saan ihmeellisiä viestejä kaverin mieheltä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
kaverin mies aivan hävytön, lähettelee kaikkia ihme viestejä mulle ja nyt pyysi lähettämään kuvan mun tissistä.
niillä on kova kriisi meneillään vaimon kanssa, mutta minä en haluaisi sekaantue siihen mitenkään.
lisäksi puhelee vaimon kuullen miten kuvittelee mut alasti ym.
mitä ihmettä mä teen??

Tietääkö sun mies?

Aika ällöttävä. Voisit sanoa sille, että jos sä oisit sun kaveri, niin sä jättäsit sen. Sääliksi käy sun kaveria. ja sua, ku joudut tollaseen kamalaan tilanteeseen. :(

Kertoisin kaverille ja näyttäisin mitä viestejä mies lähettelee. Mieti jos kaverisi näkee miehen kännykästä, mitä viestejä sulle lähetellyt, niin ajattelee, että oot siinä mukana kun et kaverille kerro.

olen näyttänyt joka ikisen viestin miehelleni ja kaverini tietää näistä viesteistä, sitä kun ei vaan kiinnosta ,sillä hänellä on uusi mies.
tämä tilanne häiritsee ainoastaan minua, ei muita. :(

No onpa inha tilanne. Älä ainakaan kannusta sitä miestä mitenkään. Ja varmaan juttelisin kaverin kanssa asiasta. Siinä on aina vaara, että kaveri suuttuukin sulle, mutta enemmän hän varmasti suuttuu, jos saa tietää asiasta muuta kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
olen näyttänyt joka ikisen viestin miehelleni ja kaverini tietää näistä viesteistä, sitä kun ei vaan kiinnosta ,sillä hänellä on uusi mies.
tämä tilanne häiritsee ainoastaan minua, ei muita. :(

Ahaa, no sitten asia on ihan toinen. Teet vain selväksi ettei kiinnosta. Toivottavasti osaa lopettaa, ennen kuin menee ihan häirinnäksi asti.

minä yritän aina vaihtaa puheenaihetta pois minusta, mutta se ei auta...
lisäksi olen sanonut miehelle ,että minua ei kiinnosta ja rakastan omaa miestäni ylitse kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mitä jos miehesi puhuis islle vähän uhkaavaan sävyyn? josko loppus idiotismi?

mieheni ottaa asian huumorilla, ei ole yhtään mustasukkainen, sillä tietää mitä mieltä olen asiasta.
mieheni ei halua sanoa asiasta mitään. :( tähän tilanteeseen ei tunnu olevan poispääsyä.

Siis sun miestäkään ei hetkauta?!?!?
No jo on sälli...
Mutta jos nyt ihan käskemällä käsket sen tekeen selväks tuolle riippakivelle,että JÄTTÄÄ JUMALAUTA SUT RAUHAAN!!!!
Mut aika outo ukko sulla onkin,jos sitä ei yhtään haittaa,et toinen mies osoittaa tolleen intiimiä kiinnostusta omaa vaimoa kohtaan..Meillä ainakin ukko nojais aika äkkiä näköaistiin tuota kaveris ukkoo...

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja RAIVOSTUTTAVAA:
JOS ET KERRO KAVERILLES NIIN MIKÄ IHMEEN KAVERI LUULET OLEVAS?SINÄ OLET IHAN PASKA IHMISEKSI JOS ET KERRO.MIETIPPÄ SITÄ!

Ja sulla ilmeisesti lukihärö?

lukihärö.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ai vitsit ku repesin :laugh: :laugh: :laugh: jooo... väsyttää....
a136.gif

Alkuperäinen kirjoittaja elena:
Siis sun miestäkään ei hetkauta?!?!?
No jo on sälli...
Mutta jos nyt ihan käskemällä käsket sen tekeen selväks tuolle riippakivelle,että JÄTTÄÄ JUMALAUTA SUT RAUHAAN!!!!
Mut aika outo ukko sulla onkin,jos sitä ei yhtään haittaa,et toinen mies osoittaa tolleen intiimiä kiinnostusta omaa vaimoa kohtaan..Meillä ainakin ukko nojais aika äkkiä näköaistiin tuota kaveris ukkoo...

peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja RAIVOSTUTTAVAA:
JOS ET KERRO KAVERILLES NIIN MIKÄ IHMEEN KAVERI LUULET OLEVAS?SINÄ OLET IHAN PASKA IHMISEKSI JOS ET KERRO.MIETIPPÄ SITÄ!

Ja sulla ilmeisesti lukihärö?

lukihärö.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ai vitsit ku repesin :laugh: :laugh: :laugh: jooo... väsyttää....
a136.gif

Moneen saakka oikein kukuit! Mä sentäs olin nukkumassa jo puoli neljä :saint:

Ja sulle ap, kysy siltä kundilta mikä taivaanlahja naisille se kuvittelee olevansa.

Ehkä sun mies ajattelee,et se on ihan sun tehtävä pistää sille ääliö viestittelijälle luu kurkkuun. Ei kannata olla mikään hienotunteinen enää kun toinenkin jo ylittänyt hienotunteisuuden rajat. Minä ainakin loukkaantuisin jos kaverini-EX-UKKO mulle tollaista paskaa lähettelis!!!

Meillä varmaan mies kävis sanomassa tuollaselle ukolle oikein kunnolla käsi päivää ja aivan varmaan viestit loppuis.

Täällä oli pari vuotta sitten tossa nuorisoseuralla sohvakauppias tampereelta (siis joku firma) ja sieltä kaksi myyjää. Kävin sitten vilkaisemassa nurkkasohva mallia ja kun olin lähdössä, tuli se toinen myyjä pihalle ja alkoi sanomaan että voi kaunis rouva, olet niin ihana että ihan pusun annan ja ennekuin tajusin asiaa otti naamasta kiinni ja pussas suulle :x .
Sen jälkee sanoi että ne tulee seinäjoelle kuukauden päästä että tule sinne niin käytäs kahvilla tai jotain. Nuoriso seuran piha oli ihan pimeä ja olin viimeinen asiakas siellä ja olin todella ällikällä lyöty, sanoin vaan että joo joo ja pääsin lähtemään.
Autossa mua rupes ensin naurattamaan ja sitten suututtamaan.
Kotona sanoin miehelle asiasta, joka tuumaskin että harmi kun lähtivät ja jos vielä kerran tännepäin eksyvät niin kaverien kanssa roudaavat muutamat sohvat kotia "ihan ilmatteeksi". Myyjän sopii vaan kiltisti maksaa ne omasta pussistaan :kieh: Ja naamasta voidaan muuttaa muutamia kohtia :whistle:

Tosi raivostuttavaa että se sekaa sut niitten kriisiin |O On tosi epäreilua sekottaa omaan kriisiin ketään muuta, kyllä asiat pitäs selvittää itte.Mä varmaan sanoisin tossa vaiheessa ihan suoraan että jätä mut teidän riitojen ulkopuolelle ja varmaan toivottaisin samantien sen ukon alimpaan helvettiin... :whistle:

Yhteistyössä