Voi luoja,en vaan jaksa kohta enää,en en en,sanokaa nyt mitä pitäis tehä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli meil ollu aviomieheni kanssa noin vuos seksitöntä liittoa,ollaan alkukesästä puhuttu että mä en vain jaksa nyt huomioida miestä,iltasin lasten mentyä nukkumaan olen vain niiiin poikki että alkasin hänen kanssaan keskusteleen hänen työasioistaan.Ajauduin aina iltasin tälle palstalle ja muutenkin nettiin..

Hoidan lähes kaikki lapsiin liittyvät asiat,ja muistan menot,kuskaan ja mies on koko mein yhesoloajan pystynyt tekemään töitä miten haluaa ja millä aikataululla haluaa.

Nyt sitten sanoin hälle että otan piitkästä aikaa rentouttavaa aikaa ja juon kotona nyt muutamat.Hän teki lähtöään kaverinsa mökille..Nyt sitten lähteispäälle päätti ruveta sanomaan,kun koko päivän tuossa soffalla kattellut televisioo että mennääs sekstaamaan..no en luvannut,sanoin että niin monen asian pitäis muuttua mistä olemme puhuneet ja keskustelleet.

Hän sanoi että annas seksiä ni unohtuu,edelleen sanoin en,hän sanoi että mene sit kädelle...voi vitsi...kun vaan ei kohta enää jaksa ei.

En tajua mitä täs pitäis tehä??

En haluu pahottaa miehen mieltäkään seksittömällä ajalla enkä tee sitä kiusaamisen tarkotuksena tai että kiristäsin,en vain jotenkin kykene.

kokeile antaa, vaikkei niin huvittaskaan? eihän sitä tiedä, vaikka innostusitkin? mutta ei tuo kyllä reilua ole miestäsikään kohtaan. pitemmän päälle alkaa varmaan muut naiset kiinnostamaan...
ja jotain terapiaa voisin suositella myös. eihän tuo nyt ihan normaalia ole, että terveeltä ihmiseltä häviää halut tyystin.

Kirjoittajalle voimia kovasti,taidat olla suhteellisen uupunut.Ajattelis että miehesi olis jo vuodessa huomannut että olet väsynyt ja auttanut sinua,edes hiukan,täten olisit varmasti löytänyt voimia myös parisuhteelle.En osaa sanoa mitä pitäisi tehdä mutta kannattaa miettiä mitä elämältä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kkg:
joskus pakko antaa vaikka ei huvita

Höpöhöpö.

no enpä tiedä,
mua ei ole huvittanut, eikä haluttanut sitten viimeiseen 8 vuoteen. ei tippaakaan.

mies rakastaa mua, sanoo ja näyttää sen. ei halua , ei kaipaa,. ei etsi muita.

ja on tästä puhuttu, itketty ja puhuttu,ja itketty..
Molemmat.

ja olen tullut siihen tulokseen että joskus on pakko, vaikkei huvita. eikä se niin hirmuisen kamalaa ole, kun mukaan lähtee.

kun se vaan loppus nopsaan.

Tuolla ylempänä joku mainitsi teidän olevan oravanpyörässä - kuulostaa aika samalta kuin meidän oravanpyörä. Oon itse kahden vuoden katkonaisten yöunien ja pääasiassa yksin lapsesta vastuussaolon vuoksi sen verran väsynyt, että kun lapsen illalla saa nukkumaan, ei seksi todellakaan ole ensimmäisenä mielessä. Tai voisi ollakin, jos mies olisi tarjonnut apuaan, että jaksan, tai edes ollut valittamatta siitä, että en ole jaksanut siivota joka huonetta... Sitten kun enemmän tai vähemmän riidellään muutama päivä, niin mä haluaisin että mies ensin huomaisi käyttäytyneensä huonosti ja korjaisi asenteensa mua kohtaan ja sen jälkeen voisin halutakin seksiä. Mies taas näkee ratkaisun olevan siinä, että nyt heti seksiä ja sitten on kaikilla parempi fiilis. Huoh. Kun on vaikea haluta, jos kokee olonsa loukatuksi. Siinä se oravanpyörä sitten on...

Voimia ap:lle teidän oravanpyörään! Toivottavasti löydät jostain sellaista positiivista energiaa, jolla jaksaisit hakeutua miehen läheisyyteen ja pystyisit ottamaan vaikka pienen ensimmäisen askelen, vaikka se ei seksiä olisikaan. Jos sitten mieskin tajuaisi muuttaa omassa käytöksessään edes jotain pientä asiaa. Jne.

Yhteistyössä