J
"jepjep"
Vieras
[QUOTE="jaana";28165570] Pissatulehduksessahan pitää juoda paljon, että se rakko puhdistuisi.
.[/QUOTE]
Ei ennen pissanäytettä. :headwall:
.[/QUOTE]
Ei ennen pissanäytettä. :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28166017:Jos mä pissaan 10 minuutin välein, mun rakkoni ei ole edes puolillaan, eli ei ole 'oikeata' virtsaamisen tarvetta.
Tiedän kyllä mistä puhun, sen verran monet tulehdukset olen sairastanut ja ap:n kuvailemin oirein myös.
Ei se kirvely 'huuhtoonnu' pois vaikka pissais miten usein, eikä rakko 'huuhtoonnu' yhtään sen kummemmin jos joka teelusikallisen mikä muodostuu käy heti laskemassa pohjalta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28166017:Jos mä pissaan 10 minuutin välein, mun rakkoni ei ole edes puolillaan, eli ei ole 'oikeata' virtsaamisen tarvetta.
Tiedän kyllä mistä puhun, sen verran monet tulehdukset olen sairastanut ja ap:n kuvailemin oirein myös.
Ei se kirvely 'huuhtoonnu' pois vaikka pissais miten usein, eikä rakko 'huuhtoonnu' yhtään sen kummemmin jos joka teelusikallisen mikä muodostuu käy heti laskemassa pohjalta pois.
10 minuuttia ei ole todellakaan mikään kunnollinen näyte josta pystyis katsomaan mitenkään hyvin. Pelkkä kipu ja kirvely ei myöskään aina ole vti oire jolla saa automaattisesti kuurin ns potilaan itsediagnoosina. Viljelykin katsotaan juuri siksi, että tiedetään MIHIN bakteeriin lääkettä määrätään, että olis mahdollisimman hyvä vaste eikä umpimähkään yleispätevää lääkettä joka ehkä tehoaa tai sitten ei.
Ellei 4 tuntia, niin edes kaksi. Pystyy olla. Kipuihin voi koettaa ottaa särkylääkettä. Ja jos kipu johtuu vaikka virtsakivistä, siihen ei todellakaan se umpimähkään puhelimessa määrätty antibiootti auta yhtään. Näytteen saatua voi sitten taas ravata useasti pissalla.