Voi Ike, voi Ike minkäs teit

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oikeestikko teitä kiinnostaa tää juttu?
no kait se ny saatana kiinnostaa mitä meiän ULKOMINISTERI tekee, että nauttiiko luottamusta vaiko eikö?

vai eikös siulle oo mitään merkitystä sillä että mimmosia ihmisiä tuola on meiän asioista päättämässä? :eek:
*samaa mieltä ja ministerithän ovat käsittääkseni antaneet jonkun valan ja kanerva on tätä valaa rikkonut(jossai lehdessä se oli liitteenä ).
*kanerva on aiemmin tehny samoin tavoin ja luvannut että ministeri aikana ei töpeksi--> jatkoi silti
*valehteli päin naamaa alussa ja mikä oli totuus!!

(loppu peleissä sen tukiaisen viestit on sivuseikka..ministeri se on joka meitä edustaa ei se nainen..ois pitäny hevosen vaa tallissaan ja tekstaillu OMALLE eukolle. Jos jonkun ukko ois tehny tolleen niin johan ois kilsatehasta näytetty mutta ei ikelle..vähän hassua)
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No munkin mielestä se on liioiteltua, että Ikeltä meni duuni. Sitä nyt vaan himotteli se bimbo, ois varmaan voinut tapahtua muutamalle muullekin miehelle (vaikka ne aina kertookin, miten aivot on tissejä tärkeämmät).

niin ja mietis sitä että oisko noussu näin iso haloo jos kanerva ois ollu sinkku??? :whistle: tuskin...
No siis tää vaimoke voi ihan oikeutetusti pistää Kanervan pihalle - en minä siihen ottanut kantaa. Anti palaa vaan :D Mutta duunipaikan meno oli hieman liikaa.
en miekään tuohon ottanu kantaa vaan siihen että ku sanoit että se duuni meni... ei ois mennynnä jos ike ois ollunna sinkku...

 
ei jymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.
Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misulla

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei jymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.
Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misulla

aivan! jos on vanhanmallinen puhelin (niinku lehtien mukaan tukiaisella oli) niin siihenhän ei mahu hirveesti viestejä. kuitennii tämä on säästäny suurimman osan niistä viesteistä ihan jo silläki uhalla ettei voi vastaanottaa uusia.... outoako? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
No se ämmä sai mitä halusi! Kanerva on työnsä hyvin hoitanu nii mitä jollain viesteillä on merkitystä???????????
EI MINISTEREITÄ SAA PANETTAA!!!
Sorry mä unohdin! :LOL:
Jos on ministeri, niin ei saa panettaa. Piste.

Ja mitä siihen uskollisuuteen tulee...ne ministeritkin on vaan ihmisiä. Ja ihmiset ei aina ole uskollisia, ikävä kyllä. Ei mahda mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei jymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.
Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misulla

aivan! jos on vanhanmallinen puhelin (niinku lehtien mukaan tukiaisella oli) niin siihenhän ei mahu hirveesti viestejä. kuitennii tämä on säästäny suurimman osan niistä viesteistä ihan jo silläki uhalla ettei voi vastaanottaa uusia.... outoako? :whistle:
no todellakin ja toiseks.. näkeehän noista viesteistä ihan selvään et ne on vastauksia johonkin ja todennäköisimmin niihin on vastattu. tuskin edes ministeri jaksaisi lähetellä viestejä jatkuvalla syötöllä jos ei vastausta saisi..
 
Kanerva on työnsä hoitanut ja sen olisi pitänyt olla pääasia.
Kertoo ainoastaan tuosta Tukiaisesta mitä luokkaa on kyseinen nainen ja mikä on aivoitusten taso.
En ole koskaan persoonana Kanervasta erikoisesti pitänyt,mutta jos mies ei työstään laista ja kunnialla hoitaa niin ihan ok.
On mennyt maailman meno hurskasteluksi kun jo tekstiviesteistä pitää julmetun moinen metakka ylläpitää viikkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei jymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.
Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misulla

aivan! jos on vanhanmallinen puhelin (niinku lehtien mukaan tukiaisella oli) niin siihenhän ei mahu hirveesti viestejä. kuitennii tämä on säästäny suurimman osan niistä viesteistä ihan jo silläki uhalla ettei voi vastaanottaa uusia.... outoako? :whistle:
Se nainen varmaan halus pelkät viestit. Eikä ulkoministerillä ollut sen vertaa pelisilmää että olisi tajunnut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....

Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??
Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suu
vaahdossa puolustavat kanervaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....

Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??
Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suu
vaahdossa puolustavat kanervaa....
Mua ei kiinnosta politiikka perskarvan vertaa. Mutta jokaisella on todellakin oikeus yksityiselämäänsä.
 
pumpumpum
Ei tossa nyt oo kyse siitä saako ministeriä panettaa vai onko se sinkku vai ei, mutta eihän tommosten kohujen jälkeen äijällä ole enää mitään uskottavuutta hoitaa maan ulkopolitiikkaa! Tää juttuhan on levinnyt jo ulkomaillekin ja vaikuttanut selvästi kanervan työasioiden hoitoon, koska joutuu perumaan tapaamisia ym. Ei sillä ole mitään edellytyksiä jatkaa. Ei nauti ainakaan mun luottamusta, vaikka kokoomusta muuten kannatankin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
No oli joo tosi rivoja
:headwall:
Mä lähetän frendeillekin jo ronskimpia textejä.

Teistä kukaan ei vissiin ole sit saanut koskaan miehiltä sextareita?
no ei ne ny niiiiiin roiseja ollu ne viestit. miusta tässä on kyse lähinnä siittä että kanerva on valehellu. ei se, että onko se lähettäny tekstareita vaiko ei.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....

Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??
Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suu
vaahdossa puolustavat kanervaa....


En minä ainakaan ole kokoomuslaisia vaan ihan eri linjoilla,mutta silti tämä kohu meni typeriin mittasuhteisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....

Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??
Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suu
vaahdossa puolustavat kanervaa....

:LOL: nyt me ollaan sitte kokoomusmammojaki :LOL: :LOL: mitähän seuraavaksi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....

Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??
Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suu
vaahdossa puolustavat kanervaa....
Mua ei kiinnosta politiikka perskarvan vertaa. Mutta jokaisella on todellakin oikeus yksityiselämäänsä.
Samaa ajattelin juuri sanoa!

 
pihlis
Alkuperäinen kirjoittaja heti kenkää:
varmaan olis potkittu HETI pois. aivan oikein kanervalle

Jos nainen olisi kirjoitellut noin miehelle, ei viestejä olisi julkaistu missään. Korkeintaan niille olisi naureskeltu jossain miesten saunaillassa asianomaisen puolesta.
ja nainen olisi saanut jatkaa Suomen ulkoministerinä... TUSKIN!
 
pihlis
Alkuperäinen kirjoittaja heti kenkää:
varmaan olis potkittu HETI pois. aivan oikein kanervalle

Jos nainen olisi kirjoitellut noin miehelle, ei viestejä olisi julkaistu missään. Korkeintaan niille olisi naureskeltu jossain miesten saunaillassa asianomaisen puolesta.
ja nainen olisi saanut jatkaa Suomen ulkoministerinä... TUSKIN!
 
vieras
Minusta ratkaisu oli oikea.

Kanervan asemassa olevan ihmisen luulisi ymmärtävän ja tietävän että tuollaisten nakumallien kelkkaan ei kannata lähteä. Ihan sama vaikka Tukiainen olisi aloittanut viestittelyn niin kyllä nyt ULKOMINISTERIN pitää ymmärtää olla vastaamatta moisiin viesteihin!
Kanervalla on aiemminkin ollut samansuuntaisi "ongelmia" hillitä viestittelyään niin on ihan oikein että asialle nyt tehdään jotain. Mies käyttää asemaansa väärin. Olisi edes lähettänyt viestit omasta henkilökohtaisesta puhelimestaan eikä eduskunnan virkakännykästä. Tuollaisia laskujako me haluamme kustantaa?

Olen minäkin lähetellyt vihjailevia ja seksistisiä viestejä enkä sinänsä pidä asiaa pahana, mutta viestit olen lähettänyt omalle puolisolleni, omasta puhelimesta jonka laskut maksan itse.

Harmi vaan että kanervalle juoksee eläke ym. edut jatkossakin:(
 

Yhteistyössä