Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Okei. Apua. Oikeasti. Ihan huolimatta erimielisyyksistä ap:n ja minun välilläni, niin toi on pelottavaa. Lähde pois sieltä. Nyt kun vielä puhuit noista, että lähdet kyllä lasten kanssa jne, niin hullut voi saada lisää vettä myllyynsä semmoisesta.
Niimpä. Aina kun se on ryypänny, on saanu sydän kylmänä oottaa, millasessa kunnossa se tulee kotiin. Pari kertaa oon sen kuset pessy lattialta ja kerran se on ripuloinu vessanpöntön + vessan lattian ja lattian vessasta pesuhuoneeseen asti. Oon joutunu sen suihkuttaan ja vaatteet on menny roskiin ja puhelin kastu.
Että tämmöstä. Huorittelua on ollu ennenkin, ei joka kerta. Ja se oli pari vuotta ottamatta ollenkaan ja taas se kaatokuuri alko.
Nyt kun me ollaan tässä tilanteessa ja se ykskin yö sai sen laakin, että huusi ja heitteli mun peittoo ja tyynyä, niin se voi tehdä periaatteessa mitä vaan. :/
Se on myöhäistä soitella sit kun käy kiinni:S
Niimpä... :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Okei. Apua. Oikeasti. Ihan huolimatta erimielisyyksistä ap:n ja minun välilläni, niin toi on pelottavaa. Lähde pois sieltä. Nyt kun vielä puhuit noista, että lähdet kyllä lasten kanssa jne, niin hullut voi saada lisää vettä myllyynsä semmoisesta.
Niimpä. Aina kun se on ryypänny, on saanu sydän kylmänä oottaa, millasessa kunnossa se tulee kotiin. Pari kertaa oon sen kuset pessy lattialta ja kerran se on ripuloinu vessanpöntön + vessan lattian ja lattian vessasta pesuhuoneeseen asti. Oon joutunu sen suihkuttaan ja vaatteet on menny roskiin ja puhelin kastu.
Että tämmöstä. Huorittelua on ollu ennenkin, ei joka kerta. Ja se oli pari vuotta ottamatta ollenkaan ja taas se kaatokuuri alko.
Nyt kun me ollaan tässä tilanteessa ja se ykskin yö sai sen laakin, että huusi ja heitteli mun peittoo ja tyynyä, niin se voi tehdä periaatteessa mitä vaan. :/
Se on myöhäistä soitella sit kun käy kiinni:S
Niimpä... :/
Etkö voisi nyt jo lähteä sieltä lasten kanssa jos kerran tilanne on uhkaava kun mieskin on juovuksissa se on pienempi paha kuin se että se että heräävät siihen kun miehesi alkaa riehua!
Alkuperäinen kirjoittaja matami78:Just hyvä tällänen juttu ku ensin aloitetaan ja sit ei kerrota asioita loppuun että mitä kuuluu :/
Lainatakseni erään nuorukaisen sanoja "voi jumanperkele! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Hitto:että ärsyttää tällaset aloitukset. Siis aloittaja myöntää miehensä olevan täysin arvaamaton kännipäissään ja nyt jo selvinpäinkin "hullunkiilto silmissä" ja silti jää lapsineen tuonne vedoten lasten kipeänä olemiseen...sit on vielä pistäny kännipäiselle ukolleen mahdollisesti provosoivia viestejä tämän ollessa ryyppyreissulla....mä en tajua teitä naiset! Ehkä pienempi paha kuitenkin olisi ollut häipyä niitten kipeitten lasten kanssa turvalliseen paikkaan. Tai sit ap saa kirjoituksellaan asiat kuulostamaan paljon pahemmilta kuin ne oikeasti ovatkaan, en tiä. Mutta ärsyttää ja pelottaa etenkin noitten lasten puolesta.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä taas luulen, että Shine olis kyllä tullu kertoon jos kaikki täysin ok... :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hitto:että ärsyttää tällaset aloitukset. Siis aloittaja myöntää miehensä olevan täysin arvaamaton kännipäissään ja nyt jo selvinpäinkin "hullunkiilto silmissä" ja silti jää lapsineen tuonne vedoten lasten kipeänä olemiseen...sit on vielä pistäny kännipäiselle ukolleen mahdollisesti provosoivia viestejä tämän ollessa ryyppyreissulla....mä en tajua teitä naiset! Ehkä pienempi paha kuitenkin olisi ollut häipyä niitten kipeitten lasten kanssa turvalliseen paikkaan. Tai sit ap saa kirjoituksellaan asiat kuulostamaan paljon pahemmilta kuin ne oikeasti ovatkaan, en tiä. Mutta ärsyttää ja pelottaa etenkin noitten lasten puolesta.....![]()
Helppohan sun on ajatella !!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä taas luulen, että Shine olis kyllä tullu kertoon jos kaikki täysin ok... :|
Toivottavasti vaan selvittävät asioitaan jutellen. Toivotaan parasta!
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä taas luulen, että Shine olis kyllä tullu kertoon jos kaikki täysin ok... :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pystyttekö te modet selvittään missäpäin ovat ja sinne pyytää tarkistusta poliisilta????
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pystyttekö te modet selvittään missäpäin ovat ja sinne pyytää tarkistusta poliisilta????
Ei tähän me emme pysty ja hyvä ehkä niinkin. Minä siirrän kohta tämän ketjun muualle.