"vieras"
No täällä ollaan vieläkin, en kyllä ollu töissä vaan Roomassa, asteita 35 ja käytiin Vatikaanissa kierroksellaAlkuperäinen kirjoittaja että näin;24096290:Tossa vaiheessa olisit ollut jo sairaalassa.
No täällä ollaan vieläkin, en kyllä ollu töissä vaan Roomassa, asteita 35 ja käytiin Vatikaanissa kierroksellaAlkuperäinen kirjoittaja että näin;24096290:Tossa vaiheessa olisit ollut jo sairaalassa.
Miksi minä nyt lääkäriin menisin kun tiedän miksi tarvitsen vessaa usein? Ja silloin vasta tarvitsekin jos juon paljon vettä lisäksi.Pistää muuten oikeasti pohdituttamaan te jotka tarvitsette vessan koko ajaksi vierelle että oletteko harkinneet lääkäriä? Kun eihän se oikeasti ole normaalia että ei pysty paria tuntia pitempään rajoittamaan pissaamista. Kun esimerkiksi oma 7v:kin selviää yönkin yli eli sen 8-10h tuntia pissaamatta.
Hölmö! Minä olin kiskalla töissä jossa kävi paljon asiakkaita ja ihan tasan tarkkaan kävin kusella jos kusetti.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24095075:Aiemmin olen ollut matkatoimistossa, jossa loma-aikana olin useita päiviä ihan yksin. Eli en voinut laittaa lappua luukulle vessataukojen ajaksi ja eväätkin söin oven raosta luikkien. Päivätkin venyivät tuolloin yli 8-tuntisiksi.
No tuossa jutussa kyllä sanottiin, että työpäivän pituus voi olla jopa 12h, jona aikana on yksi puolen tunnin tauko ja yksi 15 minuutin tauko. Tulee siihen väistämättä vähintään 4h, jos työpäivä on tasan jaettu osiin. Helteellä on juotava paljon, ja kaikki ei välttämättä haihdu hikoilemalla.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24091458:No kyllä se nyt aika monessa työpaikassa niin menee. Miten se hätä tulee sitten heti sen pidetyn tauon jälkeen, että pitää oikein tuntitolkulla kärvistellä? Miten tällaiset ihmiset voivat edes nukkua yöllä, jos ei 3-4 tuntia pysty olemaan käymättä vessassa?
Ja vielä lisään, että sitä vartenhan ne tauot ovatkin, että voi käydä siellä vessassa. Miksi heti tauon jälkeen pitäisi päästä vessaan?