Voi Ike, voi Ike minkäs teit

A shadieeyah
http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/1994/19940284
Hallitusmuodon 36 §:n 1 momentti edellyttää, että valtioneuvoston jäsenen tulee nauttia eduskunnan luottamusta. Hallitusmuodon 36 §:n 2 momentin mukaan ministeriksi nimitettävän tulee olla rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen

:LOL: :whistle: vai mitenkän päin sitä olisi...no rehellinen se ei oo ollu..taitava valehtelemaan vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kfp:
Mua kiinnostaa se,että me veronmaksajat maksetaan noi viestit!
Lähettäis paskansa omalla kännyllänsä eikä veronmaksajien piikkiin!!!
Voi kuule, veronmaksajat maksaa paljon muutakin tarpeetonta.
Monikohan poliitikko syö, juo ja ajelee taksilla veronmaksajien piikkiin?
Noi textarit on vaan pisara siinä meressä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Kyl mä oon ihan iken puolella....ihan sama mitä vapaa-ajallaan ja yksityiselämässään tekee....
Peesi tälle. Mutta helvetin huono naismaku kyllä hänellä on :x Olisi hänen pitänyt tietää että kun tuollaisille naisille tekstailee niin varmasti julkisuuteen pompahtavat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/1994/19940284
Hallitusmuodon 36 §:n 1 momentti edellyttää, että valtioneuvoston jäsenen tulee nauttia eduskunnan luottamusta. Hallitusmuodon 36 §:n 2 momentin mukaan ministeriksi nimitettävän tulee olla rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen

:LOL: :whistle: vai mitenkän päin sitä olisi...no rehellinen se ei oo ollu..taitava valehtelemaan vai?
Jos rehellisyyden mitta nyt sitten on se ettei kertonut millaisia viestejä lähettelee niin eipä taida koko Suomesta yhtään rehellistä löytää.
 
joanna
mua säälittää. taviksista suuri osa harrastaa samaa,ne vaan ei koskaan tuu julkisuuteen. ja lähettelevät paljon pahempiakin viestejä. tukiainen oli tuossa ihan kympillä mukana ja toi asian julkisuuteen ihan vain itsensätakia,että saisi enemän julkisuutta.
toivottavasti ike nyt kuitenkin voi jatkaa kansanedustajana että vain ministerinhommat on ohi.

helvetti että tuollaiset julkisuudenhakuiset lehmt on rasittavia. myös ministereillä ja perseidentillä pitäisi olla oikeus tehdä asioita ilman että siitä nousee noin helvetin iso kohu.

jos ilkka nyt sai potkut,niin miksei vanhasta erotettu. se sentäs teki vittumaiset ruususelle,ilkka vaan koitti saada fantasiaa toteutetuksi.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/1994/19940284
Hallitusmuodon 36 §:n 1 momentti edellyttää, että valtioneuvoston jäsenen tulee nauttia eduskunnan luottamusta. Hallitusmuodon 36 §:n 2 momentin mukaan ministeriksi nimitettävän tulee olla rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen

:LOL: :whistle: vai mitenkän päin sitä olisi...no rehellinen se ei oo ollu..taitava valehtelemaan vai?
Jos rehellisyyden mitta nyt sitten on se ettei kertonut millaisia viestejä lähettelee niin eipä taida koko Suomesta yhtään rehellistä löytää.
jaa no siihen kantaa ottamatta..julkiseen ammattiin ryhtyessään kuitenkin sitä ei oo samalla tasalla tavan tallaajien kanssa. Sillon joutuu/pitää miettimään tekosiaan tarkemmin. Koska se vaikuttaa siihen kyseisen henkilön asemaan ja arvostukseen.

(tänä aamuna naurattaa kyl vähän kaikki vaik ei pitäiskää..dadaa kuumetta kivasti)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mua säälittää. taviksista suuri osa harrastaa samaa,ne vaan ei koskaan tuu julkisuuteen. ja lähettelevät paljon pahempiakin viestejä. tukiainen oli tuossa ihan kympillä mukana ja toi asian julkisuuteen ihan vain itsensätakia,että saisi enemän julkisuutta.
toivottavasti ike nyt kuitenkin voi jatkaa kansanedustajana että vain ministerinhommat on ohi.

helvetti että tuollaiset julkisuudenhakuiset lehmt on rasittavia. myös ministereillä ja perseidentillä pitäisi olla oikeus tehdä asioita ilman että siitä nousee noin helvetin iso kohu.

jos ilkka nyt sai potkut,niin miksei vanhasta erotettu. se sentäs teki vittumaiset ruususelle,ilkka vaan koitti saada fantasiaa toteutetuksi.
Kyllä ministerillä pitää olla sen verran arvostelukykyä että jättää tuollaiset viestit lähettämättä. Ei oo mies mitään oppinut muutaman vuoden takaisista tekstari-kohuista ja vonkaamis-uutisista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta ratkaisu oli oikea.

