Voi kyynel!nyt koko maailma hajos ='(

tai no,on se hajonnu jo tässä muutaman kuukauden aikana moneen kertaan mutta eilen taas.
olen varmaa aikasemminkin täällä puhunut isän maksa/haima syövästä.
nyt on pakko avautua ja puhua tää kaikki..just nyt koska muuten sekoan |O
isä sai helmikuussa tietää sairastavansa maksa syöpää,joka nyt on levinnyt keuhkoihin ja haimaan.MITÄÄN ei ole enää tehtävissä :snotty:
ensin lopettivat syöpähoidot ettei kaikki sisuskalut sano itteään irti,eli nyt sitten vaan lääkitän kipuja niin pitkälle kun on tarvis.

keuhkot kerää nestettä, :snotty: happiviikset ovat välttämättömät koska hapenottokyky huono.
Eilen kävin häntä katsomassa peijaksessa.ei muistanut mitä oli ½ tuntia sitten syönyt (johtuu lääkityksestä,jos oikein ymmärsin),vastaukset kysymyksiin tulee viiveellä.
on hirveää katsoa kun toinen selvästikkin kärsii.
isä on vain luuta ja nahkaa (aina ollut rehevässä kunnossa),olivat jo terhokotia ehdottaneet ja isällä olisi ollut sielä paikkakin valmiina mutta hän ei halua sinne.
nukkuu kuulema kotona mieluummin pois.

Itse pelkään kohdata hänet taas uudestaan ja uudestaan.jotuu varmaankin luopumisen pelosta ja siitä että viimeiset viikot ovat pelkkää odottamista.
isäkin tietää ettei kauaa enää elä,kaikista pahinta minulle on odottaminen ja se että tietää ettei tämä paha olo lopu koskaan :snotty:

en ollut yhteydessä isääni n. 10 vuoteen äitini toimesta,valehteli asioita puolin ja toisin.Nyt vasta viime syksystä lähtien olen pitänyt isään taas yhteyttä ja koen menettäneeni TODELLA paljon.ja olen siitä katkera,isolla K:lla.Myönnän.
miten tämmösestä pääsee yli?
ainahan sitä miettii ja tietää että jossain vaiheessa vanhemmat kuolevat ja jne. mutta sen kuvittelee vasta vuosien päähän.isä on 43 vuotias,ja meillä on aikaa enää muutama viikko..
isä näyttää ja kuulostaa niin vihaselta,kun halasin ei hän jaksanut edes kunnolla enää puristaa.

no,tulipahan purettua..ja olisi kiva jos kukaan ei pahottaisi mun mieltä yhtään enempää.
olkaa mieluummin vastaamatta jos ei ole mitään hyvä sanottavaa :ashamed:
 
siili
onpas sulle nyt kertynyt paljon murheita kannettavaksesi. mutta niinhän sitä sanotaan ettei kenellekään anneta enempää kuin jaksaa kantaa.

en osaa neuvoa miten pääsisit surun ja katkeruuden yli,mutta koita vaikka muistella hyviä hetkiäsi isäsi kanssa,ja olla iloinen että sait näinkin kauan olla hänen kanssaan.ihan jo tulevan lapsesi hyvinvoinnin takia. tietenkin kun aika tulee ja isäsi pääsee kivuistaan,on hyvä surra suru pois. haleja!!
 
:hug: iso lohdutushali. tiedän tasan tarkkaan,miltä sinusta tuntuu.. oma isäni oli samanlaisessa kunnossa 6v sitten. haimasyöpää sairasti ja kuihtui pois :'(


jaksamisia paljon sinulle :hug:
 
hankalaa ainaskin henkisesti tän tekee se että esikon la on 19.päivä tätä kuuta...kun mietin että kerkeekö isä nähdä edes pikkusta ja miten sitten selviän kun nytkin tutnyuu että kaikki kaatuu päälle.
onhan tuo mies tossa auttamassa mutta en mä voi lasta hänenkään harteille lykätä ihan kokonaan :/
 
jalmir harmaana
Voimia!!!
Menetin äitini hänen ollessa 54-vuotta,9:n vuoden sairastamisen jälkeen.Ei ollut mahdollisuutta parantua,raskasta oli seurata vierestä,kun äiti kuihtui pois.
 
:hug: Paljon voimia sinulle. Tiedän miltä tuntuu katsoa vierestä kun läheinen kuihtuu syövä takia pois. Nämä on niitä hetkiä kuin ei oikein sanoja löydy. Oon pahoillani sun puolesta ja toivon että saat voimaa olla isäsi rinnalla loppuun asti.
 
:hug: Paljon voimia tulevaan ,ymmärrän myös että olet katkera siiitä että sulla on mennyt 10v niin että et ole isääsi tavannut...mulla on sama tilanne paitsi että me ei olla vieläkkän isän kanssa tekemisissä(eikä äidin) ,mutta sulla on tietysti ikävintä se että teillä ei ole enään yhteistä aikaa jäljellä :(

Olen pahoillani puolestasi :hug:
 
äity
tiedän tunteen ainakin jotenkin..

Minä en ollut isäni kanssa yhteydessä 20 vuoteen ja vihdoin kun sain hänet kiinni ja aloimme tutustumaan, hän yhtäkkiä aivoverenvuodon ja kuoli puolessa tunnissa, ehimme tutustua 1v4kk liian vähän aikaa! Jaksamista!!
 
yoi
jaksamisia!

itse menetin oman isäni viime syksynä yllättäen ja harmittaa kun en kerennyt sanomaan kaikkea mitä halusin... mummoni kuoli muutaman viikon päästä tästä ja eli reilun viikon sen jälkeen kun sai "kuoleman tuomion" (hänellä petti munuaiset). sillon kerkesin sanoa mitä halusin, mitään ei jääny mielen päälle... tarkoitan tässä että muista puhua kaikesta mikä mieltäsi painaa ettei jää harmittamaan!
 
mami
Jaksamisia... Menetin isäni 2v sitten juuri saman sairauden vuoksi, jopa samalla tapaa levinneen ja hyvin lyhyessä ajassa. Kertomasi asiat olivat niin tuttuja... :/ Voimia.. muuta en osaa sanoa...
 
huomena menen käymään peijaksessa,ensin meinasin etten mene ollenkaan että sitten vasta kun isä on kotona.
pakko päästä sinne,en ekstä olla kotona,itken mieluummin sitten siellä kun yksinäni kotona.
hakuan kertoa isälle että rakastan,ja etten koskaa unohda.
 

Yhteistyössä