Ä
ärsyä
Vieras
olisi pissatulehdus tulossa.
Ihme tunnetta tuolla alhaalla ja koko ajan käyn vessassa, pissaa tulee, mutta ei paljoa kerrallaan.
Ma oli tätä samaa vaivaa, otin 2 karpalokapselia ja helpotti heti.
Tänä aamuna otin kanssa, vaan ei tahdo auttaa.
Eilen ei ollut mitään vaivaa.
Ja labra on tänään kiinni. Huomennakin on turha viedä mitään pissanäytteitä labraan, kun eihän sen tuloksen saa vasta, kuin joulunpyhien jälkeen eli ensi viikolla torstaina. Pitää nyt vain juoda appelsiinimehua reilusti ja käydä usein vessassa.
Ihme tunnetta tuolla alhaalla ja koko ajan käyn vessassa, pissaa tulee, mutta ei paljoa kerrallaan.
Ma oli tätä samaa vaivaa, otin 2 karpalokapselia ja helpotti heti.
Tänä aamuna otin kanssa, vaan ei tahdo auttaa.
Eilen ei ollut mitään vaivaa.
Ja labra on tänään kiinni. Huomennakin on turha viedä mitään pissanäytteitä labraan, kun eihän sen tuloksen saa vasta, kuin joulunpyhien jälkeen eli ensi viikolla torstaina. Pitää nyt vain juoda appelsiinimehua reilusti ja käydä usein vessassa.