Jopas on yleistä naisilla se, että paneskellaan kaverin miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos kaverini väkivaltaisesti raiskaisi mieheni, en antaisi sitä ikinä anteeksi. Muussa tapauksessa olisin kiitollinen, että omalla toiminnallaan näyttäisi minulle miehen todellisen karvan.

Jos jättää joulukinkun koiran ulottuville, eikä koira pysty hillitsemään itseään vaan syö sen, vika on kinkun jättäjässä. Mutta ihmisillä on oma tahto, miehilläki..

Ystävän ei missään tilanteessa tule koskea ystävän mieheen. Piste.
Tällaisen toiminnan takana on a)kateus b) Itsetunnon pönkittäminen c) Halu rikkoa toisen ehyttä elämää.
Yleensä kaikki nuo kolme yhdessä. Siinä ei selitykset auta. Mun puolesta jokainen tuollainen nainen saa luvan ampua itsensä.

Ne on joka ikinen kerta niitä onnettomia ämmiä jotka eivät itse saa pidettyä suhteitaan kasassa tai eivät löydä rakkautta. Niitä itseensä ja elämäänsä pettyneitä naisia jotka eivät kestä sitä että kaverilla on onnea.

Veikkaampa, että ap on vaan valinnut kaverinsa vähän huonosti. Omassa ystäväpiirissä ei tuollaista ole ollut havaittavissa.
Ystävän mies on aina jotenkin sukupuoleton ja epähaluttava.

Veikkaampa, että ap on vaan valinnut kaverinsa vähän huonosti. Omassa ystäväpiirissä ei tuollaista ole ollut havaittavissa.
Ystävän mies on aina jotenkin sukupuoleton ja epähaluttava.

Niin se normaalisti on. Ja pitäisi olla. En oo koskaan kaverin mieheen koskenut.
En exään, nyxään enkä edes säätöön. Se on vain sellainen kirjoittamaton sääntö että niistä miehistä pidetään näpit erossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nähty;29290811:
Ne on joka ikinen kerta niitä onnettomia ämmiä jotka eivät itse saa pidettyä suhteitaan kasassa tai eivät löydä rakkautta. Niitä itseensä ja elämäänsä pettyneitä naisia jotka eivät kestä sitä että kaverilla on onnea.

Eli niin tai näin, syy on aina naisessa
icon_confused.gif

Jaa, en ole onneksi moiseen törmännyt. Voin kyllä tunnustaa että miehelläni on yks kaveri jota olen joskus käyttänyt päiväunissani. Ja enpä tiedä jos olisin hänet tavannut ennen miestäni että miten olisi käynyt... Mutta valinta on tehty ja näillä mennään.

Osaa ne ukotkin kavereiden muijia paneskella. Mutta naisille se tuntuu kyllä kieltämättä yleisempää olevan,
äkkiä mietittynä tiedän ainakin 3 ystävyyssuhdetta jotka on katkennut siitä syystä.

Yhteistyössä