Minust ne iken viestit näytti vastauksilta toisen osapuolen viesteihin... Tosin en ole hymyä lukenut, mutta mitä tuol iltiksen sivuilla luki, niin...
*samaa mieltä ja ministerithän ovat käsittääkseni antaneet jonkun valan ja kanerva on tätä valaa rikkonut(jossai lehdessä se oli liitteenä ).Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no kait se ny saatana kiinnostaa mitä meiän ULKOMINISTERI tekee, että nauttiiko luottamusta vaiko eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oikeestikko teitä kiinnostaa tää juttu?
vai eikös siulle oo mitään merkitystä sillä että mimmosia ihmisiä tuola on meiän asioista päättämässä?
en miekään tuohon ottanu kantaa vaan siihen että ku sanoit että se duuni meni... ei ois mennynnä jos ike ois ollunna sinkku...Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No siis tää vaimoke voi ihan oikeutetusti pistää Kanervan pihalle - en minä siihen ottanut kantaa. Anti palaa vaan Mutta duunipaikan meno oli hieman liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No munkin mielestä se on liioiteltua, että Ikeltä meni duuni. Sitä nyt vaan himotteli se bimbo, ois varmaan voinut tapahtua muutamalle muullekin miehelle (vaikka ne aina kertookin, miten aivot on tissejä tärkeämmät).
niin ja mietis sitä että oisko noussu näin iso haloo jos kanerva ois ollu sinkku??? tuskin...
Sorry mä unohdin!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:EI MINISTEREITÄ SAA PANETTAA!!!Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No se ämmä sai mitä halusi! Kanerva on työnsä hyvin hoitanu nii mitä jollain viesteillä on merkitystä???????????
Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misullaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
Alkuperäinen kirjoittaja ei jymmärrä:Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misullaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
Jos on ministeri, niin ei saa panettaa. Piste.Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:Sorry mä unohdin!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:EI MINISTEREITÄ SAA PANETTAA!!!Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No se ämmä sai mitä halusi! Kanerva on työnsä hyvin hoitanu nii mitä jollain viesteillä on merkitystä???????????
no todellakin ja toiseks.. näkeehän noista viesteistä ihan selvään et ne on vastauksia johonkin ja todennäköisimmin niihin on vastattu. tuskin edes ministeri jaksaisi lähetellä viestejä jatkuvalla syötöllä jos ei vastausta saisi..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ei jymmärrä:Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misullaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
aivan! jos on vanhanmallinen puhelin (niinku lehtien mukaan tukiaisella oli) niin siihenhän ei mahu hirveesti viestejä. kuitennii tämä on säästäny suurimman osan niistä viesteistä ihan jo silläki uhalla ettei voi vastaanottaa uusia.... outoako?
Se nainen varmaan halus pelkät viestit. Eikä ulkoministerillä ollut sen vertaa pelisilmää että olisi tajunnut.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ei jymmärrä:Niin ja onhan hän säästänytkin ne viestit että tuskin ollut puhtaat jauhot pussissa tällä misullaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
aivan! jos on vanhanmallinen puhelin (niinku lehtien mukaan tukiaisella oli) niin siihenhän ei mahu hirveesti viestejä. kuitennii tämä on säästäny suurimman osan niistä viesteistä ihan jo silläki uhalla ettei voi vastaanottaa uusia.... outoako?
Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....
Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??
Mua ei kiinnosta politiikka perskarvan vertaa. Mutta jokaisella on todellakin oikeus yksityiselämäänsä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....
Todella naurettavaa että TEKSTIVIESTEISTÄ nousee tällänen kohu... Ja eikö ministereillä ole oikeutta yksityiselämään??
vaahdossa puolustavat kanervaa....
no ei ne ny niiiiiin roiseja ollu ne viestit. miusta tässä on kyse lähinnä siittä että kanerva on valehellu. ei se, että onko se lähettäny tekstareita vaiko ei.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:No oli joo tosi rivoja
:headwall:
Mä lähetän frendeillekin jo ronskimpia textejä.
Teistä kukaan ei vissiin ole sit saanut koskaan miehiltä sextareita?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....
Samaa ajattelin juuri sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mua ei kiinnosta politiikka perskarvan vertaa. Mutta jokaisella on todellakin oikeus yksityiselämäänsä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä taas huomaa että kokoomusmammat täällä suuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on ainakin ihan yksi ja sama mitä Kanerva tekee VAPAA-AIKANAAN!! Siis ei nyt ihan sama, mutta kuitenkin, aikuisia noi on molemmat jne....
ja nainen olisi saanut jatkaa Suomen ulkoministerinä... TUSKIN!Alkuperäinen kirjoittaja heti kenkää:varmaan olis potkittu HETI pois. aivan oikein kanervalle
Jos nainen olisi kirjoitellut noin miehelle, ei viestejä olisi julkaistu missään. Korkeintaan niille olisi naureskeltu jossain miesten saunaillassa asianomaisen puolesta.
ja nainen olisi saanut jatkaa Suomen ulkoministerinä... TUSKIN!Alkuperäinen kirjoittaja heti kenkää:varmaan olis potkittu HETI pois. aivan oikein kanervalle
Jos nainen olisi kirjoitellut noin miehelle, ei viestejä olisi julkaistu missään. Korkeintaan niille olisi naureskeltu jossain miesten saunaillassa asianomaisen puolesta.