voi jàrkytys.... titi nalle

ei olekkaan tarkoitettu aikuisille. miksi kaiken pitäis olla toteutettu kamalan suureellisesti ja valtavilla rahamäärillä? meillä on molemmat lapset aikanaan tykänny kovastikkin ja 3v rakastaa titiä yli kaiken siis edelleenkin. minustakin kiva ohjelma..inhon niitä lasten ohjelmia mitä isompi 8v katsoo.aina hirveetä mökää ja huutoa..

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Saako teidän lapset kuitenkin katsoa näitä ohjelmia, mistä ette itse tykkää?
Vai meneekö oma tykkääminen lapsen maun edelle?

meillà saa, etenkin kun nàin kuulee toista àidinkieltààn. mutta itse en voi kyllà moista kattoa, ei mahda mitààn.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Mutta Italiassa on mun mielesta jotenkin huonoja lastenohjelmia... paljon niita japanilaistyylisia joita inhoon. No ei se Ti-Ti nalle munkaan suosikki oo ; )

en oikein tiedà, meillà pyòrii aina tuo skyn taivaskanavat italiaksi. nomr. telkussa aika vàhàn lapsille

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Juu, kuule, ei kannata paljon huudella jos lukee suomalaista scifiä. :o

Vaan tämän yhden, vannon sen. Samaa aihepiiriä tulee joku dokumenttiohjelma tai sarja joltain kanavalta (hyvä lähde, myönnän, surffasin kanavia), eli mitä jos ihmiset katoaisi maapallolta, miltä näyttäisi 10-20 vuoden kuluttua. Pitäis katsoa, mutta olen siellä mitä-ei-saa-leuhkien-mainita :D

heh, musa ihan jees, mutta en mäkän sitä kyllä siedä katsoa. Se riitta esiintyy kyllä jollekin aivan muille kuin lapsille. Ihmeellisiä vaatevalintoja lastenohjelmiin. Näyttää siltä niinkun poseerais ihan viimisen päälle ja sillä on aina jotkut ihme korkkarit ja jokukorsetti sit se tosiaan niillä yrittää jotain räväkköjä lasten hyppelyitä siellä, Silti laulaa niin kun joku iskelmäyrittäjä... Muuten ihan hyvä. Vaikka itse en tykkää niistä nalleistakaan, mutta ne sentään sopii lastenohjelmaan toisin kuin tuo yks lallattelija... :D Itsellä ei lapsia ole, mutta saa ne sitä katsoa vaikka en itse siitä tykkääkään, toivon vaan ettei nekään tykkää...

lapsi katsoa ohjelmia mistä itse en tykkää esim. tuhkimo ja muut disney piirretyt..inhoan kun niissä on musiikki aina niin kovalla ja jos laittaa pienemmälle niin puhe taas ei kuulu..

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä kai se menee:
heh, musa ihan jees, mutta en mäkän sitä kyllä siedä katsoa. Se riitta esiintyy kyllä jollekin aivan muille kuin lapsille. Ihmeellisiä vaatevalintoja lastenohjelmiin. Näyttää siltä niinkun poseerais ihan viimisen päälle ja sillä on aina jotkut ihme korkkarit ja jokukorsetti sit se tosiaan niillä yrittää jotain räväkköjä lasten hyppelyitä siellä, Silti laulaa niin kun joku iskelmäyrittäjä... Muuten ihan hyvä. Vaikka itse en tykkää niistä nalleistakaan, mutta ne sentään sopii lastenohjelmaan toisin kuin tuo yks lallattelija... :D Itsellä ei lapsia ole, mutta saa ne sitä katsoa vaikka en itse siitä tykkääkään, toivon vaan ettei nekään tykkää...

Mun mielestä noi on just lapsille noi sen asut. Lapset rakastavat sitä, että pukeutuu nätisti (ei tuulipukuun), värikkäästi ja korkeakorkoisiin kenkiin.

Minä tykkään ja lapset myös! Minusta juuri sopivaa lastenohjelmaa. Osaan kaikki laulut ulkoa =) Eikä edes hävetä. paljon parempaa ohjelmaa kuin useammat muut lastenohjelmat. Kyllähän ne kampaukset ja vaatteet välillä naurattaa, mutta hyvinhän Riitta lapsia jaksaa laulattaa/tanssittaa/viihdyttää. Meillä fanitetaan myös Fröbelin palikoita ja ei niidenkään videoissa niin laadukasta materiaalia ole, mutta todella mukavaa ohjelmaa silti!

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ja mikä vika on Miinassa ja Manussa muka? :o :o

Kökköä ja yli-imelää ja ällöopettavaista, mutta muuten tosi kivoja, paitsi huonosti piirrettyjä :headwall:

Sidonta on aika kestävää noissa kirjoissa, täytyy myöntää. =)

En muuten tarkoittanut tuohon tuota päänkopautushymiötä, en tykkää sitä käyttää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meil muksut tykkää hirveästi. Tyttö (parivuotias) jopa vaatii dvd-kotelot mukaan sänkyyn, kun menee nukkumaan. Muuten tulee iiiiisoooo itku. :whistle:

Eikä muakaan se kammota, hyvinhän se Riitta hoilaa.

Ai, no kàys sitte kattomassa ens kesànà siinà sun vieressà kirppiksillà (mihin laitan myyntiin tavarra), aion myydà kaikki nàà kasetit, kun tulen sinne!!!!!

Hmm, mikähän tässä on lähin kirppis? :D

Ja niin, ei meillä ole videoita. Ja Ti-Ti-dvd-levyjä on muutama jo. :xmas:

Meil muksut tykkää hirveästi. Tyttö (parivuotias) jopa vaatii dvd-kotelot mukaan sänkyyn, kun menee nukkumaan. Muuten tulee iiiiisoooo itku. :whistle:

Ai, no kàys sitte kattomassa ens kesànà siinà sun vieressà kirppiksillà (mihin laitan myyntiin tavarra), aion myydà kaikki nàà kasetit, kun tulen sinne!!!!!

ei ehkà làhin, mutta ajattelin sità sun paikkakunnan venàlàiskohdetta siinà poliisien vieressà (oikeustalo)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ja mikä vika on Miinassa ja Manussa muka? :o :o

Kökköä ja yli-imelää ja ällöopettavaista, mutta muuten tosi kivoja, paitsi huonosti piirrettyjä :headwall:

nyt ollaan taas palstavihoissa. :kieh:

hitsi tää vauva taojensa vastaisesti vaav itkee. kunhan ei sais siskonsa tautia. :/

ei ehkà làhin, mutta ajattelin sità sun paikkakunnan venàlàiskohdetta siinà poliisien vieressà (oikeustalo)

Aa joo, se. Me muutettiin Karhulasta pois viime keväänä. Nyt asuttu elokuusta lähtien keskustassa. =)

Yhteistyössä