vieras
Mitenkähän se avopuoliso nyt suhtautuu asiaan.... Jos minun mies lähettelisi tollaisia viestejä toiselle naiselle sais kyllä lähteä ja lujaa........
niimpä.. ihan ite soppansa keitti. musta meni vaan vähän yli et joku nyt menettään työnsä muutaman viestin takia.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:aivan... hymy-lehti varmaan repi sen kännykän hänen kädestään....Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
niimpä.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No munkin mielestä se on liioiteltua, että Ikeltä meni duuni. Sitä nyt vaan himotteli se bimbo, ois varmaan voinut tapahtua muutamalle muullekin miehelle (vaikka ne aina kertookin, miten aivot on tissejä tärkeämmät).
Komppaan tätä. Johan meille ruottalaisekki nauraa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Peesi. Mielestäni tuommonen julkisuudessa, ehkä vähän "vakavammassa" ammatissa oleva henkilö vois kyl vähän katsoa miten käyttäytyy yms. vaikka ihminenhän sekin on..Ei tuommosta häntäheikkiä kovin tosissaan vois ottaa ministerinä.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:olihan tuo odotettavissa. Oikea paatos
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No munkin mielestä se on liioiteltua, että Ikeltä meni duuni. Sitä nyt vaan himotteli se bimbo, ois varmaan voinut tapahtua muutamalle muullekin miehelle (vaikka ne aina kertookin, miten aivot on tissejä tärkeämmät).
juup. emmäkään ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:"ootko pitänyt puutarhasi kunnossa?" Mä kuolen tänne Ei jumantsuikka, olkoon vaan ulkoministeri, mutta mä en käsitä miten joku sille lämpenee ja vielä vastailee
EI MINISTEREITÄ SAA PANETTAA!!!Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No se ämmä sai mitä halusi! Kanerva on työnsä hyvin hoitanu nii mitä jollain viesteillä on merkitystä???????????
No siis tää vaimoke voi ihan oikeutetusti pistää Kanervan pihalle - en minä siihen ottanut kantaa. Anti palaa vaan Mutta duunipaikan meno oli hieman liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No munkin mielestä se on liioiteltua, että Ikeltä meni duuni. Sitä nyt vaan himotteli se bimbo, ois varmaan voinut tapahtua muutamalle muullekin miehelle (vaikka ne aina kertookin, miten aivot on tissejä tärkeämmät).
niin ja mietis sitä että oisko noussu näin iso haloo jos kanerva ois ollu sinkku??? tuskin...
tai ainaki se pitäis koettaa kieltää ja peittää....Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:EI MINISTEREITÄ SAA PANETTAA!!!Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No se ämmä sai mitä halusi! Kanerva on työnsä hyvin hoitanu nii mitä jollain viesteillä on merkitystä???????????
Juu ei. Siveysvyöt ja näppäinlukot kännyihin ja koneisiin. Suuhun ommellaan vetoketju, ettei vaan pääse sammakoita suusta. Nih. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:EI MINISTEREITÄ SAA PANETTAA!!!Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No se ämmä sai mitä halusi! Kanerva on työnsä hyvin hoitanu nii mitä jollain viesteillä on merkitystä???????????
Joo, varmaan on keikat loppuunmyytyjä... äkäisille Iken kannattajilleAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:joo, suomen monica lewinskyAlkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Itsepähän on soppansa keittänyt. Tosin vähän harmittaa kun ihan hyvä poliitikko sössii asiansa noin pahasti. Jääpähän Tukiainen historiankirjoihin naisena joka sai ulkoministerille potkut...
niihän se lewinskyki itki jenkkilän lehistössä että: bill clinton tuhosi elämäni! voi vittu ku ämmät tekee sen IHAN ITTE!!!
mutta joo, dollssien keikat on varmaan loppuunmyytyjä tämä jäläkeen aiemmin oli että: hä, siis mikä vitun dolls? ja nytten on että: ai SE dolls.....
Nii-in... Ei ole helppoa hänelläkään. Ja aivan syyntakeeton koko soppaan :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenkähän se avopuoliso nyt suhtautuu asiaan.... Jos minun mies lähettelisi tollaisia viestejä toiselle naiselle sais kyllä lähteä ja lujaa........
Ei ne kai naimisissa ole, mutta avoliitossa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:onkos se Ilkka naimisissa? jos on niin sit vähän pahempi juttu.....