Voi kettulanväki sentäs, kiva huomisaamu tiedossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelmansa kullakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelmansa kullakin

Vieras
Ei pitäs valittaa, mutta vähän valitan.

Mies lähtee töihin 6 maissa ja mä lähden työkaverin kyydillä sellaiseen koulutukseen klo 8.

Tähän asti menee oikeen mukavasti. Mutta mun tarvii siks tempasta toi 3 päivää pakkasessa seissy auto käyntiin et voi viedä lapsen eskariin 2km päähän vähän ennen kahdeksaa.

Eli mies laittaa mun auton lämpeneen lähteissään, mä kerään ipanan kamoineen kasaan ennen kasia, ajan tohon 2km päähän, tiputan ipanan eskariin, ajan takasin kotipihaan ja hyppään työkaverin kyytiin ja lähdetään sinne koulutukseen -mikä on eri suunnassa kun se eskari.

En tunne tätä työkaveria sen kummemmin, mulla ei esim.ole sen puh.nroa enkä tiedä kehtaanko ylipäätään kysyä et voitasko viedä lapsi samalla, mut kyydissä muitakin niin en kehtais... Jotenkin ahistaa toi auto käynnistää tommosta varten.. Mut pakko se on eikä auta itkut markkinoilla, mutta kyllä vähän ärsyttää!

Nämä pakkaset nimenomaan mua tuskastuttaa kun oon ymmärtäny, että ei tee autolle hyvää tuollanen "miniajelu" käynnistely ja sammuttelu ja taas seisoo paikallaan vuorokauden....?

Ja kyllä mua ärsyttää kun asiat ei suju viuh vaan, mä vihaan talvea ja tätä kylmyyttä, jos olis kesä niin mentäs vaikka fillareilla sinne eskariin, ihan eri asenteella ja mielellä kun nyt kun sinne jäätyy 3 sekunnin sisään :(

Kuolen täällä nauruun... Jos nyt edes ajaisitte sen auton tänään kertaalleen lämpimäksi niin voisi huomenna olla edes mahdollisuus saada se käyntiin. Ei ne autot käytöstä rikki mene vaan siitä jos seisotetaan päivätolkulla näillä keleillä.

Kuolen täällä nauruun... Jos nyt edes ajaisitte sen auton tänään kertaalleen lämpimäksi niin voisi huomenna olla edes mahdollisuus saada se käyntiin. Ei ne autot käytöstä rikki mene vaan siitä jos seisotetaan päivätolkulla näillä keleillä.

No se on hyvä että sulle tulee tästä hyvä mieli ja kuolet siellä nauruun =)
Ei tää mikään iso ongelma ole ja jo aloituksessani kirjoitin et ÄRSYTTÄVÄÄ.
Se, että tämä ei teitä ärsytä, ei tarkoita ettei se saisi mua ärsyttää.

Mua ei kiinnosta lähtee mitään pillurinkiä tonne pakkaseen turhanpäiten ajeleen.

Yhteistyössä