Kanervan asemassa olevan ihmisen luulisi ymmärtävän ja tietävän että tuollaisten nakumallien kelkkaan ei kannata lähteä. Ihan sama vaikka Tukiainen olisi aloittanut viestittelyn niin kyllä nyt ULKOMINISTERIN pitää ymmärtää olla vastaamatta moisiin viesteihin!
Kanervalla on aiemminkin ollut samansuuntaisi "ongelmia" hillitä viestittelyään niin on ihan oikein että asialle nyt tehdään jotain. Mies käyttää asemaansa väärin. Olisi edes lähettänyt viestit omasta henkilökohtaisesta puhelimestaan eikä eduskunnan virkakännykästä. Tuollaisia laskujako me haluamme kustantaa?

Olen minäkin lähetellyt vihjailevia ja seksistisiä viestejä enkä sinänsä pidä asiaa pahana, mutta viestit olen lähettänyt omalle puolisolleni, omasta puhelimesta jonka laskut maksan itse.

Harmi vaan että kanervalle juoksee eläke ym. edut jatkossakin:(
Miten joku ylipäänsä voi ottaa kevyesti sen, mitä tässä kaikessa on tapahtunut? On todellakin luonnollista olla huolissaan siitä, millaisia (ääliö)poliitikkoja meillä on vallankahvassa!!!
 
sk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
...
Kanervan asemassa olevan ihmisen luulisi ymmärtävän ja tietävän että tuollaisten nakumallien kelkkaan ei kannata lähteä. Ihan sama vaikka Tukiainen olisi aloittanut viestittelyn niin kyllä nyt ULKOMINISTERIN pitää ymmärtää olla vastaamatta moisiin viesteihin!
...
Samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
...
Kanervan asemassa olevan ihmisen luulisi ymmärtävän ja tietävän että tuollaisten nakumallien kelkkaan ei kannata lähteä. Ihan sama vaikka Tukiainen olisi aloittanut viestittelyn niin kyllä nyt ULKOMINISTERIN pitää ymmärtää olla vastaamatta moisiin viesteihin!
...
Samaa mieltä.
näinpä.... ja varsinkin kun ei nyt ollut kyseessä iken "eka kerta" tälläisten viestien lähettelyssä :whistle: tavallisen toope, jo ei kerrasta opi...
 
Mitäs luulette, te joiden mielestä oli turhaa antaa potkut kanervalle, kuinka muut ulkomaat olisivat suhtautuneet jatkossa Suomen ulkoministeriin? Miten luulette että tällainen häntäheikki olisi antanut uskottavuutta kun ihan mustaa valkoisella on, että herralta sujuu lipevästi ja oikein sujuvasti valehtelu?

Tekstiviesteistä viis, mutta ulkoministerin ei tule valehdella. Sen verran korkeammasta virasta kuitenkin kyse. Ja olisi vastannut edes silloin aluksi vaikka, että "en kommentoi", mitä suoralta kädeltä teilata koko epäilyä.

Sääli sinänsä, hyvä politiikko sotki henkilökohtasilla asioillaan virkansa. Ei hän ensimmäinen ole, tuskin viimeinenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Eikä se Vanhanenkaan heti tunnustanut töpeksimisiään... Eihän? Paitsi ettei siitä jutusta kyllä ottanut selvää, että kuka kusetti ja ketä.

hmmm... kusettiko? miun mielestä ei kusettanu... vanhanen sai alfa-uroksen imagon ja kuronen, eiku siis ruusunen, palstatilaa ja pääsi "julkkikseksi" jota se kait halus... nyt se vaan on turhan julkkiksen maineessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Miten tää koko juttu alkoi?Miten noi lehdet on saanu tietää niist viesteistä? Onks toi Johanna ite ottanu yhteyttä johonki vai jonku muun asian yhteydessä tullu esille?
osuit ystäväiseni asian ytimeen tuolla kommentilla.... ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Tämä koko jupakka on ollut surullista seurattavaa. Surullista asianomaisten kannalta ja surullista seurata ympäristön kommentteja. :ashamed:
Surullista, voi olla, mutta oi NIIN ITSEAIHEUTETTUA. Eihän tämä ole edes eka kerta Kanervalle!!!
Jos jotain sääliksi käy niin Ilen avopuolisoa...ja lähipiiriä.

 
En tajua miten joku voi sössiä asiansa näin. Kanerva ohitettiin monet vuodet ministeripaikkojen jaossa ja muutenkin oli huonossa asemassa Kokoomuksessa. Aina muut ajoivat Kanervan ohi nimitysasioissa. Ja kun Kanerva "vanhoilla päivillään" saa vihdoin tilaisuuden niin mitä Ike tekee... Mokaa tietenkin itse koko jutun. Eikö niitä viestien lähettelyä olisi voinut hillitä 4 vuodeksi? Nyt on turha itkeä koska Ike on itse soppansa keittänyt. Kyllä minua vähän säälittääkin tuollainen vanha pukki vaikka en ikimaailmassa Kokoomusta tai Ikeä äänestäisi. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mua säälittää. taviksista suuri osa harrastaa samaa,ne vaan ei koskaan tuu julkisuuteen. ja lähettelevät paljon pahempiakin viestejä. tukiainen oli tuossa ihan kympillä mukana ja toi asian julkisuuteen ihan vain itsensätakia,että saisi enemän julkisuutta.
toivottavasti ike nyt kuitenkin voi jatkaa kansanedustajana että vain ministerinhommat on ohi.

