A
AavikonNorsu
Vieras
Anna-Leena Härkösen : ei kiitos
siis niin hyvä ja niin naurattava, ihan mieletön, suosittelen..tänään alotin ja kohta luen loppuun kun tyttö menee nukkumaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Anna-Leena Härkösen : ei kiitos![]()
siis niin hyvä ja niin naurattava, ihan mieletön, suosittelen..tänään alotin ja kohta luen loppuun kun tyttö menee nukkumaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Mä oon meinannut kans lukee ton monet kerrat, mutta en oo vielä saanut aikaseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Pitääpä lukea. Tykkään Härkösen kirjoista, joten eiköhän tuokin ole ihan hyvä kirja.
Itselläni paras viime aikoina lukemani kirja on kyllä Åsa Larsonin Kunnes vihasi asettuu.
Dekkari, jossa Torniojoesta löytyy nuoren naisen ruumis ja sitä sitten selvitellään. Vaikka tarina sinällään on ikävä, on kirja kirjoitettu todella kauniisti ja henkilöt ovat inhimillisiä.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Pitääpä lukea. Tykkään Härkösen kirjoista, joten eiköhän tuokin ole ihan hyvä kirja.
Itselläni paras viime aikoina lukemani kirja on kyllä Åsa Larsonin Kunnes vihasi asettuu.
mistä kertoo??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä luen juuri härkösen heikosti positiivinen. En pidä kyllä sen sisältämästä sekavasta kerronnasta, onko tämä ei kiitos samanlainen vai onko se enemmän soljuvaa yhteen putkeen menevää kerrontaa. Ei hyppäilyä siellä täällä.