Voi Ike, voi Ike minkäs teit

vieras
Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....

Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.
aivan... hymy-lehti varmaan repi sen kännykän hänen kädestään.... :whistle: :whistle: :whistle:
niimpä.. :whistle: ihan ite soppansa keitti. musta meni vaan vähän yli et joku nyt menettään työnsä muutaman viestin takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
olihan tuo odotettavissa. Oikea paatos
Peesi. Mielestäni tuommonen julkisuudessa, ehkä vähän "vakavammassa" ammatissa oleva henkilö vois kyl vähän katsoa miten käyttäytyy yms. vaikka ihminenhän sekin on..Ei tuommosta häntäheikkiä kovin tosissaan vois ottaa ministerinä.
Komppaan tätä. Johan meille ruottalaisekki nauraa :headwall: :D

MySelene
mä en ota kantaa onko oikein antaa potkut vai ei ja mitä ministeri saa tehä vapaa-ajallaan. en oo miettiny asiaa eikä kiinnosta mutta onhan toi jätkä hieman omituinen jos kotona löytyy kaunis ja tyylikäs nainen ja sit pitää lähettää tommosia viestejä hmm..ei kovin tyylikkäälle naiselle. emmä ymmärrä yhtään. toivottavasti toi Ilkan oma muija tajuu pakata ja lähteä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No munkin mielestä se on liioiteltua, että Ikeltä meni duuni. Sitä nyt vaan himotteli se bimbo, ois varmaan voinut tapahtua muutamalle muullekin miehelle (vaikka ne aina kertookin, miten aivot on tissejä tärkeämmät).

niin ja mietis sitä että oisko noussu näin iso haloo jos kanerva ois ollu sinkku??? :whistle: tuskin...

No munkin mielestä se on liioiteltua, että Ikeltä meni duuni. Sitä nyt vaan himotteli se bimbo, ois varmaan voinut tapahtua muutamalle muullekin miehelle (vaikka ne aina kertookin, miten aivot on tissejä tärkeämmät).

niin ja mietis sitä että oisko noussu näin iso haloo jos kanerva ois ollu sinkku??? :whistle: tuskin...
No siis tää vaimoke voi ihan oikeutetusti pistää Kanervan pihalle - en minä siihen ottanut kantaa. Anti palaa vaan :D Mutta duunipaikan meno oli hieman liikaa.

ei v*ttu
jenkkilässä Bill jatkoi presidenttinä vaikka jäi kiinni vaimonsa pettämisestä sihteerinsä (vai mikä lie) kanssa :eek: niin eikö suomessa saa potkut kun on lähetellyt "rivoja" tekstiviestejä, missä mättää ???? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
No se ämmä sai mitä halusi! Kanerva on työnsä hyvin hoitanu nii mitä jollain viesteillä on merkitystä???????????
EI MINISTEREITÄ SAA PANETTAA!!!
Juu ei. Siveysvyöt ja näppäinlukot kännyihin ja koneisiin. Suuhun ommellaan vetoketju, ettei vaan pääse sammakoita suusta. Nih. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Itsepähän on soppansa keittänyt. Tosin vähän harmittaa kun ihan hyvä poliitikko sössii asiansa noin pahasti. Jääpähän Tukiainen historiankirjoihin naisena joka sai ulkoministerille potkut...
joo, suomen monica lewinsky :LOL: :LOL:

niihän se lewinskyki itki jenkkilän lehistössä että: bill clinton tuhosi elämäni! voi vittu ku ämmät tekee sen IHAN ITTE!!!

mutta joo, dollssien keikat on varmaan loppuunmyytyjä tämä jäläkeen :whistle: aiemmin oli että: hä, siis mikä vitun dolls? ja nytten on että: ai SE dolls.....
Joo, varmaan on keikat loppuunmyytyjä... äkäisille Iken kannattajille :D

Missä on sen eukon vastukset ?? Ilman niitä on asiayhteys jotenkin puutteellinen....

Jokaisella ihmisellä on oikeus yksityisyyteen. Tollaiset julkisuuden kipeet naiset jotka myyvät tekstarit lehteen on mulla ihan oma sanonta. Siihen kastiin kuluu kyllä tää Tukiainen ja Ruusunen.

vieras
Aivan oikein että sai potkut. Olisi pitänyt tajuta erota ajoissa niin olisi säilyttänyt jotenkin arvokkuutensa. Eihän tämä koheltaminen ole edes ensimmäinen kerta! Mieshän on varsinainen konkari näiden "epäilyttävien" tekstareiden lähettäjänä! Mitenköhän olisi käynyt jos Ike olisikin nainen?! Sehän olisi teurastettu elävältä!!! Ajatelkaa nyt, 6-kymppinen ulkoministerinä toimiva nainen lähettelisi seksuaalisesti vihjailevia tekstareita parikymppiselle pojannuljakkeelle. Sehän olisi aivan pervoa monen mielestä. Mutta kun kyseessä on mies ja Ike, niin voi voi pientä väärinkohdeltua miesressua, voi voi!!! Ihan itkettäää.

Oman soppansa on keittänyt. Sanonpahan vain, että kuinka Iken kumppani sulattaa nuo kaikki jutut, itse en kyllä kattelis äijää enää sekuntiakaan...Mutta kukin taaplaa tyylillään!

Yhteistyössä