voi kun jaksaisi poistaa exän kuvat valokuva albumeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksaisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksaisi

Vieras
ja kaikki yhteiset kuvat mutta ei vaan jaksaisi.en mä niitä hävitä mutta pitäs silti poistaa muiden kuvien joukosta ja laittaa vaikka toiseen albumiin ja jemmata tonne muistojen laatikkoon mutta kun ei pysty vieläkään katsomaan niitä kuvia.

Älä katso vähään aikaan niitä albumeita. Ei kai niitä nyt tarvitse sieltä poistaa. Mä en ole poistanut enkä piilottanut elämästäni lähteneiden ihmisten kuvia. Yhden kuva on valokuvakehyksessäkin muiden läheisten kuvien joukossa.

[QUOTE="Sinkku";25362522]En ymmärrä miksi vanhan exän kuvat/tavarat pitää poistaa elämästä. Ei se kuitenkaan tuo takaisin niitä aikoja mitä sen eksän kanssa on viettänyt.[/QUOTE]

no enhän mä niitä kokonaan poista,siirrän vaan toiseen paikkaan.ja pidänhän mä exän antamia vaatteita ja laukkuja.No olen mä jemmannu laatikkoon kyllä kaikki pehmot ja liput ja laput ym jutut mutta en mä niitä minnekään hävitä kunhan pistän silmistä pois.Minusta ei vaan tunnu kivalta jos joku rupe katsomaan albumeita tai vaikka ite katson ja siellä se petturi töllöttää hymyissä suin.Poissa silmistä poissa mielestä.

tee niinku mun mummo ex mieheni kuville ku katsoin hänen albumiaan niin oli ostanu tiimarista sellasia kiiltäviä kalatarroja ja joka kuvassa mun miehen pään kohdalle oli liimattu sellanen=) hääkuvat oli tosi mielenkiintosia ku sulhasen pää oli sensuroitu kalatarroilla. Itse olisin ehkä kehitellyt jostain sika-tarroja...

• Tykkää
Reactions: säpäle
Älä poista, vaan anna ajan kulua. Ei niitä albumeita nyt ole pakko selailla. Parin vuoden päästä viimeistään ei harmita kuvat tai jopa harmittaa, jos olet mennyt ne poistamaan. Albumeissa kuuluu näkyä koko elämä, eikä vaan siloiteltu versio todellisuudesta.

Yhteistyössä