huokaus... umpikujassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sori, vuodatusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nauhota sen puheet ja vie sossuun. sun ei tasan tarkkaan tarvi lähtee lasten kans yhtään mihinkään!!! kyllä se on se sovinisti sika joka lähtee
tai sit oikeesti tykkäät tuosta elämästä koska jos kysees on lasten hyvin vointi joka käytännössä tarkottaa myös että sun pitää voida hyvi,ja edelleen olet tuossa suhteessa,on siinä kumminkin sitä jotain.....siis siinä miehessä.

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
vaikka sulla olis kuinka luottotiedot menny niin se ei haittaa yhtään.
Pyydä apua niin saat.
Sossu auttaa kyllä.sulla kun tuntuu olaven siellä kolmen lapsen sijasta neljä lasta.
tai jos ei houkuta hakea apua sossun luukulta,nakka se mies pihalle.
käske vaikka poliisilta apua.
viime tingassa asunto jää liki aina äidille ja lapsille.
ilmota vuokran antajalle muutos,asunnossa asuu vaan sinä ja lapset.
se on sit enää voi voi tommoselle miehelle.
Ota ny elämäs jo omiin käsiin.
hulluks sä tuut tollases suhtees!

jep, hulluksi tuun. poliisit vie korkeintaan yheks yöks pois, sit toi lampsii entistä paskamaisempana takas. neuvolaan soitan huomenna, jos se täti keksis mitään. oon sille tästä puhunu, mut aika sanattomalta on aina vaikuttanu.

nauhota sen puheet ja vie sossuun. sun ei tasan tarkkaan tarvi lähtee lasten kans yhtään mihinkään!!! kyllä se on se sovinisti sika joka lähtee
tai sit oikeesti tykkäät tuosta elämästä koska jos kysees on lasten hyvin vointi joka käytännössä tarkottaa myös että sun pitää voida hyvi,ja edelleen olet tuossa suhteessa,on siinä kumminkin sitä jotain.....siis siinä miehessä.

vielä vähän aikaa sitten rakastin, nyt oksettaa. vihaan sitä siksikin, että pilasi senkin.
en tosiaan jaksa enää, lasten vuoks yritin, mutta ei tuo vaan ikinä muutu, siks tässä mietinkin, miten sen sais pihalle, eikä meidän tarvis kotoa lähtee.

ni hae lähestymis kielto.
kumpi teistä on tehny ja allekirjottanu vuokrasopimuksen?

lähestymiskieltoa tuskin saan, kun en oo tarpeeks pahasti turpaani saanu.
yhessä ollaan tehty ja allekirjotettu.

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenu:
kumpi maksaa vuokrat/onko kuitit tallella?

kumpikin. ton työmarkkinatuki tulee joskus just sillon, sillon se maksaa. jos mun rahat tulee just alkukuusta, sillon mä. aikalailla vuorotellen on maksettu.

ei muuta ku meet sossuun selittään ton tilanteen,kyllä ne sua uskoo.ne hommaa äijän pihalle tai sulle uuden asunnon.alle viikossa toisen noista on järjestyttävä koska mukana on lapsia.

ei muuta ku meet sossuun selittään ton tilanteen,kyllä ne sua uskoo.ne hommaa äijän pihalle tai sulle uuden asunnon.alle viikossa toisen noista on järjestyttävä koska mukana on lapsia.

tästä mies uhkaa, että mä en saa lapsia pitää. mun lähisukulainen teki useempi vuosi sitten meistä ilmotuksen sossuun. täysin perätön eikä siitä tullut mitään seurauksia, mutta mies on nähnyt siinä mahdollisuuden. sitä mä mietin, uskallanko riskeerata, että kohta oon ilman lapsia :(

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

tästä mies uhkaa, että mä en saa lapsia pitää. mun lähisukulainen teki useempi vuosi sitten meistä ilmotuksen sossuun. täysin perätön eikä siitä tullut mitään seurauksia, mutta mies on nähnyt siinä mahdollisuuden. sitä mä mietin, uskallanko riskeerata, että kohta oon ilman lapsia :(

Tuskin sulla mitään riskiä tässä on. Vaikkei se aina välttämättä oikeen olekaan, niin kyllä ne lapsetkin yleensä äidille jää. Kai se ilmoituskin koski ihan samalla lailla miestä, kuin sinuakin?
Tilanteesi on kyllä niin hirveä, että kannattaisi varmaan oikeesti mennä sinne sossuun pikaisesti juttelemaan siitä. Kai sieltä joku järki-ihminen löytyy, joka osaa auttaa sua eteenpäin ja ymmärtää tilanteen.

Alkuperäinen kirjoittaja maybe so:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
:hug:
Rukous auttaa

Typerin neuvo ikinä? :o :o

Ehkä tuon takia niin uskomattoman monet naiset jaksavat vuosi toisensa jälkeen elää surkeassa suhteessa joka ei ikinä tule mihinkään muuttumaan....

Saattaa olla joo.

Yhteistyössä