voi luoja mä olen lapsiin sekaantuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vajoo maan alle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:headwall: että jätkä oli ihan baariin päässy.. :whistle:

Miksi ei? Minäkin kolusin tuon ikäisenä kaikki kaupungin baarit :D
on sitten varmaan jätkä ollu vanhemman näköinen,ku ei oo papereita tarvinnu näyttää :whistle: mä en kolunnu :saint:

no niinhän se ap kirjotti että luuli vanhemmaks :) Niin varmaan silloin on myös moni muukin luullut, myös portsarit.
joo..multakin kysyttiin paperit k-18 paikkaan viime kesänä..olin vähän että :o ikinä ennen oo kukaan epäilly,ettenkö ois täys ikänen :D

Kyllä se nyt pitäisi näkyä jo puheissa, että on 16v. ihan varmasti. Minusta tuo on tosi törkeää ja oksettavaa, vaikka hanttiin ei pistänytkään niin lapsihan tuo vielä on.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
|O |O Minua ei kyllä naurata yhtään! 15v. ei kyllä todellakaan ole mikään kypsä yhtään mihinkään. |O

mä en kans tajua mitä hauskaa tässä on?

En tajua minäkään. Kyllä aikuisen pitäisi osata katsoa nämä asiat. :xmas:

todellakin! Minä en voi uskoa, että 15v. voi luulla täysi-ikäiseksi ei sitten millään. Jutut on niin eri tasoisia, vaikka olisi kuinka "pikkuvanha"

Alkuperäinen kirjoittaja olen tätä mieltä:
Kyllä se nyt pitäisi näkyä jo puheissa, että on 16v. ihan varmasti. Minusta tuo on tosi törkeää ja oksettavaa, vaikka hanttiin ei pistänytkään niin lapsihan tuo vielä on.

puheet oli kuule ihan normeja aikusmaisia,pedissä ihmettelin kun kukaan ei ole noin ottanu huomioon mua ,vaikka olis kuinka vanha ollut,siis oli todella huomaavainen.kasvoiltaan hän on parikymppinen,sitä luuli kaikki.
Tämä poika on sitä paitti isä,sain senkin tietää hetki sitten että sillä on romaninaisen kanssa puolivuotias laps,ja toinen tulossa jonkun muun kanssa.
Törmäsin meinaan siihen tänään aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Siis miksi ihmeessä ette kysy ensin ikää??? |O |O |O |O
kuinka moni oikeesti kysyy ikää jos tapaa baarissa jonkun?
ei mulla ole ikinä käyny mielessä kysyä,mut osaanpa olla tästä eteenpäin hieman tarkempi.

no en mä ainakaan ole keneltäkään ikää kysynyt jos baarista on tarttunut joku matkaan. sitä kuitenkin olettaa toisen olevan täysi-ikäinen ja sitä paitsi nykyään pojan klopit on saman näköisiä, oli ikää 15 tai 22. itsellä oli kevällä mies seuraa jonka iäksi paljastui just ja just 18v.. itse luulin yli 20 vuotiaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:

ja vaikka ap ois sen iän kysyny ei se sitä kato että se tyyppi ois oikean ikänsä sanonut |O on se varmaan sitte alettava henkkareita kyselee ennen sänkyy menoa.. :whistle:
ei varmaan olis sanonu,enkä todella olis uskonu et se todella on muka alle 18.

ja vaikka ap ois sen iän kysyny ei se sitä kato että se tyyppi ois oikean ikänsä sanonut |O on se varmaan sitte alettava henkkareita kyselee ennen sänkyy menoa.. :whistle:

No joo, kyllä ois syytä varmaan jonkun verran tuntea henkilö, jonka kanssa harrastaa seksiä! |O Ihan oman turvallisuudenkin takia jo!

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Jos olisi niin päin, että olisi 25v mies ja melkein 16v tyttö, niin palstallakin olisi tuomitsevaa, huuto-hymiöiden sävyttämää tekstiä...
tässä on vaan aika kakspiippunen juttu,tuollaiset jotka tulevat baariin ja ottavat mukaansa vanhemman,siis kun sua ei kukaan pakoita sä ite kysyt mennäänkö jatkoille,väärin se on mutta mikä hitto tuon ikäiset saa tekemään niin?

No joo, kyllä ois syytä varmaan jonkun verran tuntea henkilö, jonka kanssa harrastaa seksiä! |O Ihan oman turvallisuudenkin takia jo!

kortsu on siihen turvallisuuteen,mulle on riittäny nimi ja et on hyvännäköinen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuinka moni oikeesti kysyy ikää jos tapaa baarissa jonkun?
ei mulla ole ikinä käyny mielessä kysyä,mut osaanpa olla tästä eteenpäin hieman tarkempi.

Peesaan kyllä tätä. Ei varmaan tuu mieleen baarissa että olis alaikänen ja varsinki ku romanit kyllä monesti näyttää vanhemmilta. Tai niistä ei silleen oikeen osaa sanoo minkä ikäsiä ne on. Varsinki tollasista 15-25 vuotiaista enkä mä vaarmaan osais vanhemmistakaa. Sen jo sit älyän ku alkaa harmaata olla ohimoissa...

Yhteistyössä