Voi h*lvetti että mulla on "kiva" kaveri :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha mieli

Vieras
Oltiinpa sitten yhdessä istumassa iltaa pitkästä aikaa. Kaikki ne miehet, jotka yritti iskeä mua tai oli musta kiinnostuneita, tää kaveri tyrmäsi heti. Tyyliin "siinä on jotain tosi epäilyttävää, se kun tuli suoraan meidän pöytään istumaan. " tms. Ja kun noista puheista ei näyttänyt olevan hyötyä eräässä baarissa, vaan juttelin silti erään kiinnostavan miehen kanss, kaveri päättää että "nyt on aika lähteä seuraavaan paikkaan".

No, seuraavassa paikassa.. Näin söötin miehen yhdessä pöydässä, ja sanoin kaverille että onpas söpö mies tuo tuolla. Mitäs tekee mun kaveri? Menee miehen luo ja iskee sen ja on sen seurassa loppu illan.

Että kiva. Mä oon sinkku, tää mun kaveri ei. Mulla meni oikeesti koko ilta pilalle, varsinkin tän viimeisimmän tempauksen jälkeen. Tosi reilu kaveri. Eipähän tartte ihan äkkiä sen kanssa enää minnekään lähteä.

Miks se käyttäytyi noin törpösti?

Mulla oli yks tuollainen kaveri nuoruudessa. Iski heti/yritti iskeä kaikki miehet, joiden kanssa olin tai joista olin kiinnostunut. Mun mielestä se on merkki huonosta itsetunnosta, jota näin yritti pönkittää. Ja varmaan jonkinlaista kateuttakin kai se on, että pitää saada just se joka on toisen omaa.

noh mulla yks kaveri jolla sama ongelma. Se ei kertakaikkiaan voi kestää sitä että joku vois enempi haluta minua kuin sitä niin seksuaalisessa kuin kaverimielessä. Näin ollut ihan teinistä asti. Nykyään se lähinnä enää huvittaa ja säälittää.

Älä oo tossun alla, eikö sulla oo itselläsi mielipiteitä? Jos kaveri sanoo, että toi on ihan huono niin sano, että so what, musta se on hyvä. Pistä kamulle luu kurkkuun, sä oon tossukka niin se kohtelee sua noin. Ja ylipäätään miks liikut tommosen kaverin kans missään jos luonteet menee noin pahasti ristiin...

No sepä se, ei tuo kaveri ole aikaisemmin ollut tuommonen! Tähän saakka ollaan oltu melkein parhaita kavereita, eikä todellakaan ole käyttäytynyt noin.
Ja mähän pidin pääni aiemmassa paikassa, jatkoin tutustumista siihen yhteen mieheen, niin mun kaveri päätti että nyt mennään seuraavaan paikkaan. En sitten viitsinyt aiheuttaa riitaa meidän välille yhden miehen takia (!!) vaan lähdin kaverin kanssa kun ei tosiaan olla melkein vuoteen oltu yhdessä viihteellä (muutti toiselle paikkakunnalle).

Mut niin, tottakai tässä on syy mussa ja mun käytöksessä. Eikä kaverissa ja siinä mitä se teki. Huoh.

Yhteistyössä