No niin... Räikkönen oli aika koominen, kieltämättä, ja hoiti haastattelun huonosti. haastattelija itse oli ärsyttävä ja selvästi hakemassa jotain isompaakin juttua. Kaksi entistä työntekijää, joita haastateltiin... ei herra mun jee, mitä kundeja. En ihmettele että ovat potkut saaneet.
Kaikki työntekijät tietävät ennen sopparin allekirjoittamista palkan ja työajat. Päivät tosiaan vaihtelivat niin, että alku- ja loppukaudesta päivät ovat lyhyitä ja kevyitä, neljä-viisi tuntia, ja sesongin aikaan meidän osastolla 11,5 h. Me myös päästiin vessassa käymään miten haluttiin, jos ei ollut jonoja. Tietty pelimyyjillä ja muilla yksin työpisteellä olijoilla se on eri asia, ja joutuivat käymään vain taukojen aikana.
Kaikille kerrotaan myös, ettei pelejä saa pelata (joku arpajaislainsäädäntö takana muistaakseni) edes vapaa-ajalla. Ilmeisesti sillä erotetulla kundilla joko auktoriteetti- tai kuullunymmärtämisongelma.
Myöhästymisestä ei meidän osastolla tullut sanktiota, jos sille oli perusteltu syy (bussi myöhässä tms.) ja siitä soitettiin esimiehelle. Itse tulin useamman kerran myöhässä töihin, mutta aina soitin kun tiesin että nyt bussi on myöhässä ja asia oli sillä ok. Mitään varoituksia ei tuollaisesta tullut.
Karkkien ja muiden mässyttäminen muualla kuin taukotilassa tai tauolla kahvilassa tai ravintolassa ollessa, oli kielletty. Ei kuulu asiakaspalveluun että asiakkaan tullessa kassalle siellä puputetaan posket pullollaan, ja sen suurin osa ymmärsi.
Työterveyshuolto oli huonosti järjestetty, mutta nykyöään käsittääkseni sairaanhoitajan lappu flunssasta kelpaa todistukseksi.
Etuja mun aikana oli seuraavasti, ja niihin olin ihan tyytyväinen: 10 ilmaislippua laitteisiin joka kuukausi, 10 % alennus Lintsin tuotteista (ei lipputuotteet) ja 5 ilmaisranneketta kesässä perheelle/kavereille jaettaviksi, ilmaiseksi laitteissa käynti ja Sealife ja Korkeasaari koko palvelussuhteen ajan ja ilmaiseksi itse ja kaveri muihin suomalaisiin huvipuistoihin ja ilmainen ranneke parissa pohjoismaisessa huvipuistossa.
Olin Lintsillä kaikkiaan 4 kesää töissä, lopetin kun löysin oman alan töitä. Suurin osa työntekijöistä oli suunnilleen 18-23-vuotiaita, joukossa muutama 16-vuotias. Jos työoloista on kysyttävää vielä, niin voin yrittää vastata.