H
hemmoo
Vieras
Tulee tästä paneskelusta mieleen kauniit ja rohkeat, eikös siin kaikki oo pannu kaikkia
Suhteellisen sairas sarja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Veikkaampa, että ap on vaan valinnut kaverinsa vähän huonosti. Omassa ystäväpiirissä ei tuollaista ole ollut havaittavissa.
Ystävän mies on aina jotenkin sukupuoleton ja epähaluttava.
Alkuperäinen kirjoittaja Nähty;29290811:Ne on joka ikinen kerta niitä onnettomia ämmiä jotka eivät itse saa pidettyä suhteitaan kasassa tai eivät löydä rakkautta. Niitä itseensä ja elämäänsä pettyneitä naisia jotka eivät kestä sitä että kaverilla on onnea.
Ei suinkaan, yhtälailla miehessä, mutta joku vika ja syy sillä naisella, eli ystävällä, on niin toimia. Ei se tee hänen rikoksestaan yhtään sen pienempää.Eli niin tai näin, syy on aina naisessa![]()
naisilla kilpailuvietti ja kiima voittaa aina siskojen keskinäisen solidaarisuuden
Ja miehistä tulee vaan napalankoja, heitä ei tunnu haittaavan.
Osaa ne ukotkin kavereiden muijia paneskella. Mutta naisille se tuntuu kyllä kieltämättä yleisempää olevan,
äkkiä mietittynä tiedän ainakin 3 ystävyyssuhdetta jotka on katkennut siitä syystä.
mä en tunne ketään miestä joka olis pannu kaverinsa muijaa