helvetti että tuollaiset julkisuudenhakuiset lehmt on rasittavia. myös ministereillä ja perseidentillä pitäisi olla oikeus tehdä asioita ilman että siitä nousee noin helvetin iso kohu.

jos ilkka nyt sai potkut,niin miksei vanhasta erotettu. se sentäs teki vittumaiset ruususelle,ilkka vaan koitti saada fantasiaa toteutetuksi.
Ai miten Vanhanen teki vittumaiset Ruususelle?? Kun ei mennykkään naimisiin yh-kampaajan kanssa? Kun ei halunnu, et niitten sekstailut julkastaan kirjana?? En minäkään hyväksy Kanervan erottamista tän takia, mut jos Vanhanen ei kelpaa moraalisesti pääministeriks niin minkälainen eunukki sinne pitäs etsiä?! Ainakin ammattipoliitikot loppu kesken. Ai niin - suomalaisethan äänestää julkkiksia ja urheilijoita..
 
Radio Rockissa Tukiainen ei suostunut ottamaan mitään vastuuta Iken potkuista ja sanoi että se on Hymyn vika kun kerran julkaisi viestit... Eikös tyttö muista kuka ne viestit sinne alunperin antoi?!? Kyllä on Suomenmaassa tyhmiä naisia jos on tyhmiä miehiäkin!!!!! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Radio Rockissa Tukiainen ei suostunut ottamaan mitään vastuuta Iken potkuista ja sanoi että se on Hymyn vika kun kerran julkaisi viestit... Eikös tyttö muista kuka ne viestit sinne alunperin antoi?!? Kyllä on Suomenmaassa tyhmiä naisia jos on tyhmiä miehiäkin!!!!! :kieh:

niinno kato... mutku ne oikein repi ja raasto sen kännykän se tukiaisen käestä siellä hymy-lehdessä! eihän ne muutoin ois niitä viestejä saaneet, eihän? :whistle:
 
johanna: HYMY VEDÄTTI MINUA
On tyhmä ämmä (sori vaan) kun luulee, että tämä olikin hymyn vika. (kukahan kännykkänsä hymylle antoi ;))

MTV:n Viihdeuutisten tuoreeltaan tiistaiaamuna tavoittama Dolls-tanssija Johanna Tukiainen kertoi olevansa tekstiviestijupakan saamista mittasuhteista erittäin pahoillaan. Hän kokee myös viestit julkaisseen Hymy-lehden toimineen moraalittomasti.

Johanna Tukiainen, 29, kertoi nähneensä Hymyn julkaisemat tekstiviestit netissä.

- Haluan sanoa koko kansalle, että Hymy toimi moraalittomasti. Purimme ajat sitten sopimuksen, maksoin sakot, 5 000 euroa, ja etelänmatkan takaisin. Viestien julkaiseminen oli täysin omaa oikeudentajuani, moraaliani ja etiikkaani vastaan, Tukiainen sanoi Viihdeuutisille antamassaan haastattelussa.

Hän kertoi olevansa ulkoministeri Ilkka Kanervan erosta hyvin pahoillaan.

- En halunnut hänen eroavan virastaan. Kanerva tuntee minut ja tietää varmasti, etten halunnut tätä. Ikeltä on kysytty mielipidettä ja hän syyttää mediaa, jota minäkin syytän. Tämä on Hymyn vastuulla. Hymy aloitti koko jutun, ja minua vedätettiin. Voin sanoa rehellisesti, että minulla on puhdas omatunto, Johanna Tukiainen arvioi.

- Hymyssä tiedettiin, mihin juttu johtaa, mutta minä en tiennyt. En ole seurannut Suomen politiikkaa, hän viittasi uutiseen Kanervan erottamisesta.

- Jos minua aletaan nyt syyttelemään, niin se on turhaa. Tein kaiken sen, mitä pystyin. Ihmiset, jotka alkavat syyllistää minua tästä, eivät ole valveutuneita, eivätkä he ole seuranneet tätä kohua.

Tukiainen ei usko, että Kanerva enää vastaa hänen viesteihinsä.

- Mä olen hyvin pahoillani, mutta tiedän, että Kanerva tietää tämän. Johanna Tukiainen kertoi olleensa hieman liian sinisilmäinen luottaessaan ihmisiin.

- Itsemurhayritykseni, putkareissu ja nämä jutut ovat sellaisia, joista Hymy on kirjoittanut suostumuksellani. Olen rehellinen ihminen, ajattelin, että suomalaisia, ei niinkään itseäni, helpottaa, jos puhun näistä asioista suoraan.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/629899?tukiainen_johanna
 

Yhteistyössä