Voi huokaus taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pystyttekö te modet selvittään missäpäin ovat ja sinne pyytää tarkistusta poliisilta????

Ei tähän me emme pysty ja hyvä ehkä niinkin. Minä siirrän kohta tämän ketjun muualle.

öö miksi siirrät??

En ole vielä siirtämässä mihinkään =) ajattelin vain, kun ap:ta ei näy missään, niin tämähän se paisuu vain.

En mä usko että jotain tapahtu ,kun sä et pelkä =) yritä olla rauhallinen vaan ,jos et halua lähteä,mutta muuten mä olisin ottanut yhteyytä,oman,lapsien ja hänen takia,kun ihminen juo ei hän itse tajua että hän on alkoholisti :hug:

Ei ole tarkotus paisuttaa ketjua ja tulin muutenkin palstalle juuri äsken, kun sairaat lapset valvottavat. Ja täytyy sanoa, että on kyllä hyytävä ketju. Minua siis tosissaan pelottaa. Jotain elonmerkkiä sitä odottaa tällaisessa tilanteessa.

Tuntuu, että jotain on meneillään tai sitten tapahtunut jo, kun tuo aapeen mies tuntuu olevan hyvin arvaamaton ja erokin juuri vireillä.

Apua.

Hullua, äkkiä eroon tollasesta suhteesta!
PARISUHTEESSA EI KUULU PELÄTÄ TOISTA OSAPUOLTA!
Ota lapset ja jätä tommonen ukko. By the way, mikset oo jo jättäny?!?

Joo itsekin tulin vasta katteleen ku ei uni tullut ja poikaa piti hyssytellä niin nyt ei voi sitten mennä jatkamaan kun jää niin karsea olo.. :( voi toivon tosiaan että kaikki olis hyvin ap:lla. Tuntuu niin pahalle hänen puolestaan.. :hug: :hug: :hug: Paljon voimia ap:lle ja jaksamisia tehdä valintoja, mutta toivottavasti oikeita sellaisia!

Anteeksi nyt vaan, en kyllä ollenkaan ymmärrä miksi sinä äitinä annat lastesi nähdä tuollaista ja miksi sinä pelkäät etkä lähde! Etkö ymmärrä että tilanne vaan pahenee. Mies ei arvosta sinua ja lapsia, ainoastaan itseään ja alkoholia.

niin siis jätkälle kysymys miksi poistaisit ketjun vain siitä syystä että se paisuu? kai täällä saa asiallisesti keskustella samassa ketjussa vaikka viikon jos siltä tuntuu?

minä tiedän mitä pelko on,tosin en miehen puolelta vaan isäni (muihin se ei onneksi koskenut) oli vielä selvinpäin mut kävi välillä päälle raivoissaan. en vois kuvitella eläväni sellaisen miehen kanssa,enkä ikinä antaisi lasten joutua kestämään sellasta.

lähde ap. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Okei. Apua. Oikeasti. Ihan huolimatta erimielisyyksistä ap:n ja minun välilläni, niin toi on pelottavaa. Lähde pois sieltä. Nyt kun vielä puhuit noista, että lähdet kyllä lasten kanssa jne, niin hullut voi saada lisää vettä myllyynsä semmoisesta.

Niimpä. Aina kun se on ryypänny, on saanu sydän kylmänä oottaa, millasessa kunnossa se tulee kotiin. Pari kertaa oon sen kuset pessy lattialta ja kerran se on ripuloinu vessanpöntön + vessan lattian ja lattian vessasta pesuhuoneeseen asti. Oon joutunu sen suihkuttaan ja vaatteet on menny roskiin ja puhelin kastu.

Että tämmöstä. Huorittelua on ollu ennenkin, ei joka kerta. Ja se oli pari vuotta ottamatta ollenkaan ja taas se kaatokuuri alko.

Nyt kun me ollaan tässä tilanteessa ja se ykskin yö sai sen laakin, että huusi ja heitteli mun peittoo ja tyynyä, niin se voi tehdä periaatteessa mitä vaan. :/

Terveellistä ja turvallista elämää lapsille ja sulle.... Tekosyy se et lapset kipeenä. Et vain osaa lähteä. Toivot päivää parempaa asettaen lapsesi ja itsesi vaaraan. Sulaa hulluutta. Syytä aivan ittees kun isona lapses ei haluu sua nähdä kun pakotit heidät omalla aikaansaamattomuudellasi asumaan turvattomassa kodissa. Ja siis kuka on niin tossu että siivoa ukkonsa paskat??? Ei kuule kävis mielen vieressäkään meikäläisellä.Eikä kovin monella muullakaan tervejärkisellä.

Mä antaisin tollaselle ukolle lähtöpassit!!! kiva sit viettää joulu tommosen kans, ku ei tiedä kui känisä on ja mitä teke!!! hyvää joulua sulle ja lapsille... voisitko mennä lasten kans jouluksi johki sukulaisille???

Kaikki on hyvin, tai siis ei rähinöinytkään eilen. Tuli kotiin ja niiskutti tullessaan. Menin varovasti alas ja näin, ettei rupee rettelöimään (sen näkee jo pikkurillin asennosta, millä tuulella se kulloinkin on). Sehän ITKI, siis niiskutti. Sitten kerto mulle (kännissä ku käki), että oli ollu jonkun kaverinsa kyydissä (siis tullu ryyppypaikastaan) ja oli sitten kertonu kaverilleen meidän ongelmista. :(

Voi vaan kuvitella, mitä se on kaverilleen kertonu... :headwall: :/

Tänään soitan sosiaalitoimistoon, tai siis soitin jo, mutta sinne on soittotunti iltapäivällä.

Aamulla kun sanoin miehelle, että menen sinne, hän sano, että älä sitten mitään satuja kerro siellä. Jos rupeet pelaan jotain peliä, rupeen minäkin kanssa.

Voi. |O :headwall: Sanoinkin, että mulla ei oo tapana pelata mitään pelejä.

Sitten kun tulin apteekista ja kävin kaupungintalolla kysyyn, missä se sosiaalitoimisto on ja tulin takasin, mies kysy, että millos vuorostaan hänellä on sinne aika. Se luulee, että haukun häntä siellä ja yritän, ettei sais lapsia. Mutta kun en tosiaankaan yritä mitään. Haluun vaan pois täältä.

Se makas krapulassa ja paskalta haisevana tänäaamuna sängyssään (nukutaan eri huoneissa) ja hyvä, että ylös pääsi. Arvatkaa pelottiko jättää sitä yksin lasten kanssa..? Pakko oli kuitenkin mennä apteekkiin, kun pienin on niin kipee, että hyvä, että henkee sais niitten räkäkeuhkojensa kanssa.

Niin ja kysy, että onks sulla rahaa niihin lääkkeisiin. Sanoin, ettei ole ja hän sano, että voi LAINATA mulle. Voi hyvänen aika! Lainata mulle rahaa lasten lääkkeisiin. Eiks ne sitten ole hänen lapsiaan. :o :laugh: :/

Kokoajan naljailee, vittuilee. En jaksais enää päivääkään. Mutta pakko mun järjestää eka meille paikka ja sitten lähtee vasta...

Yhteistyössä