Voi helvata, pitääköhän mun lähtiä tk:seen tuon leikkaushaavan takia

On se kumma ettei ne saa yhtää haavaa kiinnittymään.... Kun meet, niin vaadi että ne hoitaa sen kiinni, etkä lähde ennen pois! Se antibiootti ei auta siihen että haava kiinni menis.
Mun mielestä niillä on turhan kiire nykysin noitten ompeleitten ja hakasten irrottamisten kanssa.

Mä olenkin miettinyt kuinka haava on lähtenyt paranemaan ja kuinka muuten siellä voit =)

Tosi tympeetä ettei lähe kuroutumaan umpeen. Eikä taida olla kysemistään selasesta että kuroutuis eka sieltä sisältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonita harmaana:
On se kumma ettei ne saa yhtää haavaa kiinnittymään.... Kun meet, niin vaadi että ne hoitaa sen kiinni, etkä lähde ennen pois! Se antibiootti ei auta siihen että haava kiinni menis.
Mun mielestä niillä on turhan kiire nykysin noitten ompeleitten ja hakasten irrottamisten kanssa.

Tuossa kohtaa haavaa olisi varmaan saanut pitää hakaset vielä pari päivää, mutta neuvolassa poistettiin kaikki. :snotty: Pakkkohan tuolle on jotakin tehdä jos ei vielä huomennakaan ole siinä kunnossa missä pitäisi olla!

Nyt siinä haavan päällä on joku kerros. Ne reunat on niin eriparia, että kestää kun kasvattaa siihen ihon päälle. On kuulemma muutenkin vähän eri kohdilla ne reunat kuin vain siitä yhdestä kohdasta. :kieh: