Tiedättekö mikä on pahempaa kuin suursiivous?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Perfektionistin suursiivous |O Kun kaikki pitää olla niin justiinsa eikä melkein tehty. Tänään alotin ja oon ihan varma että tässä menee vuosi ja kun saan siivottua loppuun niin voi samantien alottaa alusta :xmas: =) Hirvee määrä tavaraa menee muuten kans roskiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Perfektionistin suursiivous |O Kun kaikki pitää olla niin justiinsa eikä melkein tehty. Tänään alotin ja oon ihan varma että tässä menee vuosi ja kun saan siivottua loppuun niin voi samantien alottaa alusta :xmas: =) Hirvee määrä tavaraa menee muuten kans roskiin..

Haluutko mun osoitteen, mä tarttisin juuri sinua nyt meille :ashamed:

täällä myös perfektionisti!!! Meni 2 päivää kun tein kevätsiivouksen kun joka kaapin nurkkakin piti puunata. Mutta vielä kauheempaa on perfektionistin suursiivous kun mies on kotona :D

Muutosiivous ei ole kivaa joo. Nyt tarttee kyllä melkein sama tehdä, kaikki tavarat puretaan kaapeista pois, turhat pakataan roskiin. Sitten hinkataan niin maan perusteellisesti ne kaapit, seinät, lattiat, katot, ikkunat, hyllyt, patterit, listat ja kaikki :o Voi apua, mä sain tänään vasta 2 kaappia pestyä. Ja roskia tuli muuten 4 muovikassia =)

Puoliksi tehty remontti, raskauspahoinvointi, uhmaikäisen muksun paimentaminen yhdistettynä perfektionistin muuttosiivoukseen vanhassa ja uudessa asunnossa. Kokemusta viime keväältä. En suosittele.

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
täällä myös perfektionisti!!! Meni 2 päivää kun tein kevätsiivouksen kun joka kaapin nurkkakin piti puunata. Mutta vielä kauheempaa on perfektionistin suursiivous kun mies on kotona :D

2 päivää? Aika nopee oot :D Mulla taitaa mennä 2 kuukautta. Tosin en mä aamusta iltaan tänään ainakaan siivonnut. Meillä saa miehen ja pojan perässä juosta rätti toisessa kädessä ja toisella noukkia tavaroita joka paikasta..

Yhteistyössä