oikeesti jos jotain on kuitenkin tapahtunut.

Tuntuu pahalta että on salannut ja mietin oikeesti jos jotain on kuitenkin tapahtunut.

Kaverisihan vaan "voittaisi" jos sen iskuyritysten takia eroat miehestäsi.
Eihän se miehen vika ole jos joku yrittää iskeä ja ihan hyväksyttävältä syyltä kuulostaa ettei halunnut pahoittaa mieltäsi ja epäili ettet usko häntä kauemmin tuntemasi kaverin sijaan.
Ja jos kaverisi on niin kiero niin eiköhän hän olisi riemuiten kertonut sinulle jos jotain heidän välillään olisi tapahtunut?

Noo... tota sun ei ainakaan kannata sun miestäs syyttää siitä.. eihän se sitä ämmää valinnut vaan sut, kenen kaa haluu jatkaa elämäänsä. Ota vaan kaikki kontakti siihe muijaa pois, kaikki känänumerot, face-tili yms. ni eiköhän elämä ala hymyillä :) teiä suhdekkin vaa paranee tämmösten asioiden mukana, ku luottamus partneriin kasvaa ;)) Onnea ja hyvii jatkoi

No mä kyllä uskon että sun miehes on tainnut käydä pökkääs teidän suhteen alkuaikoina tuota sun kaveria. nyt joku omantunnon tuska sai ylivallan ja se yrittää kääntää nuon jotta mitään ei oo koskaan tapahtunut.. tätä seikkaa puoltavat mm.
- Miksi miehesi ei kertonut heti?
- Yleensä miehet on vain imarreltuja jos joku yrittää iskeä, miksi vältellä jotain joka on ihastunut jos kerta vaaraa pettämisestä ei ole.. Mikä taas vaikuttaa siltä jotta miehes on pettänyt ja siksi ruvennut välttelemään/inhoamaan kaveriasi koska omatunto painaa tai pelkäsi jäävänsä kiinni?
mun mielestä tuossa ei oo kyllä mitään epäselvää, oon varma jotta tuon tekstin perusteella miehes on pettänyt ja nyt yrittää viimeisenä keinona jotta sä et uskois tuota kaverias ja katkoisit siihen kontaktis jottei kaveri pääse kertoo totuutta.

En tarkoita, et sun mies ois tehnyt mitään, mut kerron oman ns. saman tyyppisen kokemuksen.

Erään mun entisen kaverin mies yritti iskeä mua monet kerrat, jopa mun miehen nenän edessä, lopulta se kääntyi niin, että ilmeisesti mies väitti mun tehneen jotain ja kaveri katkaisi muhun välit. Sain kyseiseltä naiselta vaan jonkun sekopäisen viestin fb:s tyyliin "koskas mä saan panna sun miestäs?" ja sen jälkeen hävis listalta. Onnellisesti ovat yhdessä edelleen, ei käy kateeksi.

Selvitä asia, hyvin mahdollista, et mies puhuu totta, mutta toisaalta, miksi hän olisi salannut asian?

En tarkoita, et sun mies ois tehnyt mitään, mut kerron oman ns. saman tyyppisen kokemuksen.

Erään mun entisen kaverin mies yritti iskeä mua monet kerrat, jopa mun miehen nenän edessä, lopulta se kääntyi niin, että ilmeisesti mies väitti mun tehneen jotain ja kaveri katkaisi muhun välit. Sain kyseiseltä naiselta vaan jonkun sekopäisen viestin fb:s tyyliin "koskas mä saan panna sun miestäs?" ja sen jälkeen hävis listalta. Onnellisesti ovat yhdessä edelleen, ei käy kateeksi.

Selvitä asia, hyvin mahdollista, et mies puhuu totta, mutta toisaalta, miksi hän olisi salannut asian?

Tuo nyt on niin tyypillistä että äijä haukkuu sen jota on ite yrittänyt ja vongannut ja oma naikkonen alkaa vihata sitä. Naiset on niin hölmöjä kun on kova halu pitää äijä itellään ettei vaan jäisi yksin, olkoon mimmonen petturi vaan se ukko.

No nyt selvis että tää kaveri on tehnyt samanlaisia temppuja muillekin. Joillekin vieläkin pahempia, mm. aiheettomia lastensuojeluilmoituksia ja nimenomaan tota että on yrittänyt rikkoa parisuhteita. Todella kiero ihminen. Katkaisin kyllä totaalisesti kaikki välit ja tänään kun juttelin kahden yhteisen kaverin kanssa, he on tehneet saman jutun, toinen nyt ja toinen aiemmin. En vaan voi käsittää miksi joku tekee tollaista, mut nytpä selvis että tekee kaikille.

Yhteistyössä