mä en ymmärrä mun miestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Kyllä tossa nyt on jotain takana, mistä sä et tiedä yhtään mitään..sori.

no ei tasan ole. mä niin tiedän 100% varmuudella keitä siel kuppilassa on ja mikä siellä on meininki. sori.
se on sopivasti tankkaus- ja kauppamatkojen varrella, siit ehti näät kenen autot on pihassa ja siihen on niin helppo kurvata auto parkkiin jos siel on jonku tutun auto ja mennä jauhaan paskaa.
oikeasti tiedän, en ole naiivi sinisilmänen idiootti.

Olisi tietysti hienoa, jos mies opettelisi soittamaan tai pistämään viestiä, että käyn moikkaamassa makea, menee vähän pitempään. Se olisi sitä toisen huomioon ottamista.

Peesi.
Olen kyllä tavannut näitä tapauksia, jotka on muuten kunnon kavereita ja aviomiehiä, mutta perheessä on silti kaksi yksikköä. 1. Mies 2. Vaimojalapset.
Ja nämä eivät puutu toistensa elämään. Eli mies saa tehdä ilmoittamatta ihan mitä huvittaa, koska ei ole edelleenkään tilivelvollinen kenellekään. Eli 30-vuotias murrosikäinen...
Älä ainakaan perhettä ala perustamaan tuon kanssa, jos ei lapsia jo ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

no ei tasan ole. mä niin tiedän 100% varmuudella keitä siel kuppilassa on ja mikä siellä on meininki. sori.
se on sopivasti tankkaus- ja kauppamatkojen varrella, siit ehti näät kenen autot on pihassa ja siihen on niin helppo kurvata auto parkkiin jos siel on jonku tutun auto ja mennä jauhaan paskaa.
oikeasti tiedän, en ole naiivi sinisilmänen idiootti.

Olisi tietysti hienoa, jos mies opettelisi soittamaan tai pistämään viestiä, että käyn moikkaamassa makea, menee vähän pitempään. Se olisi sitä toisen huomioon ottamista.

tätä mä olen koittanut sille sorvata, mut ei mee jakeluun :(

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
No missa se on? Sanoit etta tiedat missa se on? Missa se kay?

asutaan todella pienessä alle 5000 hengen kunnassa ja täällä ei ole mitään kahviloita eikä mitään. no, tänne avattiin pubi joka on arkisin auki 16-23 ja pidempään jos porukkaa riittää. se on monien vuosien tauon jälkeen eka paikka missä näkee kavereita ja missä mäkin usein iltaisin käyn kahvilla tai siiderillä näkemässä tuttuja. siellä sekin on. ja kyse ei ole mistään räkälästä tai siitä et siel käytäis vetämässä perseet vaan se on sellainen pienen tuppukylän "kohtaamispaikka". en tiedä osasinko nyt selittää.

Siis istuu pubissa, puhumatta sulle mitään ja sinä tosissaan uskot, että ei siinä mitään muuta ole. Siis ei petä. Miten hyväuskoinen voi olla? Vai onko sulla pubissa vakooja, joka vahtii miestä...

voin väittää et TUNNEN. en ainoastaan tiedä, van TUNNEN 99% asiakkaista ja koko henkilökunnan. tää on tosiaan helvetin pieni paikka jossa kaikki tuntee toisensa. sitä ei ehkä voi ymmärtää jos itse on kotoisin isommasta paikasta..

Juu, olen pienemmästä paikasta... Ja se, että tunnet kaikki, ei takaa, että miehes on uskollinen. Mutta voi toki olla niinkin, että viihtyy siellä paremmin. Minusta tuo ei ole kovin pieni vika, mutta makunsa kullakin.

