voi luoja, äsken kaupassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prisma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prisma

Vieras
tänään oli kyllä kaupassa joku komeiden miesten kauppapäivä :p voi luoja sentään kun oli komeita miehiä!! :o siinä munakoisoja valitessa olis tehny mieli valita pari miestäkin sinne kärryyn :p ah, siis oikeesti, harvoin miehiä katon tolleen, varsinkaan ruokakaupassa mutta nyt, ah :p yks isompi lauma jossa kaikki oli niiiin syötävän komeita, lisäksi vielä pari "erillistä" yksilöä siellä täällä,meinasin mennä ihan sekasin ja puolet ostoksistakin unohtu :D :ashamed: ja tämä komea joukko tuli vielä viereiselle kassalle, hyvä että nimeni oikein sain kirjotettua :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
=) sait ainakin silmänruokaa jos et sitä oikeaa ruokaa sinne kärriin :D

no sitä todella sai! :D mä en ymmärrä mistä ne kaikki oikeen sinne tuli ja samaan aikaan :D ihan sama mihin katoin, hyvä etten kompastunu :D :p aika monella oli olutta valikoimissaan, että liekö kisoja menossa johonki kattomaan... taidankin tästälähin käydä ihan tarkotuksella aina just ennen jotain urheilukisoja kaupassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja oona1986:
Missä prismassa tällasta tapahtuu?

espoossa, olarissa :D mut ei ne siellä varmaan enään ole, ku lähtivät samaan aikaan ku minä, ainaki suurinosa ku törmäsin vielä kassalla tähän isompaan joukkoon :D :p

Kerrankin noin päin :D Myö oltiin siskoni ja muksujen kanssa kesällä Kesämaassa ni voi luoja...koko ajan tuntu, et mihinkään suuntaan ei voi katsoa, ku paikka oli tupaten täys miehiä pienissä speedoissaan :x |O :x Ne vaan osaa olla malliltaan maailman karmivimmat uimahousut....

Alkuperäinen kirjoittaja homo :
Oletko varma, ettei ollut kyseessä joukko puppelipoikia? Niistä on jotkut tosi komeita ja miehekkäitä.

no enhän mä tietenkään VARMA voi olla, paitsi niistä yksittäisistä yksilöistä jotka kulki vaimon/tyttöystävänsä kanssa :D
mutta eivät olleet sellasia perushomoja, vaan miehekkäitä rokkareita tatuointeineen (hillitysti, ei liikaa) jne. mutta vaikka olis homoja ollut niin ei vähentäny kyllä silmäniloa yhtään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja prisma:
Alkuperäinen kirjoittaja oona1986:
Missä prismassa tällasta tapahtuu?

espoossa, olarissa :D mut ei ne siellä varmaan enään ole, ku lähtivät samaan aikaan ku minä, ainaki suurinosa ku törmäsin vielä kassalla tähän isompaan joukkoon :D :p

Mäkin käyn tuossa mainitussa paikassa melko usein, mutta miksi mun kohdalle ei ole koskaan silmänruokaa osunut? Ainakaan en muista. :headwall:

Yhteistyössä