Voi kun tällaisia päiviä ois enemmän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Oon ollu aamusta asti täynnä virtaa, pessy neljä koneellista pyykkiä, siivonnut keittiön, raivannu lastenhuoneen ja olkkarin, pessy kaapinovet ja muut ovenkahvat, leikkiny lasten kanssa, tehny ruokaa, pessy vessan... Siis saanu enemmän aikaan ku viime kuussa yhteensä :ashamed:
Kai se on totta, kevät tulee! Silloin saan aina näitä pirteyskohtauksia.

Huoh, tulispa mullekin :(
Kuumetta oli eilen 39, ja kämppä on just sen näkönen. Mies onneks edes jo vähän paremmassa kuosissa, jakso käydä jopa lapsien kans ulkona.

Toivottavasti ennen pääsiäistä saisin itsekin tollasen kohtauksen...

Alkuperäinen kirjoittaja tikru84:
oho :D monelta oot päivän alottanu?

Mä heräsin vasta seiskalta, ja hommiin aloin kaheksalta :) Konekin on ollu auki koko päivän, ja silti vaan oon saanu hommat tehtyä. Vielä vois jotain, jos keksis mitä... :saint:

mä sain tästä nyt jonkinlaista motivaatiota, joten ryhdyn toimimaan heti ku oon syöny tän appelsiinin... kiitti energioista :flower: =) sulla ei luulis enää paljoo olevan tekemistä?

Alkuperäinen kirjoittaja tikru84:
mä sain tästä nyt jonkinlaista motivaatiota, joten ryhdyn toimimaan heti ku oon syöny tän appelsiinin... kiitti energioista :flower: =) sulla ei luulis enää paljoo olevan tekemistä?

Ole hyvä :)
No ei oikein mitään ole, toki voisin keittiön tuolit pestä. Ja yhden koneellisen vielä saa kuivumaan, joten sen vielä pyöräytän.
Hyvää siivousintoa!

Yhteistyössä