Ihme hiippareita sitä onkin liikenteessä. Mä tekisin jätkälle samalla tavalla. Jotkut on niin ajattelemattomia (anteeksi sanavalinta) idiootteja, että kaikki täytyy oppia kantapään kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
No missa se on? Sanoit etta tiedat missa se on? Missa se kay?

asutaan todella pienessä alle 5000 hengen kunnassa ja täällä ei ole mitään kahviloita eikä mitään. no, tänne avattiin pubi joka on arkisin auki 16-23 ja pidempään jos porukkaa riittää. se on monien vuosien tauon jälkeen eka paikka missä näkee kavereita ja missä mäkin usein iltaisin käyn kahvilla tai siiderillä näkemässä tuttuja. siellä sekin on. ja kyse ei ole mistään räkälästä tai siitä et siel käytäis vetämässä perseet vaan se on sellainen pienen tuppukylän "kohtaamispaikka". en tiedä osasinko nyt selittää.

Siis istuu pubissa, puhumatta sulle mitään ja sinä tosissaan uskot, että ei siinä mitään muuta ole. Siis ei petä. Miten hyväuskoinen voi olla? Vai onko sulla pubissa vakooja, joka vahtii miestä...

voin väittää et TUNNEN. en ainoastaan tiedä, van TUNNEN 99% asiakkaista ja koko henkilökunnan. tää on tosiaan helvetin pieni paikka jossa kaikki tuntee toisensa. sitä ei ehkä voi ymmärtää jos itse on kotoisin isommasta paikasta..

Juu, olen pienemmästä paikasta... Ja se, että tunnet kaikki, ei takaa, että miehes on uskollinen. Mutta voi toki olla niinkin, että viihtyy siellä paremmin. Minusta tuo ei ole kovin pieni vika, mutta makunsa kullakin.

jos pettäis niin ei ainakaan tossa paikallisessa kenenkään tutun kanssa ja siellä se kaikki iltansa viettää ja samaan aikaan minä odotan sitä kynttilöiden ja hierontaöljyjen kanssa kotiin. mut nyt loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Suosittelen sinulle omien erivapauksien ottamista. Eli toimi vähän samaan malliin kuin miehesi. Jos hän yhtään on fiksu, niin varmasti pian tajuaa missä mennään ja miltä jatkuva epävarmuus tuntuu.

Juurikin näin!

Ei tuon luonteisten immeisten kanssa toimita niin, että annetaan samalla mitalla takasin. Eihän se mitään edes huomais, että eukko on poissa kun itse on levoton kulkija....ja poissa.

Se on melkeinpä vaan hyväksyttävä vika, tuo ei siitä mihinkään muutu. Läheltä yhtä tämmöistä seurannut...

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Ei tuon luonteisten immeisten kanssa toimita niin, että annetaan samalla mitalla takasin. Eihän se mitään edes huomais, että eukko on poissa kun itse on levoton kulkija....ja poissa.

Se on melkeinpä vaan hyväksyttävä vika, tuo ei siitä mihinkään muutu. Läheltä yhtä tämmöistä seurannut...

Näinhän se on. Omaa tekemistä ja menemistä vaan on hankittava.

"mä: Miksi sä et tee samaa sille? Mee muualle ku sille huoltikselle. Mikset???????"

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Entä jos ap:n ei tee mieli lähteä minnekään, voisko tämmönen olla mahdollista?!

No ei tietenkään tee mieli, mutta pakko on pakko.

Minä suosittelen sitä, että soittelet itse perään, kysyt osaisiko kertoa millon tulee, muistuta usein että teillä on sovittuja asioita. Minusta tuntuu ettei hän tahallaan unohda tulla, ei tahallaan ole ilmoittamatta sovituista menoista. Kyllä häntä harmittaa itseäänkin kun ei muista mitä on sovittu, ja jos toinen asia tulee mieleen ( ja kolmaskin ) niin ei sitä enää muista mitä oli tekemässä.

Minusta kuitenkin tuon asian kanssa oppii elämään. Sinulla on muuten ihana mies <3 Kun hyväksyt ettei hän tule sovittuun aikaan, ettei muista ilmottaa muutoksista.
Muistat että aina voi soittaa toiselle, eikä vain itse kiukutella kotona JA pohtia missä toinen on. Suuttua odotellessa silmittömästi ja kun toinen kotiutuu häpeissään niin annetaan palaa tuutin täydeltä syytöksiä ja uhkailuja...

Yhteistyössä