voi jàrkytys.... titi nalle

oi ja meillä on tykänny kaikki kolme lasta todella paljon näistä että oli ihan pakko ostaa dvd versioina tälle nuoremalle kun esikoinen ne on aikanaan kuluttanut (noi vhs-versiot) loppuun. Odottelen että saan liput kuopukselle konserttiin ens syksyllä. Ja so? miks meijän aikuisten pitäis tykätä samasta kuin lapset, en oleta et lapset tykkäis samasta musasta kun me aikuiset

Lukematta koko ketjua..
Itse olin pienenä iso ti-ti fani, varmaan osaksi kun tavallaan tunnettiin Riitta. Nyt poika on tosi kova ti-ti fani, mutta itse ei välttämättä kovin pitkään jaksaisi kuunnella..ja riitan ääni ja puhetapa tulee korvista :whistle: No mutta pojan takia pitää kestää :D

Lukematta koko ketjua..
Itse olin pienenä iso ti-ti fani, varmaan osaksi kun tavallaan tunnettiin Riitta. Nyt poika on tosi kova ti-ti fani, mutta itse ei välttämättä kovin pitkään jaksaisi kuunnella..ja riitan ääni ja puhetapa tulee korvista No mutta pojan takia pitää kestää
Lainaa
Mistä tunsit Riitan? Olitko hänen muskarissa?

Meillä on kans 2v fani. Se oli oikeasti hyvä se dvd jossa oli Torsti Torakka ym.. Liian katselun takia meillä meni se rikki. Muistaisko joku mikä sen dvd:n nimi on??
Lainaa

Pikku possu

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Meillä on kans 2v fani. Se oli oikeasti hyvä se dvd jossa oli Torsti Torakka ym.. Liian katselun takia meillä meni se rikki. Muistaisko joku mikä sen dvd:n nimi on??
Lainaa

Pikku possu

Kiitos, just itekin sitä selvittelin ja löysin!

mielestäni vanhemmat titi videot on kivoimpia niillä on kunnon lastenlaulut. Nyky titi videot ja cd ovat iskelmällisiä. Kuka muistaa Titin pikku kakkosen jaksot? Ne olivat ihania

Alkuperäinen kirjoittaja leppäkerttu:
Lukematta koko ketjua..
Itse olin pienenä iso ti-ti fani, varmaan osaksi kun tavallaan tunnettiin Riitta. Nyt poika on tosi kova ti-ti fani, mutta itse ei välttämättä kovin pitkään jaksaisi kuunnella..ja riitan ääni ja puhetapa tulee korvista No mutta pojan takia pitää kestää
Lainaa
Mistä tunsit Riitan? Olitko hänen muskarissa?

Hän oli joskus sijaisena siinä muskarissa missä olin ja vanhempani tunsi hänet vissiin jotain muuta kautta. En muista enää tarkkaan muuta, kuin että ti-ti oli silloin kova juttu :D

Minäkään en siitä tykkää, mutta se on ainuita ohjelmia mikä sopii mun mielestä taaperoikäiselle ja voi olla opettavainenkin. Ei liian vaikeaa juonta (jos juonta ollenkaan) ja kivoja yksinkertaisiakin leikkejä ja Riitta kivasti osaa puhua pienille lapsille mikä sekin voi olla opettavaista kun samaa pätkää näyttää toistellen välillä. Meidän tyttö on tosi titifani.

Ei oo mun suosikki, paitsi se kipale "otathan mut syliin" :'(
Lapset tykkää, meillä on jo kuus dvd:tä... Mutta mä kannustan noita muutenkin musiikin pariin, niin nuo on siihen ihan omiaan. Tarttuvuia kappaleita, ja lapsia varten :)

Yhteistyössä