On tyhmä ämmä (sori vaan) kun luulee, että tämä olikin hymyn vika. (kukahan kännykkänsä hymylle antoi
)
MTV:n Viihdeuutisten tuoreeltaan tiistaiaamuna tavoittama Dolls-tanssija Johanna Tukiainen kertoi olevansa tekstiviestijupakan saamista mittasuhteista erittäin pahoillaan. Hän kokee myös viestit julkaisseen Hymy-lehden toimineen moraalittomasti.
Johanna Tukiainen, 29, kertoi nähneensä Hymyn julkaisemat tekstiviestit netissä.
- Haluan sanoa koko kansalle, että Hymy toimi moraalittomasti. Purimme ajat sitten sopimuksen, maksoin sakot, 5 000 euroa, ja etelänmatkan takaisin. Viestien julkaiseminen oli täysin omaa oikeudentajuani, moraaliani ja etiikkaani vastaan, Tukiainen sanoi Viihdeuutisille antamassaan haastattelussa.
Hän kertoi olevansa ulkoministeri Ilkka Kanervan erosta hyvin pahoillaan.
- En halunnut hänen eroavan virastaan. Kanerva tuntee minut ja tietää varmasti, etten halunnut tätä. Ikeltä on kysytty mielipidettä ja hän syyttää mediaa, jota minäkin syytän. Tämä on Hymyn vastuulla. Hymy aloitti koko jutun, ja minua vedätettiin. Voin sanoa rehellisesti, että minulla on puhdas omatunto, Johanna Tukiainen arvioi.
- Hymyssä tiedettiin, mihin juttu johtaa, mutta minä en tiennyt. En ole seurannut Suomen politiikkaa, hän viittasi uutiseen Kanervan erottamisesta.
- Jos minua aletaan nyt syyttelemään, niin se on turhaa. Tein kaiken sen, mitä pystyin. Ihmiset, jotka alkavat syyllistää minua tästä, eivät ole valveutuneita, eivätkä he ole seuranneet tätä kohua.
Tukiainen ei usko, että Kanerva enää vastaa hänen viesteihinsä.
- Mä olen hyvin pahoillani, mutta tiedän, että Kanerva tietää tämän. Johanna Tukiainen kertoi olleensa hieman liian sinisilmäinen luottaessaan ihmisiin.
- Itsemurhayritykseni, putkareissu ja nämä jutut ovat sellaisia, joista Hymy on kirjoittanut suostumuksellani. Olen rehellinen ihminen, ajattelin, että suomalaisia, ei niinkään itseäni, helpottaa, jos puhun näistä asioista suoraan.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/629899?tukiainen_johanna